ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان رزرو هتل‌های کیش با رمزارز برای گردشگران خارجی فراهم می‌شود

دبیرکل و عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش با اشاره به تحریم‌ها و عدم امکان استفاده از روش‌های پرداخت بین‌المللی معمول، اعلام کرد که برای گردشگران خارجی، امکان رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمزارزها ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

دبیرکل و عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش با اشاره به تحریم‌ها و عدم امکان استفاده از روش‌های پرداخت بین‌المللی معمول، اعلام کرد که برای گردشگران خارجی، امکان رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمزارزها احتمالا همزمان با جام جهانی قطر فراهم می‌شود.

رزرو هتل با رمزارز در کیش

کیش

«مهرداد تاوتلی» در نشست خبری، درباره اقدامات جامعه هتلداران کیش برای استفاده از فرصت حضور گردشگران در قطر به دلیل جام جهانی آینده صحبت کرد. به گفته این مقام مسئول، برنامه‌ریزی‌های انجام شده آن‌ها، بر سه زمینه کلی تمرکز دارند. در مرحله اول، باید نوعی زیرساخت برای رزرواسیون آنلاین هتل‌ها ایجاد شود که گردشگران داخلی و خارجی بتوانند هزینه هتل و اقامت خود را با رمزارزها پرداخت کنند. متاسفانه به دلیل مشکلات به وجود آمده پس از تحریم‌‌ها، امکان استفاده از روش‌های معمول پرداخت‌های بین‌المللی در کشور وجود ندارد.

او در بخش دیگری از این نشست توضیح می‌دهد که این اقدامات و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، باید از 10 سال پیش و همزمان با مشخص شدن میزبانی قطر انجام می‌شد، اما حتی با وجود زمان کوتاهی که باقی‌مانده، نهایت تلاش خود را خواهند کرد که از تمام ظرفیت‌های موجود، برای جذب گردشگران جهانی استفاده کنند.

کیش

جامعه حرفه‌ای هتلداران کیش همچنین وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که هم اکنون به زبان فارسی در دسترس قرار دارد و خدماتش را به کاربران ارائه می‌کند. آن‌ها قصد دارند طی دو ماه آینده زبان‌های انگلیسی و عربی را نیز به آن برای راهنمایی گردشگران خارجی اضافه کنند.

از دیگر فعالیت‌هایی که تاوتلی به آن‌ها اشاره کرده، می‌توان به آموزش نیروی انسانی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران بین‌المللی اشاره کرد.

در نهایت، همانطور که دبیرکل جامعه هتلداران کیش توضیح می‌دهد، جام جهانی قطر فرصت بسیار مناسبی محسوب می‌شود تا جزیره کیش و جاذبه‌های آن را به گردشگران خارجی معرفی کرد که این امر شاید به نوعی روی پیشرفت صنعت گردشگری کشور کمک کند. با این وجود، باید دید برای انجام پرداخت‌ها به شکل رمزارز، چه راهی به گردشگران پیشنهاد می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی