ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ چت از Pixy رونمایی کرد؛ پهپادی کوچک برای گرفتن عکس و فیلم سلفی [تماشا کنید]

پهپاد کوچک و ۱۰۱ گرمی اسنپ چت با نام «Pixy» می‌تواند به پرواز دربیاید و عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی و ویدیوهایی با وضوح 2.7K بگیرد. این گجت کاربردی با قیمت 229.99 دلار راهی بازار می‌شود. Pixy ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

پهپاد کوچک و ۱۰۱ گرمی اسنپ چت با نام «Pixy» می‌تواند به پرواز دربیاید و عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی و ویدیوهایی با وضوح 2.7K بگیرد. این گجت کاربردی با قیمت 229.99 دلار راهی بازار می‌شود.

Pixy مانند پهپادهای معمولی از کنترلر یا کارت SD پشتیبانی نمی‌کند. به نظر می‌رسد، این دوربین پرنده جیبی، به گونه‌ای بهینه‌سازی شده تا قابل حمل باشد و به سادگی بتواند عکس و فیلم بگیرد. طراحی بدنه مینیمال و جذابی با رنگ زرد دارد، دکمه‌ای برای فعال کردن و کلیدهای دیگری برای انتخاب حالت پرواز قرار گرفته است.

«ایوان اشپیگل» بنیانگذار و مدیرعامل اسنپ در جریان سخنرانی Snap Partner Summit درباره این دستگاه توضیح داد:

«امروز ما قدرت و جادوی دوربین اسنپ را به سطح جدید می‌رسانیم. با Pixy، صمیمی‌ترین دوربین با قابلیت پرواز در جهان آشنا شوید. یک دستیار جیبی و مستقل برای ماجراجویی‌های بزرگ و کوچک کاربران.»

اسنپ چت برای پهپاد خود چهار مسیر یا حالت پرواز مشخص کرده است. با وجود این چهار حالت، Pixy می‌تواند در هوا معلق باشد، به دور کاربران بچرخد یا در هنگام راه رفتن و قدم زدم به دنبال شما حرکت کند. همچنین برای متوقف کردن آن، فقط کافیست که دست خود را زیر پهپاد قرار دهید تا Pixy به آرامی روی کف دست شما فرود بیاید.

مشخصات پهپاد جیبی اسنپ چت

از نظر مشخصات، Pixy می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 2.7K و عکس‌های 12 مگاپیکسلی بگیرد. همچنین با دستگاه بسیار سبکی روبرو هستیم که با وجود باتری قابل تعویض خود، فقط 101 گرم وزن دارد. با یک بار شارژ دستگاه هم می‌توان پنج تا هشت پرواز انجام داد.

همچنین می‌توان اشاره کرد، ویدیو یا عکس‌هایی که توسط پهپاد ضبط می‌شوند، به صورت خودکار به گوشی کاربران منتقل خواهند شد و به طور پیش‌فرض، در Snapchat Memories ذخیره می‌شوند که می‌توان مسیر آن‌ها را تغییر داد. سپس به شیوه دلخواه خود می‌توانید آن‌ها را برای شبکه‌های اجتماعی یا موارد دیگری ویرایش کرد.

Pixy هم اکنون به صورت آنلاین با قیمت 230 دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی