ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی رایگان اندروید
تکنولوژی

معرفی بهترین بازی‌های رایگان موبایل

بازی‌های رایگان بسیار زیادی هم اکنون در گوگل پلی و اپ استور وجود دارند که شاید انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای بازیکنان کار سختی باشد. به همین منظور، در این مطلب قصد داریم «بهترین بازی رایگان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

بازی‌های رایگان بسیار زیادی هم اکنون در گوگل پلی و اپ استور وجود دارند که شاید انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای بازیکنان کار سختی باشد. به همین منظور، در این مطلب قصد داریم «بهترین بازی رایگان اندروید و iOS» را به شما معرفی می‌کنیم.

پلتفرم موبایل بدون شک قابل دسترس‌ترین گزینه محسوب می‌شود و همین امر باعث شده تا توسعه‌دهندگان زیادی به ساخت بازی موبایل رو آورده باشند و بازی‌های موبایل به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها تبدیل شود. با این حال، بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی‌های خود را با هزینه‌ای در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. بنابراین در این شرایط، اکثر بازیکنان از بازی‌های رایگان استقبال می‌کنند.

بهترین بازی های رایگان اندروید و آیفون

در ادامه به سراغ 25 عنوانی رفته‌ایم که می‌توان از آن‌ها به عنوان «بهترین بازی رایگان اندروید و iOS» یاد کرد.

Rocket League Sideswipe


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: بله سبک: مسابقه‌ای

بازی Rocket League Sideswipe ترکیب بسیار جذابی از فوتبال، ماشین و موشک‌های سرعتی است که از همان اولین تجربه، می‌تواند شما را جذب کند. بازی گیم‌پلی فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ای دارد و علاوه بر طرفداران فوتبال، علاقه‌مندان به رقابت را نیز جذب خود می‌کند.

مسابقات بازی از روبرو دیده می‌شوند و در دو طرف نقشه، دروازه تیم‌ها قرار گرفته است. بازیکنان باید با ماشین‌های خود به صورت انفرادی یا گروهی به حریفان خود گل بزنند و از دروازه خود دفاع کنند. حالت دیگری نیز در بازی وجود دارد که تجربه‌ای شبیه به بسکتبال را ارائه می‌کند و بسیار جذاب است.

کنترل‌های بازی خوب و کافی هستند اما تسلط به آن‌ها ممکن است مدت زمانی طول بکشد. همچنین با توجه به اینکه بازی کاملا آنلاین است، باید از اتصال اینترنت خود مطمئن باشید. با این حال، اگر به دنبال بهترین بازی رایگان اندروید و iOS هستید، Rocket League Sideswipe می‌تواند به گزینه موردعلاقه شما تبدیل شود.

دانلود بازی Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe

سازنده: Psyonix Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/909 مگابایت زبان:

Call of Duty: Mobile


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله سبک: اکشن

Call of Duty: Mobile بدون شک از جمله مهم‌ترین بازی‌های شوتر چند سال گذشته بوده که باعث شده بسیاری از بازیکنان موبایل با سبک بتل رویال آشنا شوند. البته پیش از آن پابجی در این سبک منتشر شده بود و محبوبیت تقریبا خوبی هم داشت اما Call of Duty: Mobile یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال محسوب می‌شود.

حتی شاید از Call of Duty: Mobile بتوان بهترین بازی اندروید و iOS حال حاضر یاد کرد که محبوبیت فوق‌العاده زیادی دارد و حالت‌های آن به شدت جذاب و رقابتی هستند. حالت بتل رویال 100 نفره آن نقشه فوق‌العاده عظیم و بزرگی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و حالت‌های کلاسیک Deathmatch به خوبی آن را تکمیل کرده است. البته بازی در برخی موارد مشکلاتی دارد و وجود بازیکنان متقلب (چیتر) زیاد از جمله ضعف‌های بزرگ آن محسوب می‌شود.

اگر تاکنون تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را ندارید، احتمالا بهترین بازی تفنگی اندروید و شاید بهترین تجربه ممکن را از دست داده‌اید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty Mobile Season 3

Call of Duty Mobile Season 3

سازنده: Activision Publishing, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/2200 مگابایت زبان:

Asphalt 9: Legends


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: بله سبک: مسابقه‌ای

شاید در بین دوستان و آشنایان شما هم اکثر افراد عاشق بازی‌های ماشین و رانندگی باشند. Asphalt 9: Legends برای این دسته از کاربران طراحی شده و علاوه بر بهترین بازی رایگان اندروید و iOS یکی از بهترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود.

مانند نسخه‌های قبلی خود، این بازی هم تجربه‌ای فوق‌العاده هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌تر از بازی‌های آرکید ارائه می‌کند. گیم‌پلی بازی به خوبی طراحی شده و در ارائه تجربه‌ای از رانندگی، همه چیز در بهترین حالت ممکن خود قرار دارد. کنترل‌های بازی هم بسیار ساده هستند که به عنوان یک بازی ماشین، اهمیت بسیار زیادی دارد.

با این حال، Asphalt 9: Legends از جمله با کیفیت‌ترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که برای چندین ساعت شما را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2700 مگابایت زبان:

The Battle of Polytopia


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر سبک: استراتژی

The Battle of Polytopia یک بازی استراتژیک نوبتی به سبک بازی‌های سری Civilization است که به طور خاص برای تجربه با یک انگشت طراحی شده است. هدف بازیکنان در این بازی، آغاز یک تمدن با یک شهر و تسلط بر دنیای کمی ایزومتریک بازی است. به طور کلی، هر بازی شامل 30 دور می‌شود که در نهایت یا باید به عنوان بهترین تمدن انتخاب شوید یا سایر قبیله‌ای بازی را نابود کرده باشید.

با این وجود The Battle of Polytopia بیشتر روی ارائه قابلیت‌های مختلف تمرکز دارد. به عنوان مثال در بازی باید پیشرفت کنید و هر لحظه می‌توانید وقت خود را روی تکنولوژی‌های مشخصی صرف کنید. همچنین می‌توانید شهرهای دیگران را فتح کرده یا با دیگران روابط دیپلماتیک داشته باشید.

تمام این تصمیم‌ها باعث شده تا The Battle of Polytopia از نظر دیجیاتو بهترین بازی رایگان اندروید و iOS محسوب شود که احتمالا برای طرفداران بازی‌های استراتژیک جذاب خواهد بود.

دانلود بازی The Battle of Polytopia

Battle of Polytopia - A Civilization Strategy Game

Battle of Polytopia - A Civilization Strategy Game

سازنده: Midjiwan AB قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ایپ دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 123/94 مگابایت زبان:

Clash Royale


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله سبک: استراتژی

کلش رویال قطعا یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های موبایل برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. بازی Supercell موفق شده با طراحی بسیار ساده خود و البته سرگرم‌کنندگی زیاد به عنوان یک بازی رقابتی، طرفدار بسیار زیادی پیدا کند.

بازی کم و بیش ترکیبی از عناوین جمع‌آوری کارت و استراتژی Real-Time محسوب می‌شود. از کارت‌های جمع‌آوری شده برای مسابقات و شکست دادن حریفان خود استفاده خواهید کرد و پیش از اینکه برج‌های شما را بگیرند، باید آن‌ها را با استفاده از استراتژی‌های مختلف خود شکست دهید.

مسابقات بازی کوتاه هستند و به همین منظور، در طول روز می‌توان چند مسابقه را انجام داد. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که به تجربه آن و رقابت آنلاین با سایر بازیکنان جهان، اعتیاد بیاورید.

دانلود بازی Clash Royale

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 244/144 مگابایت زبان:

Alto's Adventure


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر سبک: اکشن

Alto's Adventure بازی در سبک Endless Runner است که در آن‌ها، شخصیت اصلی همیشه در حال حرکت است و شما باید او را کنترل کنید. در این بازی نیز شخصیت شما همیشه در حال سورتمه سواری و پرش روی سطوح مختلف و یخ‌ها است، اما جلوه‌های بصری فوق‌العاده زیبا و البته گیم‌پلی جذاب آن، در هنگام تجربه اول، بازیکنان را جذب خود خواهند کرد.

علاوه بر این، موسیقی و صداگذاری بازی بسیار لذت‌بخش است و تجربه آن را بیشتر از قبل فوق‌العاده می‌کند. تمام این مسائل باعث شده تا از Alto's Adventure به عنوان بهترین بازی رایگان اندروید و iOS یاد کنیم.

بازی بیشتر در مورد جمع‌آوری لاماهای فراری است، اما بازیکنان و آلتو بیشتر مایل هستند که روی دامنه‌ها و سطوح برفی زمین حرکات نمایشی و سرعتی انجام دهند.

دانلود بازی Alto's Adventure

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 136/80 مگابایت زبان:

Mad Skills BMX 2


بازی رایگان اندروید Mad Skills BMX 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر سبک: مسابقه‌ای / ورزشی

دیگر سبک برتر بازی‌های موبایل، عناوین ورزشی هستند که البته فقط شامل فوتبال نمی‌شوند! Mad Skills BMX 2 یکی از بازی‌های ورزشی فوق‌العاده برای موبایل است که به صورت رایگان می‌توانید آن را دانلود کنید.

بازی در قالب مسابقات کاملا تک به تک انجام می‌شود. باید در برابر حریفان مختلفی قرار بگیرید و مهارت‌ها خود را به نمایش بگذارید و در مسیرهای پرپیچ و خم طراحی شده برای بازی، برای پیروزی خود تلاش کنید. سرعت بازی بسیار سریع است، به طوری که بازیکنان مدام به دنبال پیشی‌گرفتن از حریف خود و عبور از خط پایان هستند.

یک تجربه سرگرم‌کننده واقعی که بار کنترل‌های لمسی متفاوت خود، برای چندین ساعت می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل را سرگرم کند.

دانلود بازی Mad Skills BMX 2

Mad Skills BMX 2

Mad Skills BMX 2

سازنده: Turborilla قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 322/92 مگابایت زبان:

My Friend Pedro


بازی رایگان My Friend Pedro
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر سبک: اکشن

برای اینکه بازی‌های این لیست، از تمام سبک‌ها باشد، این بار به سراغ یک عنوان پلتفرمر بسیار خوب رفته‌ایم که سال گذشته منتشر شده است. My Friend Pedro بازی با طراحی بسیار جالب و بامزه است که در همین حال می‌تواند یک عنوان اکشن همه‌جانبه محسوب شود.

در این بازی برای انجام حرکات اکشن و نابود کردن دشمنان خود، می‌توانید طیف گسترده‌ای از حرکات را انجام دهید و پازل‌های عجیب و غریب و مراحل تعقیب و گریز با موتور سیکلت، از جمله دیگر بخش‌های سرگرم‌کننده بازی محسوب می‌شود.

دانلود بازی My Friend Pedro

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

سازنده: DevolverDigital قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192/103 مگابایت زبان:

Sky: Children of the Light


امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بلهسبک: نقش آفرینی

Sky: Children of the Light بازی ماجراجویی است که اگر بازی Journey را تجربه کرده باشید، به شدت شما را یاد آن خواهد انداخت. با این حال، این بازی حتی می‌تواند بهتر باشد و به راحتی می‌توان از آن به عنوان بهترین بازی رایگان اندروید و iOS یاد کرد.

اگر در تجربه بازی‌ها، به داستان آن‌ها علاقه زیادی نشان می‌دهید، بنابراین در تجربه Sky: Children of the Light لحظه‌ای شک نکنید. درباره این بازی فقط بهتر است تا همین اندازه بدانید که شاهد کودکانی هستید که سعی می‌کنند نور و امید را در قلمرو متروکه‌ای منتشر کنند. با این حال، تجربه آن بسیار گسترده‌تر از آن خواهد بود و باید پازل‌های مختلفی را حل کنید.

تجربه بازی آنلاین است، با این وجود، بازیکنان زیاد دیگری نیز وجود دارند که به صورت همزمان در حال بازی هستند. اغلب برای موفقیت در برخی نقاط بازی، باید با آن‌ها همکاری کنید. با وجود تمام این موارد، Sky: Children of the Light یک تجربه کاملا جادویی محسوب می‌شود.

دانلود بازی Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

سازنده: thatgamecompany inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1300 مگابایت زبان:

Shadowgun Legends


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: بلهسبک: اکشن

Shadowgun Legends بازی شوتر اول شخصی است که در دنیای عجیب و غریبی رخ می‌دهد.

اگر به دنبال نکات ظریف هستید، این بازی چندان به شما توصیه نمی‌شود، زیرا با داستان و شخصیت‌های منحصر‌به‌فردی مواجه نیستید. با این حال، اگر به دنبال یک بازی اکشن فوق‌العاده هستید، Shadowgun Legends دقیقا همان عنوانی خواهد بود که باعث رضایت شما می‌شود.

ماموریت‌های بازی به شیوه خطی روایت می‌شوند و تا حدی بازیکنان را به چالش می‌اندازند که در انجام آن‌ها سریع و دقیق باشند. مبارزات بازی بسیار روان هستند و در طول آن می‌توانید به شیوه‌های مختلفی، شخصیت خود را قوی‌تر کنید.

در سبک شوتر، بازی‌های بسیار زیاد دیگری و مخصوصا در سبک بتل رویال وجود دارند که کاملا رایگان می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. اما Shadowgun Legends شاید متفاوت‌ترین بازی شوتر موبایلی محسوب می‌شود که همچنین می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های رایگان نام برد.

دانلود بازی Shadowgun Legends

Shadowgun Legends: Online FPS

Shadowgun Legends: Online FPS

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/1000 مگابایت زبان:

Brawlhalla


بازی Brawlhalla
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: بلهسبک: اکشن

ساده‌ترین راه برای توصیف بازی Brawlhalla این است که آن را نسخه دیگری از Smash Bros. بدانیم. بنابراین در این بازی با طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها و قهرمان‌های مختلف مواجه هستیم که باید در نقشه‌های مختلفی با یکدیگر مبارزه کنند.

Brawlhalla یک بازی پلتفرمر است و هرچند به صورت رایگان می‌توانید آن را دانلود کنید، اما دارای محتوای پولی درون بازی است. تجربه بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و کنترلر‌های لمسی روی صفحه آن نسبتا خوب هستند، با این وجود، می‌تواند آن را با یک کنترلر خارجی نیز انجام دهید.

در مجموع، Brawlhalla به عنوان یک بازی تک نفره یا چند نفره می‌تواند بسیار جذاب باشد. بنابراین با دوستان خود نیز می‌توانید آن را تجربه کنید و با یکدیگر مبارزه کنید.

دانلود بازی Brawlhalla

Brawlhalla

Brawlhalla

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 953 مگابایت زبان:

Alphabear: Words Across Time


بازی رایگان Alphabear: Words Across Time
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیرسبک: کلمه

Alphabear: Words Across Time دنباله بازی اصلی Alphabear محسوب می‌شود که در آن باید کلمات را پیدا کنید، در حالی که توسعه‌دهنده آن‌ها را به شیوه‌های مختلفی به هم ریخته است.

هر مرحله بازی در یک چارچوب و جدول انجام می‌شود و باید با پیدا کردن و انتخاب حروف مختلف، کلماتی را تشکیل دهید. هرچند بازی‌های بسیار زیادی در این سبک وجود دارند که اکثرا رایگان هستند، اما Alphabear: Words Across Time با اضافه کردن یک تایمر و همچنین پازل‌های پیچیده‌ای به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین این سبک تبدیل شده است.

دانلود بازی Alphabear: Words Across Time

Alphabear: Words Across Time

Alphabear: Words Across Time

سازنده: Spry Fox LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 364/97 مگابایت زبان:

Samorost


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیرسبک: پازل

Samorost سری بازی پازل بسیار جذابی است که به سبک نقطه و کلیک ساخته شده است. شاید بازی Samorost 3 یکی از بهترین عناوین در نوع خود برای گوشی‌های اندروید محسوب می‌شود، اما برای طرفداران Amanita Design و البته تازه واردان به این سبک، پیشنهاد می‌کنیم که نسخه اصلی بازی را دانلود کنند تا داستان آن را از ابتدا متوجه شوند.

در بازی، بازیکنان نقش یک کوتوله فضایی را خواهند داشت که متوجه می‌شود دنیای کوچک او در شرف نابودی توسط یک سیارک است. بنابراین با موشک کوچک خود وارد دنیای دیگری می‌شود که ظاهر عجیب و غریب و سورئالی دارد.

بازی علاوه بر طراحی بصری بسیار خاص و زیبای خود، دارای پازل‌های سرگرم‌کننده زیادی است که البته داستان آن بسیار کوتاه است. بنابراین بهتر است در تجربه بازی عجله کنید و تلاش کنید تا با نهایت لذت آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Samorost

Samorost 1

Samorost 1

سازنده: Amanita Design قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 67/81 مگابایت زبان:

Euro Truck Evolution


بازی رایگان Euro Truck Evolution
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیرسبک: شبیه‌سازی

برای طرفداران بازی‌های شبیه‌سازی و کامیون‌سواری، Euro Truck Evolution یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود برای موبایل محسوب می‌شود که حتی با وجود تجربه بسیار ساده و آرامش‌بخش آن، می‌توان از بازی به عنوان یکی از بهترین بازی رایگان اندروید و iOS یاد کرد.

در بازی Euro Truck Evolution به عنوان یک راننده کامیون تجربه کاملی از رانندگی با کامیون‌های واقعی و غول پیکر خواهید داشت و بازی شامل 12 مدل کامیون مختلف می‌شود. علاوه بر این، بیش از 20 شهر با جزئیات کامل برای بازی طراحی شده تا تجربه آن یکنواخت نباشد و بازیکنان می‌توانند در مسیرهای متفاوتی مانند بزرگراه، آفرودها و جاده‌های خاکی رانندگی کنند.

در مجموع به عنوان یک بازی با حجم حدود 254 مگابایت، Euro Truck Evolution را می‌توان به عنوان بهترین بازی کامیون اندروید و iOS معرفی کرد که طراحی و تجربه بسیار خوبی دارد.

دانلود بازی Euro Truck Evolution

Euro Truck Evolution

Euro Truck Evolution

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 247/775 مگابایت زبان:

Overkill 3


بازی رایگان  Overkill 3
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیرسبک: اکشن

تابحال چند بازی اکشن دیگر در این لیست معرفی کرده‌ایم، اما Overkill 3 احتمالا برای آن دسته از طرفداران بازی‌های اکشن ساخته شده که به عناوین آفلاین علاقه دارند.

در بازی مراحل مختلفی وجود دارد و هدف اصلی شما در آن مانند سایر عناوین سبک شوتر و اکشن، نشانه گرفتن به سمت دشمنان و تیراندازی به آن‌ها است. با این حال، پیش از رویارویی با باس‌های بازی، می‌توان درجه سختی آن را تنظیم کرد. بنابراین می‌توان گفت بازی چندان ساده هم نخواهد بود و مشخص نیست چه چیزی در انتظار شما است.

پیش از هر ماموریت باید سلاح‌های خود را انتخاب کنید و با پیشرفت در بازی نیز می‌توانید موارد بیشتری و تجهیزات جدیدی داشته باشید. با انجام اهداف ماموریت‌ها، ستاره‌هایی را جمع ‌آوری می‌کنید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پیشرفت کنید.

گرافیک بازی به اندازه سایر شوترهای موجود در لیست عالی نیست اما Overkill 3 دارای یک حالت دونفره است که می‌توانید آن را با دوست یا یک بازیکن دیگر انجام دهید. تبلیغات بسیار کمی در آن وجود دارند، اما خریدهای درون برنامه‌ای بخش مهم از آن محسوب می‌شود.

دانلود بازی Overkill 3

Overkill 3

Overkill 3

سازنده: Craneballs قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 917/406 مگابایت زبان:

Two Dots


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بلهسبک: پازل

بازی‌های پازل و معمایی همیشه موردپسند بازیکنان قرار می‌گیرند، اما Two Dots احتمالا بسیاری از شما را غافلگیر خواهد کرد. هرچند در این بازی باید بلوک‌های هم رنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید، اما همه چیز به آن محدود نمی‌شود و با یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین بازیهای معمایی اندروید و آیفون روبرو خواهید شد.

یادگیری بازی نسبتا ساده است و به روش‌های مختلفی آموزش خواهید دید اما برای تسلط کامل بر آن مسیر طولانی را در پیش خواهید داشت. هدف اصلی بازی این است که تا می‌توانید نقطه‌های هم رنگ را به یکدیگر متصل کنید تا به اهداف تعیین شده خود برسید. با این حال بازی بسیار طولانی است و بیش از 900 مرحله مختلف در آن وجود دارد.

علاوه بر این، حالت‌های خلاقانه‌ای برای بازی طراحی شده که رویکردی کاملا متفاوت دارند. به عنوان مثال حالتی از بازی که Treasure Hunt نام دارد و پس از گذشت چندین مرحله ابتدایی فعال می‌شود و به صورت محدودی می‌توانید آن را تجربه کنید، نقاشی تعاملی بسیار جذابی را به شما نشان می‌دهد و در آن باید برخی اشیا را پیدا کنید.

طراحی بازی به طور کلی بسیار جذاب است و همچنین صداگذاری آن کمک زیادی می‌کند تا تجربه Two Dots بسیار سرگرم‌کننده باشد و یکی از بهترین بازی های فکری اندروید و آیفون باشد.

دانلود بازی Two Dots

Two Dots

Two Dots

سازنده: Two Dots قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 594/132 مگابایت زبان:

FarmVille 3 - Animals


بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بلهسبک: شبیه‌سازی

سری بازی‌‌های شبیه‌سازی مزرعه FarmVille از جمله عناوین دوست‌داشتی موبایل محسوب می‌شود و FarmVille 3 سومین نسخه از آن است که سال گذشته عرضه شد و تاکنون محبوبیت بسیار زیاد دست یافته است. قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که این بازی در دسترس بازیکنان خود قرار داده، باعث شده است تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی مزرعه روی موبایل نام ببریم.

علاوه بر این، چالش‌های بازی نیز بسیار جذاب هستند و کاربران برای چندین ساعت سرگرم آن خواهند شد. گرافیک بازی، گیم پلی و کنترل‌های بازی همگی به بهترین نحو ممکن طراحی شده تا با یکی از بهترین بازی های گوشی دخترانه و پسرانه 2021 روبرو باشیم.

اگر به بازی‌های شبیه‌سازی علاقه‌مند هستید، تجربه FarmVille 3 را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود بازی FarmVille 3 - Animals

FarmVille 3

FarmVille 3

سازنده: .Zynga Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۸۴.۱/ ۱۴۱ مگابایت زبان:

Genshin Impact


بازی رایگان  Genshin Impact
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: بلهسبک: ماجراجویی

Genshin Impact قطعا یکی از بهترین بازی‌‌های اندروید و آیفون چند سال اخیر محسوب می‌شود که به صورت کاملا رایگان منتشر شده و فضای سرسبز و بسیار بزرگ آن یادآور بازی شاهکاری همچون Zelda Breath of The Wind است. به همین دلایل ساده، می‌توان از بازی به عنوان بهترین بازی رایگان اندروید و آیفون یاد کرد.

بازیکنان در Genshin Impact با یک دنیای کاملا جهان باز مواجه خواهند شد که در سرتاسر آن می‌توانند به صورت آزادانه کاوش کنند و اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد. همچنین شخصیت‌ها یکی از بخش‌های اصلی بازی را تشکیل می‌دهند که می‌توانید گزینه موردنظر خود را از بین چندین مورد انتخاب کنید و همچنین در طول بازی باعث پیشرفت آن شوید.

بازی را همچنین می‌توانید به همراه دوستان خود انجام دهید و ماجراجویی‌های خود در دنیای عظیم بازی را به همراه آن‌ها انجام دهید و با کمک یکدیگر به شکار غول‌ها و هیولاهای بازی بروید.

دانلود بازی Genshin Imapct

Genshin Impact

Genshin Impact

سازنده: COGNOSPHERE PTE. LTD. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900 مگابایت زبان:

DATA WING


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.9نیاز به اینترنت: خیرسبک: مسابقه‌ای

بازی مسابقه‌ای Data Wing در مقایسه با سایر عناوین این سبک تفاوت بسیار زیادی دارد و البته کاملا رایگان است. بازی شامل گرافیک بسیار مینیمالی می‌شود و عناصر بسیار کوچکی در آن دیده می‌شوند و بازیکنان باید یک پیکان (فلش) را به جهت‌های مختلفی منتقل کنند.

بخش تک نفره بازی شامل یک داستان 2 ساعته می‌شود که از حدود 40 سطح مختلف تشکیل شده است. کنترل‌های لمسی روی صفحه آن نیز کاملا ساده هستند و می‌توانید به صورت دلخواه آن‌ها را تنظیم کنید. با این حال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دو طرف نمایشگر خود ضربه بزنید تا نشانگر شما به دو سمت چپ یا راست منتقل شود و بتوانید آن را در مسیر مشخص شده خود حرکت دهید.

به طور کلی، Data Wing یک بازی مسابقه‌ای کوچک و بسیار شیک است که البته تجربه بسیار لذت‌بخشی از سبک مسابقه‌ای را ارائه می‌کند و همچنین موسیقی آن کاملا با سبک بازی مطابقت دارد.

دانلود بازی Data Wing

DATA WING

DATA WING

سازنده: Dan Vogt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 107/84 مگابایت زبان:

Cover Fire


بازی رایگان Cover Fire
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیرسبک: اکشن

بازی Cover Fire برای آن دسته از بازیکنان ساخته شده که به دنبال تجربه بازی با گرافیک فوق‌العاده روی موبایل خود هستند. یک بازی اکشن که نیازی به اینترنت ندارد و در آن باید مهارت خوبی در کاور گرفتن و قایم شدن پشت موانع مختلف داشته باشید.

از جمله نکات قابل توجه بازی Cover Fire می‌توان به حجم مناسب و امکان تجربه کاملا آفلاین، به همراه گرافیک فوق‌العاده مناسب اشاره کرد که با این ترکیب، می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های رایگان اندروید یاد کرد.

بازی Cover Fire عنوان جدیدی نیست اما به تازگی آپدیت دریافت کرده که هم محتوای جدید به بازی اضافه کرده و هم عملکرد آن را ارتقا داده است.

دانلود بازی Cover Fire‏

Cover Fire‏

Cover Fire‏

سازنده: Genera Games S.A قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 753.1/45 مگابایت مگابایت زبان:

Oceanhorn


بازی رایگان اندروید Oceanhorn
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیرسبک: اکشن

Oceanhorn شباهت بسیار زیادی به سری بازی‌های زلدا (Zelda) دارد که از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عناوین تمام طول صنعت بازی محسوب می‌شود.

در بازی شاهد قهرمان کوچکی هستیم که پیش از مرگ پدرش نامه‌ای از او دریافت می‌کند و اکنون باید ماجراجویی خود را آغاز کند. در طول داستان او، با سرزمین‌های جدید مواجه خواهید شد که همچنین دشمنان و هیولاهای بسیاری در آن‌ها قرار گرفته‌اند و باید آن‌ها را نابود کنید. در جهان بازی، همچنین شاهد معماها و اسرار ناشناخته‌ای خواهید شد که باید آن‌ها را نیز با کمک هوش خود حل کنید.

بازی شامل بیش از 10 ساعت گیم پلی می‌شود که با این وجود برای چندین ساعت طرفداران سبک ماجراجویی را سرگرم خواهد کرد. همچنین علاوه بر گرافیک آن که به شیوه فوق‌العاده ساخته شده، موسیقی متن گوش نواز آن نیز باعث می‌شود تا بازی Oceanhorn به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل شود.

دانلود بازی Oceanhorn

Oceanhorn

Oceanhorn

سازنده: FDG Entertainment GmbH & Co.KG قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 399/260 مگابایت زبان:

Among Us


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.0نیاز به اینترنت: بلهسبک: اکشن

بازی Among Us همزمان با همه‌گیری ویروس کرونا منتشر شد و تاکنون به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. این بازی شاید یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های چند نفره موبایل در چند سال گذشته به حساب بیاید که هنوز هم کماکان مورد استقبال بسیار خوبی قرار می‌گیرد.

بازی قاعده نسبتا ساده‌ای دارد. دسته‌ای از بازیکنان در یک کشتی در حال حرکت هستند و باید وظایف مختلفی را انجام دهند تا کشتی به مسیر خود ادامه دهد. در همین حال، یک یا دو نفر از بازیکنان نقش Imposter را دارند و تلاش می‌کنند تا به آرامی سایر خدمه را بکشند. می‌توان گفت سبک Among Us تا حد زیادی، بازیکنان را به یاد بازی مافیا خواهد انداخت.

به عنوان یک بازی آنلاین، Among Us را می‌توان به روش‌های مختلفی شخصی سازی کرد و حتی گزینه‌های زیادی برای شخصیت‌ها ارائه شده. به طور کلی اگر به دنبال یک بازی آنلاین و چند نفره هستید که بتوانید با دوستان خود آن را انجام دهید، Among Us از سرگرم‌کننده‌ترین گزینه‌هایی محسوب می‌شود که باید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Among Us

Among Us

Among Us

سازنده: Innersloth LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 529/124 مگابایت زبان:

League of Legends: Wild Rift


بازی رایگان  League of Legends: Wild Rift
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.0نیاز به اینترنت: بلهسبک: اکشن

League of Legends: Wild Rift جدیدترین بازی از سری League of Legends محسوب می‌شود که سال 2020 منتش شد و از همان ابتدا مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و هم اکنون نیز می‌توان از آن به عنوان بهترین بازی اندروید و آیفون یاد کرد.

League of Legends: Wild Rift به دلیل طراحی فوق‌العاده و البته سازگاری خوب با دستگاه‌های موبایل، به محبوبیت زیادی رسید. کنترل‌های لمسی بازی نیز نسبتا ساده هستند و به مرور زمان بازیکنان قابلیت‌های آن را متوجه خواهند شد. در بازی لیست بسیار گسترده‌ای از قهرمانان این سری ارائه شده که البته تمام آن‌ها از ابتدا قابل دسترس نیستند و طراحی و ساخت شخصیت‌ها به قدری فوق‌العاده است که باز کردن تمام آن‌ها یکی از چالش‌های اصلی بازی محسوب می‌شود.

به طور کلی League of Legends: Wild Rift یکی از جدیدترین بازی‌ های آنلاین موبایل محسوب می‌شود که به سرعت توانست به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های موبا یا استراتژی هم‌زمان اکشن نیز شناخته شود.

دانلود بازی League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

سازنده: Riot Games, Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000/3500 مگابایت زبان:

Clash of Clans

بازی رایگان  Clash of Clans
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: بلهسبک: استراتژی

Clash of Clans یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های موبایل محسوب می‌شود که هرچند در سال 2012 منتشر شده اما کماکان در بین کاربران ایرانی هم بسیار محبوب است.

در کلش آف کلنز شما به عنوان یک رئیس دهکده وارد بازی خواهید شد و باید دهکده خود را توسعه دهید. در این بین با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد زیرا بازیکنان دیگری نیز در دنیای بازی حضور دارند و هر لحظه باید برای دفاع از سرزمین خود آماده باشید و همچنین به دیگران حمله کنید.

به همین ترتیب در بازی برای پیروز شدن می‌توانید از استراتژی‌های بسیار زیادی استفاده کنید و به مرور زمان دهکده و نیروهای خود را تقویت کنید.

طراحی بازی از همان ابتدا بسیار دلچسب و جذاب بوده و حتی با گذشت حدود یک دهه از زمان انتشار اولیه آن، همچنان به‌روزرسانی‌هایی برای آن منتشر می‌شود تا از کلش آف کلنز به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های آنلاین موبایل یاد کنید.

دانلود بازی Clash of Clans

Clash of Clans

Clash of Clans

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۵۹/۱۸۳ مگابایت زبان:

8 Ball Pool


بهترین بازی رایگان اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بلهسبک: ورزشی

بازی‌های بیلیارد به دلیل گیم پلی نسبتا ساده، از قدیم‌ها مورد توجه بازیکنان قرار داشته‌اند و 8 Ball Pool به نوعی بهترین بازی در این سبک محسوب می‌شود. این بازی به خوبی ثابت کرده که برای ارائه بهترین تجربه ممکن، همیشه نباید به دنبال بازی‌های پیچیده و سنگینی با بهترین گرافیک ممکن باشیم.

8 Ball Poll همچنین یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که توسط Miniclip منتشر شده و همچنان مانند روزهای اولیه انتشار، تجربه‌ای کاملا سرگرم‌کننده و جذاب دارد.

به طور کلی 8 Ball Pool شاید مانند سایر عناوین لیست تجربه هیجان انگیز یا به اصلاح «امروزی» را ارائه نکند، اما همچنان یکی از برترین بازی‌ های موبایل محسوب می‌شود که تجربه آن با افراد دیگر به صورت آنلاین همیشه سرگرم کننده است.

دانلود بازی 8 Ball Pool

8 Ball Pool

8 Ball Pool

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192/71 مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره بهترین بهترین بازی رایگان اندروید و آیفون

بهترین بازی های رایگان اندروید کدامند؟

از بهترین بازی های رایگان اندروید می‌توان به Asphalt 9: Legends و Sky: Children of the Light و Samorost اشاره کرد.

بهترین بازی های رایگان آیفون کدامند؟

از بهترین بازی های رایگان آیفون می‌توان به Genshin Impact و Cover Fire و Call of Duty: Mobile اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابولفضل (:
    ابولفضل (: | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    میگم پابجی خیارع رتبع اول بهترین بازی تفنگی موبایل جهان کسب کردع باو کالاف کع رتبع دومع رو گذاشتن پابجی رو نع

مطالب پیشنهادی