ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وب سایت
کسب و کار

استفاده از وب سایت از سال 2020 تاکنون 57 درصد افزایش یافته است

اگرچه گوشی‌های هوشمند درحال حاضر به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و قادر هستند بسیاری از نیازهای روزمره ما را برطرف سازند، اما داده‌های «Amplitude» نشان می‌دهد که بازدید از وب سایت برای آگاهی‌یابی ...

مرضیه فرجی
نوشته شده توسط مرضیه فرجی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۳

اگرچه گوشی‌های هوشمند درحال حاضر به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و قادر هستند بسیاری از نیازهای روزمره ما را برطرف سازند، اما داده‌های «Amplitude» نشان می‌دهد که بازدید از وب سایت برای آگاهی‌یابی نسبت به امور رو به افزایش است. گزارش‌ها حاکی از آن است که بازدید از وب سایت‌ها از ژانویه 2020 تاکنون درحدود 57 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که در مدت مذکور، میزان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف تنها رشد 36 درصد را تجربه کرده است.

Amplitude از ژانویه 2020 تا دسامبر 2021 استفاده میلیون‌ها کاربر از فضای مجازی – اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌ها – را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. داده‌ها نشان می‌دهند که هنوز رکورد استفاده از اپلیکیشن‌ها بیشتر از وب سایت است، اما به تازگی نرخ بازدید از وب سایت افزایش فراوانی یافته است.

در برخی صنایع، رشد کاربران وب سایت‌ها از اپلیکیشن‌ها پیشی گرفته است. با اتکای شدید دانش‌آموزان به وب سایت‌های درسی و دوره‌های آموزشی آنلاین، استفاده از وب سایت‌های آموزشی تا 115% افزایش یافته است.

با شیوع ویروس کرونا و افزایش دورکاری در دنیا، استفاده کارمندان از وب‌ سایت‌های مرتبط با مشاغل نیز در این بازه زمانی تا 101% افزایش را تجربه کرده است.

وب سایت

از سوی دیگر، در صنعت غذا نیز استفاده از اپلیکیشن‌های خرید غذا تا 162 درصد و استفاده از وب سایت‌های مرتبط تا 68 درصد افزایش داشته است. تا سال 2021، درحدود 77 درصد از کاربران فعالیت‌های بانکی خود را از طریق برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی انجام می‌دادند. با این‌حال در دوره دو ساله گذشته استفاده از وب سایت 61 درصد رشد داشته است.

در بخش سرگرمی نیز شاهد رشد در این زمینه هستیم. استفاده از وب سایت در زمینه سرگرمی تا 22 درصد و استفاده از اپلیکیشن تا 26 درصد رشد افزایش یافته است. این صنعت، بیشترین میزان استفاده از وب سایت‌ها را نسبت به سایر صنعت‌ها تجربه کرده است. 60 درصد از کاربران ماهانه برنامه‌های آنلاین سرگرمی به استفاده از وب سایت‌ها رو آورده‌اند و تنها 40 درصد از کاربران تمایل به استفاده از اپلیکیشن دارند.

برای سازمان‌هایی که در تلاش هستند تا بر روی یک پلتفرم سرمایه‌گذاری کنند، این گزارش نتیجه می‌دهد که هر دو پلتفرم وب سایت و اپلیکیشن مورد تقاضا هستند. این داده‌ها برای مالکین کسب و کارهای آنلاین اهمیت بیشتری دارد تا بودجه خود را در راستای گسترش هرکدام مدیریت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی