ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
کسب و کار

گزارش مالی فصل اول 2022 سامسونگ منتشر شد: سودی فراتر از 11 میلیارد دلار

سامسونگ امروز گزارش درآمد خود برای سه ماهه اول سال 2022 را اعلام کرد که نتایج بسیار چشمگیری را به همراه دارد. طبق این گزارش، سود غول فناوری کره نسبت به مدت زمان مشابه در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

سامسونگ امروز گزارش درآمد خود برای سه ماهه اول سال 2022 را اعلام کرد که نتایج بسیار چشمگیری را به همراه دارد. طبق این گزارش، سود غول فناوری کره نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

کره‌ای‌ها در اولین فصل از سال 2022 موفق به ثبت درآمد 61.3 میلیارد دلاری و سود 11.1 میلیارد دلاری شده‌اند که تقریبا مطابق با پیش‌بینی قبلی آن‌ها است. بخش زیادی از درآمد شرکت به فروش تراشه‌های حافظه آن مربوط می‌شود که تقریبا 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و حدود 15.8 میلیارد دلار از درآمد سامسونگ را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ

بخش موبایل سامسونگ هم از فروش قابل‌توجه جدیدترین سری پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S22 بهره برده است و گفته می‌شود نسخه اولترا این سری در مرکز توجهات قرار داشته است. «سوجونگ لیم» محقق موسسه کانترپوینت توضیح می‌دهد:

«گلکسی نوت در بین دستگاه‌های سامسونگ نرخ وفاداری بیشتری در بین مشتریان دارد و S22 اولترا توانست به تقاضای قابل انتظار آن‌ها به خوبی پاسخ دهد.»

توجه سامسونگ به گوشی‌های تاشو

سامسونگ

«کیم سونگ کو» معاون کسب‌و‌کار موبایل سامسونگ، در جریان جلسه اعلام درآمد این شرکت به گوشی‌های تاشو آینده آن‌ها اشاره کرد. او گفت: «هم اکنون همه ما در حال آماده‌سازی مدل جدید تاشو هستیم که برای عرضه در نیمه دوم سال برنامه‌ریزی شده است.»

او همچنین توضیح داد که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های تاشو خود را به همراه سری گلکسی S به مهره‌ای اصلی تجارت موبایلش تبدیل کند.

با این حال، غول سازنده لوازم الکترونیکی، همچنان هشدار می‌دهد که مشکلات طولانی مدت زنجیره تامین تداوم خواهد داشت و این امر باعث کمبود محصولات و دستگاه‌های آن‌ها خواهد شد. به همین منظور، سامسونگ در سال جاری، روی تقویت موجود تراشه‌ها و حسگرهای تصویر خود تمرکز خواهد کرد.

ال‌جی الکترونیکس، دومین تولیدکننده بزرگ لوازم الکترونیکی مستقر در کره جنوبی نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که سود سه ماهه اول سال 2022 آن با 19.8 درصد افزایش نسبت به سال قبل به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی