ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی آنلاین گوشی اندروید و iOS | بهترین بازی های چند نفره که باید تجربه کنید
نرم افزار و اپلیکیشن

60 تا از بهترین‌ بازی آنلاین گوشی اندروید و آیفون که باید تجربه کنید

نمی‌دانیم سودآوری بیشتر را دلیل اصلی بنامیم یا توجه کم دارندگان دیوایس‌های دستی به قضیه کپی رایت و دانلود قانونی اپلیکیشن‌ها، هر چه هست محبوبیت بازی آنلاین رایگان روز به روز در حال افزایش بوده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۵

نمی‌دانیم سودآوری بیشتر را دلیل اصلی بنامیم یا توجه کم دارندگان دیوایس‌های دستی به قضیه کپی رایت و دانلود قانونی اپلیکیشن‌ها، هر چه هست محبوبیت بازی آنلاین رایگان روز به روز در حال افزایش بوده و دیگر سازندگان کمی به ساخت و انتشار بازی‌ های افلاین اندروید و آیفون علاقه نشان می‌دهند.

بهترین بازی های آنلاین اندروید و آیفون

تعداد بازی های آنلاین روز به روز در حال افزایش است و حالا سوال اینجاست بین اقیانوس این همه بازی، کدام یک ارزش تجربه کردن را دارند؟ در مطلب پیش‌رو سعی کردیم با پرداخت به 60 بازی برتر موبایل به همین سوال جواب بدهیم. اگر شما هم عنوانی می‌شناسید که در لیست نیست، در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

بازی های آنلاین

در این سال‌ها برنامه بازار به یکی از منبع‌های اصلی دانلود بازی تبدیل شده است. در انتهای سال 98 تعداد 18هزار بازی در ژانرهای مختلف در بازار منتشر شده‌اند. بازی‌ های ایرانی و خارجی متنوعی در بازار قابل دانلود است که کاربران می‌توانند آنها را از بازار دریافت کنند. این بازی‌ها، از جذاب ترین بازی‌ های ایرانی و خارجی در دسته های مختلفی هستند که تا انتهای سال ۹۸ هستند که توانسته اند توجه کاربران موبایلی در ایران را جلب کنند. بازی‌ های موبایلی معرفی شده بیشتر تعاملی هستند و قابلیت بازی با کاربران دیگر را محیا کرده‌اند. در ادامه بهترین بازی های آنلاین موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

Pirate Code


بازی آنلاین Pirate Code
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.6

یک اکشن تیمی دریایی که می‌توانید در آن رقابت 5 در برابر 5 را تجربه کنید. در این بازی به عنوان یک دزد دریایی باید از بین لیست کاپیتان‌هایی با قابلیت‌های مختلف و کشتی‌هایی که هرکدام یک ویژگی در اختیارتان قرار می‌دهند، بهترین ترکیب را مناسب با سبک بازیتان انتخاب کنید، و سپس با تجهیز کشتی‌تان به انواع و اقسام ادوات جنگی مثل توپ و اژدر، برای یک جنگ دریایی تمام عیار آماده شوید. این بازی به عنوان یکی از عناوین منتخب گوگل پلی انتخاب شده و می‌تواند یک انتخاب خوب برای علاقه‌مندان بازی‌ های اکشن تیمی آنلاین باشد.

دانلود بازی Pirate Code

Pirate Code - PVP Battles at Sea

Pirate Code - PVP Battles at Sea

سازنده: Codex7 Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 27/216.6 مگابایت زبان:

Cyber Hunter


ازی چند نفره Cyber Hunter
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.1

اگر دنبال یک بازی بتل رویال هستید که در فضای سای‌فای اتفاق بیفتد Cyber Hunter انتخاب مناسبی برای شماست. این بازی از بهترین بازی های انلاین موبایل است. در این بازی باید کیوب‌های کوچک انرژی را جمع‌آوری کنید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید گجت‌های جدید و های تک خریداری کرده یا اسلحه‌هایتان را آپگرید کنید. Cyber Hunter تمام عناصر یک بتل رویال خوب را یکجا جمع‌آوری کرده و با گرافیک خوب و انیمیشن‌های روان به عنوان یکی از بازی‌ های منتخب گوگل پلی انتخاب شده است.

دانلود بازی Cyber Hunter

Cyber Hunter

Cyber Hunter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 63/1700 مگابایت زبان:

METAL MADNESS


بازی آنلاین METAL MADNESS
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 3.8

در این بازی دو عنصر ماشین‌سواری و شوتر با هم تلفیق شده‌اند و در آن باید بر ماشین تا دندان مسلح خود سوار شوید و به جنگ بازیکنان دیگر بروید. تنوع اسلحه‌ها فراوان است و در حدود 14 نوع ماشین در این بازی گنجانده شده تا بتوانید از بین آن‌ها خودرو و سلاح موردنظرتان را با هم ترکیب کنید و به میدان وارد شوید. سیستم لیدربورد و رنکینگ هم مثل خیلی از بازی‌ های آنلاین دیگر درنظر گرفته شده تا حس رقابت را در شما به وجود بیاورد.

دانلود بازی METAL MADNESS

METAL MADNESS PvP: Car Shooter

METAL MADNESS PvP: Car Shooter

سازنده: GDCompany قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 315.2/متغیر مگابایت زبان:

Horrorfield


بازی Horrorfield
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.4

بازی‌ های چندنفره ترسناک در سبک بقا با سری Left 4 Dead جایگاه خود را بین گیمرها باز کردند و از آن به بعد بازی‌سازان بیشتر به پتانسیل این فضا برای توسعه بازی‌ های آنلاین پرداختند. Horrorfield هم چنین فضایی را به موبایل آورده است. در این بازی می‌توانید از بین 7 کاراکتر مختلف که قابلیت‌های متفاوتی دارند یکی را انتخاب کرده و به همراه بقیه بازیکنان در محیط بازی زنده بمانید. می‌توانید برای بقا پنهان شوید، به یکدیگر کمک کنید و با ترکیب آیتم‌ها و مهارت‌های مختلف در بازی پیشروی کنید.

دانلود بازی Horrorfield

Horrorfield - Multiplayer Survival Horror Game

Horrorfield - Multiplayer Survival Horror Game

سازنده: Skytec Games, Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 89/306 مگابایت زبان:

PUBG Mobile


بازی آنلاین PUBG Mobile
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.4

برای داشتن بهترین تجربه از سبک بتل رویال روی گوشی، هیچ گزینه‌ای به خوبی پابجی موبایل وجود ندارد. این عنوان از جذاب‌ترین بازی های آنلاین اندروید و iOS محسوب می‌شود. بازی با محیط‌های بزرگ و پرجزییات‌تر، رنگ‌بندی شفاف‌ و یک Draw Distance عالی (حداکثر فاصله قابل پردازش) همان چیزی است که همیشه از بتل رویال انتظار داریم. در بازی آنلاین اندروید و آیفون پابجی موبایل صد بازیکن در محیطی رها می‌شوند و هر کدام وظیفه دارند تا با گشت‌وگذار در منطقه و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، با یکدیگر بجنگند. در نهایت هرکسی که زنده بماند، برنده خواهد شد.

دانلود بازی PUBG Mobile

PUBG MOBILE

PUBG MOBILE

سازنده: Tencent قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 1530 مگابایت زبان:

Last Day on Earth: Survival


بازی Last Day on Earth: Survival
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5

در حال حاضر و با توجه به ضعف‌هایی که Ark Survival Evolved دارد، Last Day on Earth شاید بهترین تجربه آنلاین از یک دنیای آخرالزمانی روی گوشی باشد. بازی مخاطب را در دنیایی مملو از تهدیدها رها می‌کند و جدا از جنگ با زامبی‌ها، با ساخت وسیله‌های مختلف یا جمع‌آوری ماده‌های غذایی باید به زندگی ادامه دهید. البته با وجود تمام این مشکلات و کمبود منابع، بخش سخت ماجرا بقیه بازیکن‌ها هستند که برای بقایشان به بازماندگان غارت می‌برند. در صورت مردن هم باید دوباره از ابتدا بازی را آغاز کرده و دست به تلاش بزنید.

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Andrey Pryakhin قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 486.2 / 180.19 مگابایت زبان:

Brawl Stars


بازی آنلاین Brawl Stars
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.7

اگر دنبال دانلود بازی های آنلاین رقابتی برای اندروید و iOS هستید، براول استارز از جذاب‌ترین‌هاست. مطمئناً خیلی‌ها کلش رویال و کلش آو کلنز را می‌شناسند، بنابراین در این مطلب به سراغ برول استارز (Brawl Stars) به عنوان نماینده بازی‌ های سوپرسل رفتیم؛ برول استارز یکی از متنوع‌ترین بازی‌ های موبایل است، از آن عناوینی که به‌خاطر گستردگی درست حالت‌های گیم‌پلی‌اش خیلی دیر از تجربه کردنش خسته می‌شوید. در هر کدام از مودهای این بازی آنلاین ابتدا باید از بین شخصیت‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. سپس نوبت به نبردها رسیده و بسته به قوانین مشخص شده به جنگ با بقیه بازیکن‌ها می‌روید.

دانلود بازی Brawl Stars

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 180.6 / 84.26 مگابایت زبان:

منچرز


بازی آنلاین منچرز
امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: --

قصد دارید بازی های انلاین موبایل از دسته بردگیم‌ها را امتحان کنید؟ سراغ منچرز بروید. منچرز آن‌قدر خوب تک تک جزییات دنیای منچ را پیاده کرده که حتی طرفداران پر و پا قرص تاس، مهره و برگه‌های فیزیکی هم می‌توانند از تجربه بازی لذت ببرند. در اینجا همان کاری را می‌کنید که قبلا با منچ‌های فیزیکی انجام می‌دادید. در هر مسابقه چهار بازیکن حضور دارند و به هر کدام از آن‌ها چهار مهره داده می‌شود. حالا با آوردن تاس 6 می‌توانید مهره‌ای را وارد مسابقه کرده و بازی کنید. در این بین مهره باید طول زمین را طی کرده و به انتها برسد. اگر هر چهار مهره به نقطه‌های مشخص شده برسند، بازی را خواهید برد.

دانلود بازی منچرز

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 49.4 / 42.1 مگابایت زبان:

FIFA Mobile


بازی PES 2019 و FIFA Mobile
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6

برای دانلود بازی های آنلاین رقابتی برای اندروید و iOS نمی‌توان بازی‌های فوتبالی را از قلم انداخت. جنس رقابت PES و FIFA در تلفن‌های هوشمند کاملاً متفاوت با کنسول‌ها است. روی پلتفرم‌های خانگی هر دو بازی سعی دارند یک تجربه شبیه به فوتبال واقعی را ارائه بدهند، در حالی که نسخه‌های موبایل راهی متفاوت‌تر از هم را پیش گرفته‌اند. فیفا موبایل دو حالت گیم‌پلی اصلی دارد. در Attack Mode تنها قسمت‌های هیجان انگیز فوتبال را جدا شده‌اند و خبری از آن فوتبال همیشگی نیست؛ توپ در نیمه دوم زمین جریان داشته و 90 ثانیه نقش تیم حمله را دارید.

FIFA Soccer

FIFA Soccer

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 187.6 / 70.2 مگابایت زبان:

PES 2019


بازی آنلاین Score Match و Football Strike
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2

هر بار که توپ گل می‌شود یا به بیرون می‌رود، در موقعیتی جدید دوباره به دروازه حریف هجوم می‌برید. بخش دوم نیز Head to Head نام دارد که مشابه فوتبال‌های کنسولی، در آن دو تیم با یکدیگر مسابقه می‌دهند. نکته اینجاست فیفا موبایل در نسخه کنونی خودش و با بخش Head to Head اصلا نمی‌تواند آن حس واقعی فوتبال را به کاربر منتقل کند و برای داشتن شبیه‌سازی‌شده‌ترین تجربه از فوتبال روی گوشی، هیچ گزینه‌ای بهتر از بازی آنلاین PES 2019 وجود ندارد.

PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER

PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER

سازنده: KONAMI قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1390 مگابایت زبان:

Football Strike


بازی آنلاین Score Match و Football Strike
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7

اما اگر به دنبال بازی آنلاین اندروید و آیفون متفاوت‌تری از فیفا موبایل و PES هستید، Score Match و Football Strike در حال حاضر بهترین جایگزین‌ها هستند. Score Match به نوعی نسخه چند نفره Score! Hero به حساب می‌آید. در این بازی آنلاین هر مسابقه دو دقیقه مفید داشته و اگر نقش تیم حمله را دارید با پاسکاری گل می‌زنید و در صورتی که تیم مدافع هستید با تکل‌های به موقع باید توپ را به دست بیاورید. در این میان برای انجام حرکات مختلف هم از جسچرها کمک می‌گیرید، همانند چیزی که در Score! Hero دیدیم.

بازی آنلاین Score Match و Football Strike

در بازی آنلاین فوتبال استرایک (Football Strike) جای آنکه زمین مسابقه به دو بخش تقسیم شود و فوتبال را همانند همیشه تجربه کنید، باید با ضربات ایستگاهی به حریف گل بزنید. بازی دو مود مختلف دارد. در بخش Shooting Race دو بازیکن کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و همزمان به سمت سیبل‌ها ضربه می‌زنند. در نهایت کسی که در مدت زمان محدودی بیشترین سیبل را هدف قرار بدهد، برنده می‌شود. در بخش ضربات آزاد (Free Kicks) نیز یکی در نقش بازیکن شوت زده و دیگری به عنوان دروازه‌بان باید واکنش نشان دهد.

دانلود بازی Football Strike

Football Strike - Multiplayer Soccer

Football Strike - Multiplayer Soccer

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 155 / 38.9 مگابایت زبان:

Sonic Forces


بازی Sonic Forces
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.3

سونیک هرچند درخشش گذشته خودش را ندارد ولی هنوز هم از شخصیت‌های دوست داشتنی صنعت بازی‌ های ویدیویی است. بازی آنلاین Sonic Forces آخرین ماجراجویی این جوجه تیغی روی گوشی به حساب می‌آید، عنوانی رانر که روی رقابت‌های چند نفره تمرکز دارد و در آن بازیکن‌ها در نقش شخصیت‌های مختلف دنیای سونیک مسابقه می‌دهند. نکته جالب استفاده از Power Upها (قدرت‌های افزایشی) به سبک کرش‌های قدیمی است. در مسیر آیتم‌هایی وجود دارند که می‌توانند توانایی‌های ویژه به بازیکن بدهند.

دانلود بازی Sonic Forces

Sonic Forces

Sonic Forces

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 343.1 / 96.9 مگابایت زبان:

Arena of Valor


بازی Arena of Valor
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.7

برخی بازی های آنلاین اندروید و iOS بسیار اعتیادآورند. بنابراین معرفی Arena of Valor را با یک اخطار مهم شروع میکنم: مراقب باشید، Arena of Valor به‌خاطر ذات اعتیادآورش یکی از خانمان‌سوزترین بازی‌ های گوشی است و بازی به قدری مخاطبینش را تحت تاثیر قرار داده که برای مدتی کوتاه یک دولت را درگیر خودش کرده بود. Arena of Valor عنوانی از سبک MOBA به حساب می‌آید. یعنی همانند وین گلوری و DOTA 2 در اینجا با انتخاب قهرمان خود به جنگ با بازیکن‌هایی رو‌به‌رویی می‌روید و منطقه آن‌ها را نابود می‌کنید. در این میان قابلیت خرید آیتم و ارتقا قهرمانان هم وجود دارد.

دانلود بازی Arena of Valor

Arena of Valor

Arena of Valor

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 مگابایت زبان:

Real Racing 3


مثلث ریسینگ‌ها: Asphalt 9 Legends ،Real Racing 3 و Need For Speed
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.8

با توجه به اینکه هنوز بخش چند نفره آنلاین به گرید اتو اسپورت اضافه نشده، بنابراین ریل ریسینگ بهترین گزینه برای داشتن یک تجربه شبیه‌سازی رانندگی روی اندروید و آیفون به‌حساب می‌آید. وجود ماشین های لایسنس شده فراوان، کنترل متفاوت اتومبیل‌ها نسبت به یکدیگر، پیست‌های متنوع و پشتیبانی خیلی خوب سازنده باعث شده تا Real Racing 3 یکی از سرگرم کننده‌ترین‌های سبک ریسینگ باشد و در این سال‌ها همچنان جذابیتش را حفظ کند.

دانلود بازی Real Racing 3

Real Racing 3

Real Racing 3

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 مگابایت زبان:

Asphalt 9 Legends


مثلث ریسینگ‌ها: Asphalt 9 Legends ،Real Racing 3 و Need For Speed
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7

اما برای کسانی که به دنبال یک تجربه آرکید از رانندگی هستند، آسفالت و نید فور اسپید مشخصا بازی‌های بهتری خواهد بود. قسمت جدید آسفالت سال گذشته منتشر شد و با داشتن گرافیک بالا و صحنه‌های هالیوودی توانسته هیجان رانندگی روی گوشی را به مرحله جدیدتری برساند. با این حال چیزی که نید فور اسپید موبایل را به یک رقیب برای آسفالت تبدیل کرده، حضور آن ویژگی‌هایی است که به عنوان امضای همیشگی مجموعه می‌شناختیم.

دانلود بازی Asphalt 9 Legends

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1560 مگابایت زبان:

Need For Speed


مثلث ریسینگ‌ها: Asphalt 9 Legends ،Real Racing 3 و Need For Speed
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.1

نید فور اسپید از لحاظ گرافیک به آسفالت 9 نمی‌رسد ولی شخصی‌سازی ماشین‌ها در بازی گستردگی بالایی دارد، مسیرها طولانی‌تر هستند، بازی بیشتر از نمونه‌های مشابهش توانسته حس و حال رقابت‌های غیرقانونی را به کاربر منتقل کند. این‌ها همگی ویژگی‌هایی هستند که به Need for Speed No Limits جذابیت بخشیده‌اند. البته بازی از یک مشکل قدیمی برای IPهای ایرانی رنج می‌برد؛ فیلترینگ.  تنها راه تجربه این عنوان داشتن نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی است.

دانلود بازی Need For Speed

Need for Speed No Limits

Need for Speed No Limits

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 1110 مگابایت زبان:

Standoff 2


بازی Standoff 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6

اگر به دنبال عنوانی شبیه به کانتر روی موبایل هستید، بازی آنلاین Standoff 2 بهترین جایگزین کانتر برای اندروید و آیفون است و از بهترین بازی های انلاین موبایل محسوب می‌شود. به چند دلیل: بازی در کنار داشتن حالت «خنثی کردن بمب» (Defuse the Bomb) شبیه‌ترین رابط کاربری به کانتر را دارد، نقشه‌هایش یادآور این بازی معروف هستند و سیستم تیراندازی‌اش هم رنگ و بوی کانتر را می‌دهد. سازنده تمام تلاشش را به کار گرفته تا طرفداران کانتر را جذب عنوانش کند و حداقل نسبت به بقیه توسعه‌دهندگان، تا حد زیادی موفق شده به هدفش برسد.

دانلود بازی Standoff 2

Standoff 2

Standoff 2

سازنده: Axlebolt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 879.6 / 413.85 مگابایت زبان:

Guns of Boom


بازی Guns of Boom
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.7

Guns of Boom تحولی در تیراندازی گوشی بود. Game Insight با ساخته خود توانست انقلابی در زمینه کنترل صفحات لمسی ایجاد کند و با توجه به اینکه بازی‌ های گوشی معمولا در این بخش ضعف دارند، همین حرکت کافی بود تا بازی به اثری ماندگار تبدیل شود. در Guns of Boom بازیکن‌ها به دو تقسیم می‌شوند و هر تیمی بیشتر بکشد، برنده خواهد شد. با پیشروی در بازی نیز می‌توان برای شخصیت اصلی اسلحه‌ها یا لباس‌های جدید خرید.

دانلود بازی Guns of Boom

Guns of Boom

Guns of Boom

سازنده: Game Insight قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 191.4 / 91.37 مگابایت زبان:

Quiz of Kings


Quiz of Kings
امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: --

در چالش ده سالگی که به تازگی راه افتاده، تیم کوییز آف کینگز هم شرکت کرد و عکسی را در شبکه‌های اجتماعی به‌انتشار رساند که به خوبی نشان‌دهنده بهترین ویژگی بازی بود؛ اگر ده سال پیش برای افزایش اطلاعات عمومی خود نیاز داشتید کتاب‌های مختلف بخوانید، حالا با کوییز آف کینگز می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. هم سرگرم شوید و هم اطلاعات‌تان را افزایش دهید. در بازی آنلاین کوییز آو کینگز بازیکن‌ها در شاخه‌های مختلف از یکدیگر سوال می‌پرسند و هر کس بیشتر جواب درست بدهد برنده می‌شود. کوئیز آو کینگز را می‌توان از بهترین بازی های انلاین موبایل دانست. بنابراین اگر می‌خواهید سراغ دانلود بازی های آنلاین رقابتی برای اندروید و iOS بروید، این عنوان را از دست ندهید.

دانلود بازی Quiz of Kings

Quiz of Kings

Quiz of Kings

سازنده: Quiz of Kings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 35.31 / 38.4 مگابایت زبان:

بازی چند نفره پسرخوانده


بازی چند نفره پسرخوانده
امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: --

پسرخوانده از معدود بازی‌ های آنلاین ایرانی است که استراتژی در آن اهمیت دارد. در بازی از میان شخصیت‌هایی که دارید باید سه نفر را انتخاب کرده و با آن‌ها به جنگ‌های نوبتی با رقیب می‌روید. نکته اینجاست در بازی همان قدر که پیشرفت کارت‌هایتان مهم است، به همان اندازه نیز استراتژی‌هایی که هنگام نبردها استفاده می‌کنید اهمیت خواهد داشت. ترکیب این ویژگی با طراحی عالی شخصیت‌ها، محیط‌ها و موسیقی زیبا باعث شده تا پسرخوانده یکی از خوب‌های آنلاین بین عناوین داخلی باشد.

دانلود بازی پسرخوانده

پسرخوانده

پسرخوانده

سازنده: پاییزان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 85 مگابایت زبان:

Dawn of Titans


بازی آنلاین Dawn of Titans
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.5

ویژگی که بازی آنلاین Dawn of Titans را تبدیل به یکی از بهترین‌ بازی های استراتژی اندروید و آیفون کرده، نه گرافیک عالی بلکه سیستم مبارزات آن است. در خیلی از عناوین مشابه گوشی، کنترل نیروها به عهده هوش مصنوعی بوده و آزادی کمی به بازیکن داده می‌شود. Dawn of Titans خلاف جهت استراتژی‌های مرسوم موبایل حرکت کرده؛ در اینجا و هنگام نبردها آزادانه می‌توانید نیروها را حرکت بدهید و آنطور که دوست دارید به پیروزی برسید.

دانلود بازی Dawn of Titans

Dawn of Titans

Dawn of Titans

سازنده: NaturalMotion قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 1200 مگابایت زبان:

N.O.V.A. Legacy


بازی چند نفره N.O.V.A. Legacy
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.4

N.O.V.A. Legacy در واقع بازسازی قسمت اول مجموعه معروف N.O.V.A است که با هوشمندی گیم‌لافت توانست به موفقیت‌های زیادی برسد. برخلاف بقیه بازی‌ های فرانسوی‌ها که معمولا حجم بالایی دارند، نسخه اولیه‌ Legacy تنها 35 مگابایت بوده و به‌همین خاطر بازی عملکردی کاملا پایدار و مناسب روی گوشی‌های ضعیف‌تر اندرویدی دارد. نکته اینجاست این دستاورد در حالی به دست آمده که بازی آنلاین Legacy از لحاظ کیفیت، دست کمی از شوترهای موبایل نداشته و می‌تواند مخاطبینش را راضی کند.

دانلود بازی N.O.V.A. Legacy

N.O.V.A. Legacy

N.O.V.A. Legacy

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93 / 35 مگابایت زبان:

NBA LIVE Mobile Basketball


بازی آنلاین NBA LIVE Mobile Basketball
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.5

مهمترین عاملی که باعث شده بازی آنلاین NBA LIVE جای NBA 2K را به عنوان یک شبیه‌ساز بسکتبالی گوشی در لیست بگیرد، پشتیبانی سازندگانش از بازی است. هر ساله یک نسخه پولی از NBA 2K منتشر می‌شود و معمولا با انتشار قسمت‌های جدید، سازنده عنوان قبلی را به حال خودشان رها می‌کند. NBA LIVE اینگونه نیست و بازی چون روندی مشابه فیفا موبایل را پیش گرفته، بنابراین پشتیبانی بهتری از آن می‌شود. اگر هم به دنبال یک تجربه متفاوت‌تر از بسکتبال هستید، Basketball Stars گزینه خوبی است.

دانلود بازی آنلاین NBA LIVE Mobile Basketball

NBA LIVE Mobile

NBA LIVE Mobile

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 157.6 / 84 مگابایت زبان:

World of Warships Blitz


World of Warships Blitz
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.5

تانک‌های World of Tanks را با کشتی‌های جنگی عوض کرده و به جای محیط‌های زمینی هم از دریاها استفاده کنید؛ کلیت بازی آنلاین World of Warships Blitz تقریبا همین است. بازی روی ایده جنگ‌های دریایی دست گذاشته و به‌خاطر عظمت بالای نبردها، حضور کشتی‌های مختلف، قابلیت ارتقا وسیله‌ها و توجه به جزییات توانسته جنگ‌های دریایی را جذاب‌تر از همیشه به دیوایس‌های هوشمند بیاورد. در World of Warships با انتخاب کشتی خود به جنگ با بقیه بازیکن‌ها می‌روید.

دانلود بازی World of Warships Blitz

World of Warships Blitz

World of Warships Blitz

سازنده: Wargaming Group قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 959 مگابایت زبان:

Identity V


Identity V
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.7

پیشرفت‌های سخت‌افزاری این امکان را به وجود آورده تا تجربه‌های کنسولی بیشتری را روی گوشی ببینیم. Identity V یکی از همین تجربه‌های پارسال که با الهام از Dead By Daylight توانست متفاوت‌ترین بازی ترسناک 2018 هم لقب بگیرد. بازی چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود. حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد.

دانلود بازی Identity V

Identity V

Identity V

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 1290 مگابایت زبان:

بازی آنلاین Creative Destruction


بازی آنلاین Creative Destruction
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5

Creative Destruction کیفیت فورتنایت را ندارد، به اندازه این بازی سر و صدا نکرده و همان کلیشه‌هایی که قبلا با بتل رویال‌های تکراری دیدیم را در خودش جای داده اما بالاتر از تمام این حرف‌ها بازی یک ویژگی دارد که به کمک آن توانسته گزینه بهتری از فورتنایت برای اندروید باشد: ارائه تجربه‌ای پایدار. حداقل تا زمانی که فورتنایت اندروید به کیفیت لازم برسد، بازی آنلاین Creative Destruction می‌تواند مخاطبینش را با یک گیم‌پلی نسبتا مشابه سرگرم کند. بنابراین می‌توان آن‌را یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS تلقی کرد.

دانلود بازی Creative Destruction

Creative Destruction

Creative Destruction

سازنده: Yuan Zuo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 1370 مگابایت زبان:

War Robots


War Robots
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.7

در War Robots نه خبری از سربازانی است که باید در محیط‌هایی شبیه به کانتر یا کال آو دیوتی مبارزه کنند و نه در نبردهای هوایی یا دریایی به جان بقیه می‌افتید. این بار کنترل ربات‌های عظیم‌الجثه را به عهده دارید دارید و سازنده به خاطر پیاده‌سازی خوب این ویژگی، توانسته بین شوترهای تکراری گوشی تجربه‌ای متفاوت ارائه بدهد. در این بازی آنلاین اندروید و آیفون دو تیم شش تایی از ربات‌ها روبه‌رو هم قرار می‌گیرند و مشخصا برنده، تیمی خواهد بود که هر شش ربات حریف را نابود کند.

دانلود بازی War Robots

War Robots

War Robots

سازنده: Pixonic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 723.4 مگابایت زبان:

Among Us


امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.0

در همان ابتدا همه‌گیری ویروس کرونا بازی جدیدی تحت عنوان Among Us منتشر شد که به محبوبیت بسیار زیادی هم دست پیدا کرد. Among Us یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های چند نفره موبایل در سال 2020 بود که هنوز هم کماکان مورد استقبال بسیار خوبی قرار می‌گیرد.

بازی قاعده نسبتا ساده‌ای دارد. دسته‌ای از بازیکنان در یک کشتی در حال حرکت هستند و باید وظایف مختلفی را انجام دهند تا کشتی به مسیر خود ادامه دهد. در همین حال، یک یا دو نفر از بازیکنان نقش Imposter را دارند و تلاش می‌کنند تا به آرامی سایر خدمه را بکشند. می‌توان گفت سبک Among Us تا حد زیادی، بازیکنان را به یاد بازی مافیا خواهد انداخت.

به عنوان یک بازی آنلاین، Among Us را می‌توان به روش‌های مختلفی شخصی سازی کرد و حتی گزینه‌های زیادی برای شخصیت‌ها ارائه شده. به طور کلی اگر به دنبال یک بازی آنلاین و چند نفره هستید که بتوانید با دوستان خود آن را انجام دهید، Among Us از سرگرم‌کننده‌ترین گزینه‌هایی محسوب می‌شود که باید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Among Us

Among Us

Among Us

سازنده: Innersloth LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 529/124 مگابایت زبان:

Call of Duty: Mobile


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.3

بدون شک Call of Duty یکی از موفق‌ترین سری بازی‌ های ویدیویی تاریخ است و اخیرا نسخه‌ای از آن تحت عنوان Call of Duty: Mobile منتشر شده که یکی از جدیدترین بازی‌ های آنلاین و یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شود. شاید پابجی نقش بسیار پر رنگی در ایجاد و محبوبیت سبک بتل رویال بین بازیکنان داشته باشد، اما به راحتی می‌توان ادعا کرد که کالاف دیوتی موبایل این سبک را به تکامل رساند و شاید کامل‌ترین بازی بتل رویال محسوب می‌شود.

بازی شوتر اول شخص آنلاین کالاف دیوتی که برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده حالت‌های مختلفی را ارائه می‌کند. در حالت Deathmatch کلاسیک که معمولا در بازی‌های این سری وجود دارد به تیم‌های مختلفی دسته بندی می‌شوید و باید حریفان خود را بکشید و در نهایت تیم یا فردی که بیشتری دشمن را کشته باشد پیروز می‌شود.

اما محبوبیت کال آف دیوتی موبایل بیشتر به دلیل ارائه تجربه فوق‌العاده‌ای از سبک بتل رویال است که در آن مانند پابجی و فورتنایت با 100 بازیکن وارد یک نقشه می‌شوید و در نهایت به عنوان تنها بازمانده برنده این جدال نفس گیر خواهید شد و می‌توانید با کسب امتیازات بیشتر سلاح‌های خود را تقویت کنید. همچنین حالت بتل رویال را می‌تواند به صورت تک نفره جلو ببرید که لذت خاص خود را دارد.

اگر تا به حال تجربه سبک بتل رویال را ندارید و از طرفی به دنبال یک بازی شوتر فوق‌العاده برای گوشی خود هستید، تجربه Call of Duty Mobile را به هیچ وجه از دست ندهید. هر چند بازی روی گوشی‌های میان رده نیز اجرا می‌شود اما در گوشی‌های پرچمدار و گیمینگ بهترین تجربه ممکن از یک بازی موبایل را دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

سازنده: Activision Publishing, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/2200 مگابایت زبان:

Genshin Impact


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.4

Genshin Impact در سال 2020 منتشر شده و همچنان یکی از برترین بازی‌ های موبایل محسوب می‌شود. بازی سبک نقش آفرینی و اکشن دارد و عناصر جهان باز نیز در آن کاملا مشاهده می‌شود.

از جمله ویژگی‌های بسیار مهم بازی می‌توان به گرافیک و جهان بسیار بزرگ آن توجه کرد که در همان نگاه اول توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. Genshin Impact ابتدا برای رایانه‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز منتشر شده اما به راحتی می‌توان ادعا کرد که نسخه موبایل آن نیز همان تجربه سرگرم‌کننده را به بازیکنان ارائه می‌کند.

داستان بازی نیز به بهترین نحو ممکن طراحی شده و شما را در نقش برادران و خواهرانی قرار می‌دهد که به دنیای آن تبعید شده‌اید. اکنون باید در این دنیای فانتزی و بسیار زیبا آن برای بقا تلاش کنید.

در انتها باید اشاره کرد که Genshin Impact یکی از حجیم‌ ترین بازی‌ های موبایل محسوب می‌شود که طبیعتا بهتر است آن را روی گوشی‌های قدرتمندی تجربه کنید.

دانلود بازی Genshin Impact

Genshin Impact

Genshin Impact

سازنده: COGNOSPHERE PTE. LTD. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3500/370 مگابایت زبان:

RAID: Shadow Legends


بازی RAID: Shadow Legends
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7

بازی آنلاین RAID: Shadow Legends یک عنوان اکشن در سبک نقش آفرینی آنلاین و رقابتی محسوب می‌شود که در بین بازی‌ های موبایل، یکی از بهترین‌ها برای طرفداران عناوین چند نفره محسوب می‌شود.

مانند Genshin Impact در این بازی نیز با نوعی دنیای فانتزی و البته فوق‌العاده زیبا مواجه هستیم که Teleria (تلریا) نام دارد و شما به عنوان یک قهرمان افسانه‌ای باید این سرزمین را از دست دشمنانی مانند شیاطین و اهریمن‌ها نجات دهید.

اگر تجربه بازی‌ های قدیمی سبک نقش آفرینی مانند Diablo را داشته باشید، احتمالا بدانید که یکی از ویژگی‌های این دسته از بازی‌های وجود شخصیت‌ها و قهرمان‌های متنوع است. RAID: Shadow Legends نیز شامل شخصیت‌های متفاوتی از گروه و نژاد‌های مختلف می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و مهم‌تر اینکه هر شخصیت ویژگی‌های مربوط به خود را دارد.

نکته مهم‌تر اینکه بازی سبک Turn-based Strategy یا استراتژی نوبتی دارد، بنابراین درست مانند شطرنج در هر نوبت تنها یک حرکت می‌توانید انجام دهید که این امر بازی را بسیار چالش برانگیزتر می‌کند.

دانلود بازی RAID: Shadow Legends

RAID: Shadow Legends

RAID: Shadow Legends

سازنده: Plarium Global Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 241/152 مگابایت زبان:

League of Legends: Wild Rift


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.0

بازی‌های League of Legends از حدود یک دهه قبل شروع به کار کردند و نسخه اولیه آن‌ها در سال 2009 منتشر شد. تقریبا تمام بازیکنان طرفدار بازی آنلاین با این سری آشنا هستند که کاملا بر اساس یکی از مادهای بازی «وارکرفت» ساخته شده است. با این حال سال 2020 نسخه جدیدی از آن تحت عنوان League of Legends: Wild Rift برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شد که از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت و هم اکنون نیز یکی از بهترین بازی‌ های چند نفره موبایل محسوب می‌شود.

League of Legends: Wild Rift به دلیل طراحی فوق‌العاده و البته سازگاری خوب با دستگاه‌های موبایل، به محبوبیت زیادی رسید. کنترل‌های لمسی بازی نیز نسبتا ساده هستند و به مرور زمان بازیکنان قابلیت‌های آن را متوجه خواهند شد.

در بازی لیست بسیار گسترده‌ای از قهرمانان این سری ارائه شده که البته تمام آن‌ها از ابتدا قابل دسترس نیستند و طراحی و ساخت شخصیت‌ها به قدری فوق‌العاده است که باز کردن تمام آن‌ها یکی از چالش‌های اصلی بازی محسوب می‌شود.

به طور کلی League of Legends: Wild Rift یکی از جدیدترین بازی‌ های آنلاین موبایل محسوب می‌شود که به سرعت توانست به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های موبا یا استراتژی هم‌زمان اکشن نیز شناخته شود.

دانلود بازی League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

سازنده: Riot Games, Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000/3500 مگابایت زبان:

Mario Kart Tour


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7

همانطور که اشاره کرده Call of Duty یکی از موفق‌ترین بازی‌ های صنعت گیم است اما از سری بازی‌ های Mario که در ایران بیشتر با نام «قارچ خور» شناخته می‌شود، به عنوان یکی از نمادهای اصلی صنعت بازی یاد می‌شود.

Mario Kart Tour همانطور که از نام آن پیداست، بازی مسابقه‌ای و رانندگی این سری محسوب می‌شود که نینتندو علاوه بر کنسول دستی سوییچ آن را برای پلتفرم‌های موبایل نیز پورت کرده است و خوشبختانه این بازی آنلاین در گوشی‌های اندروید یا آیفون نیز عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کرده است.

Mario Kart Tour دقیقا همان ویژگی‌هایی که از بازی‌ های Mario انتظار می‌رود را در دسترس بازیکنان قرار داده است. تمام شخصیت‌های محبوب این سری، خودروهای بسیار زیادی که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و البته مسیرهای هیجان انگیز بسیار زیادی که می‌توانید در آن‌ها برای چندین ساعت با دوستان خود سرگرم شوید. مهم‌تر از همه اینکه تجربه تمام این موارد کاملا به صورت رایگان ارائه شده است!

دانلود بازی Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

سازنده: Nintendo Co., Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 233/135 مگابایت زبان:

PUBG: New State


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 3.7

بدون شک پابجی موبایل معروف‌ترین بازی سبک بتل رویال محسوب می‌شود که در مدت زمان نسبتا کوتاهی توانست طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کند. همین امر باعث شد تا استودیو کرافتون نسخه جدیدی از آن تحت عنوان PUBG: New State را منتشر کند که هرچند اساس بازی مانند نسخه اولیه است، اما در برخی موارد مانند گرافیک بسیار بهبود پیدا کرده است.

برخی بازیکنان عقیده داشتند بازی اولیه پابجی که در لیست ما نیز حضور دارد کمی قدیمی شده است. شاید ادعای آن‌ها با توجه به بازی‌های دیگری مانند Call of Duty Mobile چندان بی‌راهه نباشد، با این حال PUBG: New State آن دسته از کاربران را هدف قرار داده که تجربه بازی اولیه برای آن‌ها قدیمی شده است. علاوه بر محیط بازی، در این نسخه جدید گیم پلی نیز بهبود پیدا کرده و کاستی‌ها و مشکلات نسخه اول اکنون بسیار کمتر دیده می‌شوند.

به طور کلی اگر طرفدار بازی‌ های اکشن بتل رویال موبایلی هستید، تجربه بازی PUBG: New State را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. همچنین باید عنوان کرد که با وجود سرور خاورمیانه، شاهد لگ بسیار کمتری در بازی خواهید بود اما بهتر است آن را روی گوشی‌های قدرتمند تجربه کنید.

دانلود بازی PUBG: New State

PUBG: NEW STATE

PUBG: NEW STATE

سازنده: Krafton قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/1300 مگابایت زبان:

Garena Free Fire


بهترین بازی آنلاین گوشی اندروید و آیفون
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 3.9

علاوه بر پابجی یا فورتنایت بازی‌های دیگری نیز در سبک بتل رویال منتشر شده‌اند که شاید چندان زیاد از آن‌ها یاد نمی‌شود. Garena Free Fire نیز از جمله بازی‌ های آنلاین این سبک است که همچنان تعداد بازیکنان فعال بالایی دارد و تجربه سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌کند.

گیم پلی بازی مانند بسیاری از همتایان سبک بتل رویال است اما تفاوت مهم اینکه در بازی Garena Free Fire مسابقات با حداکثر ۵۰ بازیکن انجام می‌شود که با این وجود حدود ده دقیقه طول خواهد کشید. همچنین می‌توانید جوخه‌های چهار نفره تشکیل دهید و با سایر دوستان خود به صورت صوتی چت کنید.

به صورت کلی گرافیک بازی بسیار خوب است و عملکرد خوب و روانی دارد. با وجود رایگان بودن، در طول بازی با مشکلات زیاد و گسترده‌ای مواجه نخواهید شد و همواره به‌روزرسانی‌ها و محتوا جدیدی برای آن منتشر می‌شود.

دانلود بازی Garena Free Fire

Garena Free Fire

Garena Free Fire

سازنده: Garena International I قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷۴۵/۲۱۰۰ مگابایت زبان:

Clash of Clans


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8

Clash of Clans هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های موبایل محسوب می‌شود که می‌توان ادعا کرد تاثیر بسیار زیادی روی بازی‌ های آینده داشته است. کلش آف کلنز بازی استراتژیک آنلاینی است که در سال 2012 منتشر شده اما همچنان یکی از محبوب‌ترین‌ها حتی در بین کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

در کلش آف کلنز شما به عنوان یک رئیس دهکده وارد بازی خواهید شد و باید دهکده خود را توسعه دهید. در این بین با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد زیرا بازیکنان دیگری نیز در دنیای بازی حضور دارند و هر لحظه باید برای دفاع از سرزمین خود آماده باشید و همچنین به دیگران حمله کنید.

به همین ترتیب در بازی برای پیروز شدن می‌توانید از استراتژی‌های بسیار زیادی استفاده کنید و به مرور زمان دهکده و نیروهای خود را تقویت کنید.

طراحی بازی از همان ابتدا بسیار دلچسب و جذاب بوده و حتی با گذشت حدود یک دهه از زمان انتشار اولیه آن، همچنان به‌روزرسانی‌هایی برای آن منتشر می‌شود تا از کلش آف کلنز به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های آنلاین موبایل یاد کنید. کم‌تر کسی پیدا می‌شود که تجربه دانلود بازی های آنلاین رقابتی برای اندروید یا iOS مشابه کلش آو کلنز را نداشته باشد.

دانلود بازی Clash of Clans

Clash of Clans

Clash of Clans

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۵۹/۱۸۳ مگابایت زبان:

Brawlhalla


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2

بازی آنلاین Brawlhalla طرفداران عناوین مبارزه‌ای را هدف قرار می‌دهد تا بتوانند با دوستان خود در یک تجربه کاملا سرگرم کننده مبارزه کنند. بازی در ابتدا برای کنسول‌ها منتشر شده بود و سپس در سال 2020 به پلتفرم‌های موبایل نیز وارد شد. پس آن‌را می‌توان از بهترین بازی های انلاین موبایل دانست.

درست مانند اکثر بازی‌ های آنلاین دیگر، در Brawlhalla نیز با شخصیت‌ها و مبارزان مختلفی مواجه هستیم که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید. همچنین هر کدام از شخصیت‌ها، قابلیت خاص خود را دارند، بنابراین آشنایی با آن‌ها تاثیر بسیار زیادی در پیروزی دارد.

هرچند بازی شامل بخش آفلاین نیز می‌شود، اما تجربه اصلی و سرگرم‌کننده آن بخش آنلاین است تا بتوانید در نقشه‌های متفاوت آن با دیگران مبارزه کنید. نقشه‌های بازی نیز بسیار متنوع طراحی شده‌اند تا تجربه کاملی از یک عنوان مبارزه‌ای داشته باشید. از طرفی دیگر در هر مسابقه آیتم‌هایی قرار داده شده تا با استفاده از آن‌ها در مسابقات پیروز شوید.

دانلود بازی Brawlhalla

Brawlhalla

Brawlhalla

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 872/713 مگابایت زبان:

8 Ball Pool


بهترین بازی آنلاین گوشی اندروید و آیفون
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7

بازی 8 Ball Pool به خوبی ثابت می‌کند که همیشه برای ارائه بهترین تجربه ممکن نباید به دنبال پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین بازی با بهترین گرافیک باشیم؛ بلکه این بازی بیلیارد ساده که از زمان‌های قدیم وجود داشته است، هم اکنون یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

شاید واقعا مشخص نباشد که بازی ابتدا در چه سالی منتشر شده است و احتمالا شما هم روی گوشی‌های قدیمی‌تر خود آن را تجربه کرده باشید اما نکته مهم اینکه همچنان بازی در حال به‌روزرسانی است و سازندگان علاوه بر رفع مشکلات درون بازی، محتوا و حالت‌های جدیدی نیز به مرور زمان اضافه کرده‌اند.

به طور کلی 8 Ball Pool شاید مانند سایر عناوین لیست و بازی‌ های سبک بتل رویال تجربه هیجان انگیز یا به اصلاح «امروزی» را ارائه نکند، اما همچنان یکی از برترین بازی‌ های موبایل محسوب می‌شود که تجربه آن با افراد دیگر به صورت آنلاین همیشه سرگرم کننده است.

دانلود بازی 8 Ball Pool

8 Ball Pool

8 Ball Pool

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192/71 مگابایت زبان:

Minecraft


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5

استودیو موجانگ (Mojang) سال 2011 برای اولین بار بازی Minecraft را منتشر کرد تا اکنون پس از گذشت بیش از 10 سال ماینکرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های تاریخ و مهم‌تر اینکه پرفروش‌ترین بازی تمام تاریخ باشد.

در دنیای ماینکرفت همه چیز به شکل پیکسل طراحی شده و وظیفه بازیکنان در این دنیای پیکسلی آن است که با استفاده از تخیلات خود دنیای جدید خود را ایجاد کرده و از آن محافظت کنند. به این سبک، در اصطلاح «سندباکس» گفته می‌شود که در آن بازیکنان می‌توانند به صورت کاملا آزادانه دنیا و داستان جدیدی برای خود خلق کنند. شاید بازی در ابتدا کمی «بی‌هدف» تصور شود اما با یک بار تجربه آن متوجه خواهید شد که با یکی از اعتیادآورترین بازی‌های دهه گذشته روبرو هستیم.

نکته مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که تمام کارهای درون بازی از جمله ساخت و اکتشاف را می‌توانید به صورت تنها یا به صورت اشتراکی با دوستان خود انجام دهید.

با این حال باید اشاره کرد که دنیای بازی یکی از گسترده‌ترین نمونه‌ها در بین تمام عناوین محسوب می‌شود. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که روی گوشی‌های میان رده بازار تجربه خوبی از آن ارائه شود.

دانلود بازی Minecraft

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 358 مگابایت زبان:

Vainglory


بهترین بازی آنلاین گوشی اندروید و آیفون
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 4.7

درست مانند League of Legends: Wild Rift بازی آنلاین Vainglory نیز یک عنوان موبا محسوب می‌شود که در آن می‌توانید در گروه‌هایی پنج نفره یا سه نفره با بازیکنان دیگر یا بات‌ها مبارزه کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم این دسته از بازی‌ها ارائه شخصیت‌های متنوع است و در Vainglory نیز می‌توانید از بین بیش از 40 قهرمان مختلف یکی را انتخاب کنید تا در دنیای بازی سایر دشمنان را نابود کنید. همچنین باید از منطقه خود نیز در مقابل آن‌ها محافظت کنید.

از طرفی دیگر می‌توانید با حضور در جنگل و مبارزه با موجودات آن قدرت‌های قهرمان خود را تقویت کنید تا در نهایت بتوانید به عنوان جنگجو اصلی مبارزه انتخاب شوید. درست مانند League of Legends این بازی نیز از نظر گرافیک و گیم پلی نیز بسیار خوب طراحی شده و برای طرفداران بازی‌ های سبک نقش آفرینی آنلاین تجربه آن توصیه می‌شود.

دانلود بازی Vainglory

Vainglory

Vainglory

سازنده: Super Evil Megacorp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2400/1300 مگابایت زبان:

TFT: Teamfight Tactics


امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.1

همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد، سری بازی‌های League of Legends بسیار زیاد هستند و بازی‌های دیگری نیز بر اساس آن ساخته شده است. Teamfight Tactics نیز اسپین آف لیگ آف لجندز محسوب می‌شود که توسط همان استودیو یعنی Riot Games توسعه داده شده است.

در این بازی نیز تمام شخصیت‌های سری LOL یا همان League of Legends در دسترس قرار دارد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید در نبردهای هیجان انگیز و چالش برانگیزی با سایر بازیکنان یا دوستان خود شرکت کنید.

تفاوت اصلی آن با Wild Rift این است که در این بازی باید گروه خود را از بین چندین شخصیت مختلف تشکیل دهید و با تقویت آن‌ها در رقابت‌های سخت‌تری شرکت کنید. نه به اندازه Wild Rift اما گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت، گیم پلی Turn-Based یا نوبتی آن است. یعنی تمام حرکات بازیکنان به صورت نوبتی انجام می‌شود تا برای شکست دادن حریفان خود مجبور شوید از استراتژی‌های مشخصی استفاده کنید.

دانلود بازی Teamfight Tactics

TFT: Teamfight Tactics

TFT: Teamfight Tactics

سازنده: Riot Games, Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 113/53 مگابایت زبان:

Clash Royale


بازی Clash Royale
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6

کلش رویال (Clash Royale) یک بازی کارتی است که در آن با بازیکنان دیگری از سراسر جهان مبارزات یک به یک (PvP) انجام می‌دهید. بازی به ویژه در کشور ما مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است و اگر به دنبال یک بازی آنلاین سرگرم کننده چندنفره هستید، Clash Royale بدون شک یکی از مواردی است که باید آن را امتحان کنید.

در این بازی استراتژیک می‌توانید با حداکثر 4 دوست خود بازی کنید. مانند بسیاری از بازی‌های کارتی دیگر، در کلش رویال هم باید از استراتژی‌های مختلفی برای غلبه بر حریفان خود استفاده کنید. با این وجود روند پیشرفت در بازی ممکن است کمی آهسته به نظر برسد و باید مسابقات بسیار زیادی انجام دهید.

دانلود بازی Clash Royale

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 224/144 مگابایت زبان:

Roblox


بازی Roblox
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.5

اکثر طرفداران بازی‌های ویدیویی احتمالا نام Roblox را شنیده‌اند. با این وجود، اگر با بازی که به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان تبدیل شد، آشنایی ندارید، بازی آنلاین روبلاکس (Roblox) دنیایی بسیار گسترده‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و در آن می‌توانید دنیای مجازی خود را بسازید و تجربیات خود را به همراه دوستان خود به اشتراک بگذارید.

روبلاکس از قابلیت کراس‌پلفترم پشتیبانی می‌کند، یعنی حتی با تجربه آن روی گوشی موبایل، می‌توانید با دوستان خود روی سایر پلفترم‌های (کنسول یا رایانه شخصی) بازی کنید. علاوه بر این، از رویدادهای درون بازی با زمان محدود می‌توان به عنوان یک نکته مثبت دیگر یاد کرد که تجربه آن را برای تمام بازیکنان سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

Roblox یکی از بهترین بازی‌هایی محسوب می‌شود که دنیای کاملا مجازی و گسترده‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. درچند سال گذشته و همزمان با رشد متاورس، توجه زیادی به این بازی‌ها شده است. پیش از این در مطلب «معرفی بهترین بازی‌های متاورس برای کسب درآمد» بازی‌های متاورسی را معرفی کرده بودیم.

دانلود بازی Roblox

Roblox

Roblox

سازنده: Roblox Roblox Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 328/92 مگابایت زبان:

Sea Battle 2


بازی Sea Battle 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7

احتمالا شما هم با نام Sea Battle یاد همان بازی دوران کودکی افتاده باشید. با این وجود، Sea Battle 2 یکی از بهترین بازی‌های چند نفره اندروید محسوب می‌شود. در این بازی، کشتی‌ها، هواپیماها، زیردریایی‌ها و موارد بسیار زیادی را در یک نبرد دریایی در اختیار خواهید داشت.

همه چیز ساده است، ابتدا باید کشتی‌های خود را در نقش قرار دهید، به موقعیت‌های حریفان روی نقشه حمله کنید و از قابلیت‌های بسیار زیاد خود برای غرق کردن کشتی‌های حریف استفاده کنید. علاوه بر این، از طریق بلوتوث نیز می‌توانید با دوستان خود بازی کنید.

دانلود بازی Sea Battle 2

Sea Battle 2

Sea Battle 2

سازنده: Byril قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 131/51 مگابایت زبان:

AdventureQuest 3D


بازی آنلاین AdventureQuest 3D
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5

AdventureQuest 3D یکی از جدیدترین بازی‌های آنلاین موبایل است و اگر به سبک MMORPG علاقه داشته باشد، می‌تواند به گزینه موردعلاقه شما تبدیل شود.

قابلیت‌ها و ماموریت‌های بسیار زیادی برای انجام دادن در بازی AdventureQuest 3D قرار گرفته و همچنین شامل کلاس‌های مختلف، باس‌های متفاوت، سیاه چال‌ها و حتی سیستم ارتقا آیتم‌ها نیز می‌شود. نکته مهم دیگری که باعث تمایز بازی می‌شود، پشتیبانی کامل از قابلیت کراس‌پلتفرم است.

بنابراین با دوستان خود از پلتفرم‌های دیگر نیز می‌توانید بازی کنید و مطمئنا AdventureQuest 3D مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی AdventureQuest 3D

AdventureQuest 3D MMO RPG

AdventureQuest 3D MMO RPG

سازنده: Artix Entertainment LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 222/81 مگابایت زبان:

Legends of Runeterra


بازی  Legends of Runeterra
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8

بازی دیگری از سری League of Legends اما این بار با نام Legends of Runeterra و سبکی شبیه به کلش رویال!

در واقع Legends of Runeterra نوعی بازی به سبک PvP است که در آن از عناصری مانند دوئل، جمع‌آوری کارت و نبرد خودکار استفاده شده است. بازیکنان کارت‌های جدیدی را جمع‌آوری می‌کنند، قهرمان خود را مشخص می‌کنند و با آن‌ها در رقابت با بازیکنان دیگر حضور پیدا می‌کنند.

در مجموع بازی شامل 24 قهرمان و تعداد زیاد کارت می‌شود. هرچند بازی نسبتا ساده به نظر می‌رسد، اما گیم پلی آن بسیار چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده است و می‌توانید با استراتژی‌های خود حریفان را گول بزنید.

دانلود بازی Legends of Runeterra

Legends of Runeterra

Legends of Runeterra

سازنده: Riot Games, Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 182/31 مگابایت زبان:

Old School RuneScape


بازی Old School RuneScape
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8

Old School RuneScape بدون شک یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های آنلاین این لیست است. بازی اساسا یک عنوان MMORPG است که به طور کلی در بین بازی‌های موبایل، خاص محسوب می‌شود.

در بازی Old School RuneScape برای کسب درآمد از سرویس‌های اشتراکی استفاده شده که در بازی‌های امروزی کمتر شاهد آن هستیم. با این وجود، خود بازی کاملا خوب است. دنیای بسیار بزرگی در دسترس بازیکنان قرار گرفته و ماموریت‌های بسیار زیادی برای انجام در آن وجود دارد. می‌توانید دیگران را غارت کنید، با بازیکنان دیگر معامله کنید و با افراد زیادی روبرو خواهید شد.

نوعی نسخه رایگان از بازی نیز وجود دارد که البته دنیای آن کمی کوچک شده، اما همچنان سرگرم کننده است.

دانلود بازی Old School RuneScape

Old School RuneScape

Old School RuneScape

سازنده: Jagex Games Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 136/8 مگابایت زبان:

UNO!


بازی آنلاین UNO!
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7

هیچ بازی دیگری به اندازه Uno برای مهمانی‌ها مناسب نیست. یادگیری آن بسیار آسان است و گیم‌پلی سرگرم‌کننده و در عین حال پیچیده‌ای دارد. Uno یک بازی کارتی است و هدف اصلی در آن این است که تمام کارت‌های خود را با بازی کردن، از دستتان خارج کنید. با این وجود، قانون‌های مشخصی برای بازیکنان وجود دارد که وجود آن‌ها بازی را جذاب می‌کند.

اگر به بازی‌های کارتی علاقه دارید و به دنبال گزینه‌ای برای سرگرم شدن در جمع‌های خانوادگی و دوستانه هستید، Uno می‌توانید به گزینه موردعلاقه شما تبدیل شود.

دانلود بازی Uno!

UNO!

UNO!

سازنده: Mattel163 Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 480 مگابایت زبان:

VainGlory


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 3.5امتیاز در اپ استور: 4.6

VainGlory بازی استراتژیکی است که در آن بازیکنان باید با استفاده از ترکیب جادو و فناوری با یکدیگر مبارزه کنند. در این بازی، باید در گروه‌های 3 نفره با حریفان خود مبارزه کنید و سپس با پاداش‌هایی که پس از پیروزی دریافت می‌کنید، می‌توانید مهارت‌ها و توانایی‌های جدیدی خریداری کنید.

به عنوان یک بازی استراتژیک آنلاین، VainGlory همان چیزی است که انتظار می‌رود. شاید، از این بازی بتوان به عنوان نسخه‌ای ساده‌تر شده از League of Legends یاد کرد که شباهت‌های زیادی با آن دارد.

دانلود بازی VainGlory

Vainglory

Vainglory

سازنده: Super Evil Megacorp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2400/1300 مگابایت زبان:

World of Tanks Blitz


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.6

World of Tanks Blitz بازی چند نفره دیگری است که در آن هدایت یک تانک را برعهده خواهید داشت و در آن باید با دوستان خود پایگاه‌های دفاعی دشمنان را نابود کنید یا از پایگاه خود دفاع کنید. کنترل بازی و تانک نیز بسیار ساده است و با استفاده از کنترل‌های قرار گرفته روی نمایشگر می‌توانید نسبت به حرکت یا شلیک اقدام کنید.

بازی World of Warships Blitz را در ابتدا همین لیست معرفی کرده بودیم و حالا به سراغ نسخه تانک آن رفته‌ایم.

نبردهای بازی فیزیک فوق‌العاده جذابی دارند و تجربه بازی نیز بسیار چالش برانگیز کرده‌اند. به عنوان مثال به تنهایی موفق نخواهید شد تا وارد پایگاه دشمنان شوید و آن‌ها را شکست دهید و برای هر حرکت خود به استراتژی مشخص شده‌ای نیاز پیدا می‌کنید.

گرافیک بسیار خوب، کنترل‌های عالی رو صفحه و استفاده از استراتژی‌های مختلف باعث شده تا World of Tanks Blitz یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون باشد که گزینه مناسبی برای طرفداران بازی‌های شوتر محسوب می‌شود.

دانلود بازی World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

سازنده: Wargaming Group قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 241/3800 مگابایت زبان:

Arcane Legend


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.4

بازی Arcane Legend که هیچ ارتباطی به انیمه Arcane ندارد، را می‌توان به نوعی مقدمه‌ای برای دنیای بازی‌های MMORPG دانست.

این بازی که سال 2012 منتشر شده، به طور کلی نسبت به بازی‌های فعلی بسیار ساده‌تر است اما همچنان جذابیت موردنیاز این سبک را ارائه می‌کند. در Arcane Legends سه کلاس وجود دارد: جنگجو، سرکش (Rogue) و جادوگر که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند حیوان خانگی موردنظر خود را نیز داشته باشند.

بازی از زمان انتشار اولیه در سال 2012 مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته و همچنان جامعه بازیکنان بسیار خوبی دارد.

دانلود بازی Arcane Legend

Arcane Legends MMO-Action RPG

Arcane Legends MMO-Action RPG

سازنده: Spacetime Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 184/116 مگابایت زبان:

Riptide GP: Renegade


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7

شاید در سبک مسابقه‌ای بازی‌های جذاب بسیار زیادی برای موبایل منتشر شده باشند، اما Riptide GP: Renegade از آن دسته بازی‌هایی محسوب می‌شود که شاید به دلیل پولی بودن، چندان مورد استقبال قرار نگرفته باشد.

Riptide GP Renegade دارای گرافیک فوق‌العاده، قابلیت‌های شگفت‌انگیز و طیف گسترده‌ای از مسابقات مختلف آنلاین و گزینه‌هایی زیادی برای شخصی‌سازی خودروها است. همچنین هشت بازیکن به صورت آنلاین و چهار بازیکن در حالت‌های چند نفره محلی می‌توانند در این حالت‌ها بازی کنند تا با یک عنوان مسابقه‌ای جذاب مواجه باشیم.

دانلود بازی Riptide GP Renegade

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade

سازنده: Vector Unit قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 106/93 مگابایت زبان:

Hearthstone: Heroes of Warcraft


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 3.9

Hearthstone: Heroes of Warcraft یک بازی آنلاین دوئل کارتی است که در آن شما باید گروهی از هیولاهای مختلف بسازید و از آن‌ها برای نبرد با بازیکنان دیگر استفاده می‌کند.

شرکت بلیزارد به عنوان توسعه‌دهنده بازی در آوریل 2016 اعلام کرده بود که Hearthstone: Heroes of Warcraft رسما به بیش از 50 میلیون بازیکن رسیده است تا به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه با کارت در تمام دوران تبدیل شود.

دانلود بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft

Hearthstone

Hearthstone

سازنده: Blizzard Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3000 مگابایت زبان:

Modern Combat 5 


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7

در دنیای بازی‌های موبایل، بسیاری Modern Combat 5 را با Call of Duty of Mobile مقایسه می‌کنند که دارای حجم بسیار زیادی از محتوا، تصاویر و انیمیشن‌های خیره‌کننده و به صورت کلی بازی بسیار اعتیادآوری است.

وجود چندین حالت مختلف د بازی و همچنین 6 شخصیت قابل شخصی‌سازی، از جمله موارد دیگری هستند که باعث می‌شود بازیکنان زیادی به Modern Combat 5 جذب شوند.

دانلود بازی Modern Combat 5

Modern Combat 5

Modern Combat 5

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700 مگابایت زبان:

Minion Rush: Running Game


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7

Minions Rush یک بازی کاملا Endless Runner است که در این دسته از بازی‌ها، شخصیت اصلی همیشه در حال دویدن است و بازیکنان باید از روی موانعی بپرند، یا از زیر آن غلت بزنند و حتی از برخی دیگر جاخالی دهد. به طور کلی، هدف اصلی بازی این است که به همراه دوستان خود که تمام آن‌ها هم مینیون هستند، موز بیشتری جمع‌آوری کنید.

هرچند بازی‌های بسیار زیادی در این سبک وجود دارند، اما Minions Rush برتری‌های بسیار زیادی دارد و از زمان انتشار بیش از 750 میلیون بازیکن در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است. البته که به بانمک بودن شخصیت مینیون‌ها هم می‌توان اشاره کرد.

دانلود بازی Minion Rush

Minion Rush: Running Game

Minion Rush: Running Game

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 396/96 مگابایت زبان:

Critical Ops


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.4

Critical Ops یکی از اکشن‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایل است. در این بازی، سه حالت Deathmatch، Defuse و Gun Game وجود دارد که احتمالا برای طرفداران قدیمی بازی‌های شوتر مانند Counter-Strike قابل شناخت باشند.

در حالت Deathmatch، تیم‌ها به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند تا زمانی که زمان تمام می‌شود. در نهایت هر تیمی که بیشترین کشتار را داشته باشد، برنده خواهد شد.

در حالت Defuse، یکی از تیم‌ها باید بمب را نصب کند و تیم دیگر باید از منفجر شدن آن جلوگیری کند. در نهایت، حالت Gun Game روی بازیکنانی تمرکز دارد که برای کشتن بازیکنان دیگر از اسلحه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند.

به طور کلی، بازی بسیار اکشن است و از نظر گیم پلی چیزی شبیه CS: GO به نظر می‌رسد.

دانلود بازی Critical Ops

Critical Ops: Multiplayer FPS

Critical Ops: Multiplayer FPS

سازنده: Critical Force Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 850/20 مگابایت زبان:

NBA JAM


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 3.5

اگر به بازی‌های شوتر و مسابقه‌ای علاقه‌ای ندارید، NBA Jam یک بازی برای طرفداران بسکتبال است. در واقع از آن می‌توان به عنوان یک بازی بسکتبال آرکید یاد کرد که بیشتر روی سرگرمی تمرکز دارد. در آن حرکات مختلفی برای انجام توسط بازیکنان وجود دارد و می‌توانید با دوستان خود بازی را تجربه کنید.

NBA Jam یک بازی بسکتبال چندنفره فوق‌العاده است که شاید همه باید آن را امتحان کنند!

دانلود بازی NBA Jam

NBA JAM

NBA JAM

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 550/538 مگابایت زبان:

Crossy Road


بازی آنلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7

اگر بازی بسیار قدیمی Frogger را به یاد داشته باشید، Crossy Road بسیار شبیه به آن است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرغ را از ترافیک، رودخانه و مکان‌های دیگری عبور دهید و از برخورد موانع مختلف با آن جلوگیری کند. در واقع، هدف اصلی این است که در مسیر مشخص‌شده‌ای تا جایی که می‌توانید پیش بروید.

در طول بازی، شخصیت‌های کارتونی بامزه‌ای جایگزین مرغ خواهند شد و همچنین مسیرهای عجیب و غریبی مانند کهکشان به جای جاده به بازی اضافه می‌شود تا تجربه Crossy Road بسیار سرگرم‌کننده باشد.

دانلود بازی Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road

سازنده: HIPSTER WHALE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 127/84 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درمورد بهترین بازی آنلاین اندروید و آیفون موبایل

کدام بازی ها جز بهترین بازی های آنلاین اندروید محسوب می شوند؟

بازی Pirate Code ،METAL MADNESS ،Horrorfield و... جزو بهترین بازی‌ های آنلاین اندروید محسوب می‌شوند.

آیا می توان بهترین بازی های آنلاین را روی گوشی های میان رده و پایین رده اجرا کرد؟

طبیعتا ایده‌های جذاب نیازمند نرم‌افزار بسیار قوی است، اما بازی‌هایی هست که بتوان با گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده اجرا کرد و لذت برد.

بهترین بازی های آنلاین iOS کدام هستند؟

پابجی موبایل، Last Day on Earth، Brawl Stars، فیفا و PES جزو بهترین بازی‌های آنلاین سیستم عامل ios هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Ali.Khoshbayan313315
    Ali.Khoshbayan313315 | ۱۰ مهر ۱۴۰۰

    سلام بازی نبردستان هم یه بازی در مایه های کلاف هست به عبارتی میشه کالاف ایرانی😄

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی