ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی تفنگی اندروید
تکنولوژی

معرفی بهترین بازی‌های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

بازی‌های تفنگی یا همان شوتر از جمله محبوب‌ترین سبک‌ها در بین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. تاکنون برای پلتفرم‌های موبایل هم بازی‌های زیادی به صورت اول شخص، سوم شخص یا ترکیبی از آن‌ها منتشر شده‌اند که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

بازی‌های تفنگی یا همان شوتر از جمله محبوب‌ترین سبک‌ها در بین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. تاکنون برای پلتفرم‌های موبایل هم بازی‌های زیادی به‌صورت اول شخص، سوم شخص یا ترکیبی از آن‌ها منتشر شده‌اند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید یا آیفون یاد کرد.

بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون

در ادامه این مطلب از دیجیاتو 15 بازی موبایلی را به‌صورت مختصر معرفی کرده‌ایم که برای طرفداران بازی‌های تفنگی شوتر و تفنگی طراحی شده است.

Call of Duty: Mobile


امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.3نیاز به اینترنت: بله

کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) بدون شک از جمله مهم‌ترین بازی‌های شوتر چند سال گذشته بوده که باعث شد بسیاری از بازیکنان موبایل به سمت بتل رویال هجوم بیاورند. البته پیش از آن پابجی در این سبک منتشر شده بود و محبوبیت تقریباً خوبی هم داشت، اما Call of Duty: Mobile بدون شک یکی از چندین بهترین بازی تفنگی آنلاین محسوب می‌شود.

حتی شاید از Call of Duty: Mobile بتوان به‌عنوان بهترین بازی شوتر موبایل حال حاضر یاد کرد که محبوبیت فوق‌العاده زیادی دارد و حالت‌های آن به‌شدت جذاب و رقابتی هستند. حالت بتل رویال 100 نفره آن نقشه فوق‌العاده عظیم و بزرگی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و حالت‌های کلاسیک Deathmatch به‌خوبی آن را تکمیل کرده است. البته بازی در برخی موارد مشکلاتی دارد و وجود بازیکنان متقلب (چیتر) زیاد از جمله ضعف‌های بزرگ آن محسوب می‌شود.

با‌این‌حال، اگر تاکنون تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را ندارید، احتمالاً بهترین بازی تفنگی اندروید و شاید بهترین تجربه ممکن را از دست داده‌اید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty Mobile Season 3
undefined

Call of Duty Mobile Season 3

سازنده: Activision Publishing, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/2200 مگابایت زبان: undefined

Modern Combat 5


امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Modern Combat 5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های تفنگی یا شوتر موبایل محسوب می‌شود که هرچند در ابتدا رایگان نبود، اما استودیو Gameloft چند وقت پیش تصمیم گرفت تا آن را به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار دهد.

همان‌طور که گفتیم Modern Combat 5 طرفداران بسیار زیادی دارد و به‌عنوان یک بازی آنلاین، جامعه بازیکنان قابل‌قبولی دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک فوق‌العاده و وجود حالت داستانی آفلاین اشاره کرد. از سویی دیگر، حالت‌های چند نفره و آنلاین بازی هم بسیار محبوب هستند و در آن‌ها به شش کلاس مختلف برای انتخاب دسترسی دارید تا ساعت‌ها با دوستان خود سرگرم بازی باشید.

با‌این‌حال، با وجود بازی‌هایی مانند پابجی موبایل (PUBG Mobile) یا فورتنایت، Modern Combat 5 کمتر مورد‌توجه قرار گرفته است، اما همچنان یکی از اصلی‌ترین بازی‌های شوتر موبایل محسوب می‌شود.

برای دانلود بازی تفنگی Moden Combat 5 می‌توانید از باکس زیر کمک بگیرید.

دانلود بازی Modern Combat 5

Modern Combat 5: mobile FPS
undefined

Modern Combat 5: mobile FPS

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/1500 مگابایت زبان: undefined

NOVA Legacy


بهترین بازی تفنگی اندروید
امتیاز اپ استور: 4.6امتیاز گوگل پلی: 3.9نیاز به اینترنت: خیر

سری بازی‌های NOVA از موفق‌ترین بازی‌ های شوتر محسوب می‌شود و NOVA Legacy جدیدترین عنوان این مجموعه است. برخلاف مبارزات مدرن، این بار در یک فضا و موضوع علمی تخیلی قرار خواهید گرفت که شاید برای طرفداران سری Halo آشنا باشد.

از جمله ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به گرافیک خوب، حالت چند نفره آنلاین و کمپین داستانی آفلاین و تک نفره اشاره کرد. همچنین رویدادهای ویژه، امکان ارتقا، تنظیم سلاح‌ها و موارد بسیار زیاد دیگری باعث می‌شوند تا از NOVA Legacy به عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید یاد شود.

با‌این‌حال فراموش نکنید که بازی کاملاً رایگان است، بنابراین پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در آن نقش دارند. به‌جز این موارد، چیزهای زیادی برای دوست‌داشتن NOVA Legacy وجود دارد.

دانلود بازی NOVA Legacy

NOVA Legacy
undefined

NOVA Legacy

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 100/45 مگابایت زبان: undefined

PUBG: New State


امتیاز اپ استور: 3.9امتیاز گوگل پلی: 3.8نیاز به اینترنت: بله

PUBG: New State از جدیدترین بازی‌ های تفنگی یا شوتر موبایل در سبک بتل رویال است که توسط استودیو کرفتون منتشر شد. همچنین اتفاقات آن پس از رویدادهای PUBG Mobile رخ می‌دهد، بنابراین می‌توان از آن به یک دنباله مناسب یاد کرد.

با این وجود نسبت به پابجی موبایل، مکانیک‌های بازی بدون تغییر باقی مانده است، نقشه‌ها به‌طور قابل‌توجهی کوچک‌تر از قبل هستند و بازی به‌جای 100 بازیکن، گروه‌های 64 نفره را روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد. همچنین برخی مکانیک‌های جدید مانند «جاخالی دادن» به آن اضافه شده و در‌نهایت گرافیک آن نسبت به PUBG Mobile پیشرفت بسیار زیادی کرده است.

شاید با یک‌بار امتحان‌کردن هر دو بازی، متوجه تغییرات و برتری‌های PUBG: New State شوید. Call of Duty: Mobile که پیش‌تر آن را معرفی کرده بودیم، برای برخی گوشی‌های میان رده ممکن است مشکلاتی داشته باشد که در این شرایط، از PUBG: New State می‌توان به‌عنوان جایگزین مناسب یاد کرد.

دانلود بازی PUBG: New State

NEW STATE Mobile
undefined

NEW STATE Mobile

سازنده: KRAFTON, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/1300 مگابایت زبان: undefined

Into the Dead 2


امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

Into the Dead 2 احتمالاً متفاوت‌ترین بازی این لیست باشد، اما همچنان می‌توان از آن به‌عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید یاد کرد. تفاوت مهم این بازی سبک آن است که با یک بازی سبک رانر مواجه هستیم که در آن‌ها شخصیت اصلی به‌صورت خودکار در‌حال دویدن است و در Into the Dead 2 باید دسته‌ای از زامبی‌ها را با استفاده از تفنگ خود از بین ببریم.

در این دسته از بازی‌ها مانند Into the Dead 2 هدف اصلی بقا است و باید برای زنده‌ماندن تلاش کنید. با‌این‌حال، بازی استودیو PIKPOK گرافیک بسیار خوب، تنوع بسیار خوبی از سلاح‌ها، یک سگ همراه و برخی مکانیک‌های موجود در بازی‌های دفاع از برج و البته داستان فوق‌العاده با پایان‌های متعدد را در بازی خود ارائه کرده است تا یک تجربه سرگرم‌کننده برای بازیکنان فراهم شود.

در بین بازی‌های شوتر، Into the Dead 2 قطعاً یک عنوان متفاوت‌تر محسوب می‌شود، اما با توجه به اینکه کاملاً رایگان است، ارزش زیادی برای امتحان‌کردن دارد.

دانلود بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2
undefined

Into the Dead 2

سازنده: PIKPOK قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/1900 مگابایت زبان: undefined

Critical Ops


امتیاز اپ استور: 3.9امتیاز گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: بله

Critical Ops هم از جمله محبوب‌ترین بازی‌‌های تفنگی و شوتر موبایل حال حاضر محسوب می‌شود که دارای گرافیک مناسب، حالت چند نفره آنلاین، هزاران سلاح مختلف و پوسته‌های بسیار زیاد برای سفارشی‌سازی است. مکانیک کنترل بازی برای یک عنوان شوتر اول شخص نسبتاً معمولی است که کنار آمدن با آن زمان زیادی نخواهد برد.

نکته مهم دیگر اینکه بازی با گذشت زمان به‌روزرسانی می‌شود و در هر آپدیت بسیاری از مشکلات قبلی آن برطرف می‌شود. با وجود تمام این موارد، Critical Ops هم بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون محسوب می‌شود که در ادامه می‌توانید آن را به‌صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Critical Ops

Critical Ops: Multiplayer FPS
undefined

Critical Ops: Multiplayer FPS

سازنده: Critical Force Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 848/735 مگابایت زبان: undefined

Garena Free Fire MAX


بهترین بازی تفنگی اندروید
امتیاز اپ استور: 4.1امتیاز گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: بله

Garena Free Fire Max بازی بتل رویال دیگری است که در چند سال گذشته مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. همه چیز مانند بسیاری از بازی‌ های شوتر بتل رویال دیگر است و حالت‌های چند نفره مختلفی در بازی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها با بازیکنان دیگری از سراسر جهان رقابت کنید.

با‌این‌حال، مسابقات بتل رویال Garena Free Fire Max شامل 50 بازیکن می‌شود که وارد نقشه آن می‌شوند و آخرین نفری که بتواند زنده بماند، برنده خواهد بود. همان‌طور که احتمالاً بدانید در بازی‌های بتل رویال، نقشه بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان همیشه در حرکت باقی بمانند و اکشن بازی هم بسیار زیاد شود. گرافیک بازی هم سطح بسیار خوبی دارد تا تجربه Garena Fire Fire برای تمام طرفداران بازی‌های شوتر ارزش زیادی داشته باشد.

در‌نهایت، این بازی فوق‌العاده محبوب رایگان است، اما مانند بسیاری از عناوین بتل رویال دیگر، خریدهای درون‌برنامه‌ای بخش مهمی از آن محسوب می‌شود.

دانلود بازی Garena Free Fire Max

Garena Free Fire MAX
undefined

Garena Free Fire MAX

سازنده: Garena International I قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/862 مگابایت زبان: undefined

Xenowerk


بهترین بازی شوتر اندروید
امتیاز اپ استور: 4.1امتیاز گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: بله

Xenowerk یک بازی شوتر سوم شخص با دید از بالا به پایین و ایزومتریک است که شامل 70 مرحله مختلف می‌شود و به‌سادگی می‌توان از آن به‌عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون نام برد. گرافیک بازی و حالت‌های مختلف آن هم باعث می‌شوند تا در کنار بازی‌های شوتر محبوب دیگری قرار بگیرد.

بازی Xenowerk در مجموع ایراد زیادی ندارد و هرچند نسبت به سایر عناوین داخلی این لیست کمی قدیمی‌تر است، اما همچنان کنترل‌ها و گیم پلی بسیار خوب و سرگرم‌کننده‌ای دارد.

دانلود بازی Xenowerk

Xenowerk
undefined

Xenowerk

سازنده: Pixelbite قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 157/60 مگابایت زبان: undefined

Gods of Boom


بهترین بازی تفنگی اندروید
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.2نیاز به اینترنت: بله

Gods of Boom که با نام Guns of Boom هم شناخته می‌شود، یک بازی شوتر PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) است که یک بازی تماما اکشن و شوتر برای طرفداران بازی‌های تفنگی محسوب می‌شود. درست مانند بسیاری از شوترهای محبوب دیگر مانند فورتنایت، در این بازی هم شاهد رویدادهای فصلی خواهیم بود که باعث تنوع آن می‌شوند.

البته محتواهای جدید تمرکز کمتری روی داستان دارند و بیشتر اسکین‌ها و آیتم‌های موضوعی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

مسابقات بازی در قالب گروه‌های 4 به 4 و حالت Deathmatch انجام می‌شود و نقشه‌های رنگارنگ بسیار زیبایی دارد. یکی از نقاط قوت Guns of Boom در مقایسه با سایر عناوین موجود در لیست، سادگی اجرا و وارد‌شدن به مسابقات است. از طرفی دیگر، می‌توانید از طریق منوهای مختلف بازی، با دوستان خود ارتباط داشته باشید، قبایل خود را مدیریت کنید یا از طریق بخش آرسنال، سلاح‌ها جدیدی بخرید و ارتقا دهید.

هرچند بازی دارای گرافیکی کارتونی است، اما با یکی از بهترین بازی‌های شوتر رقابتی با گیم پلی سرگرم‌کننده مواجه هستید که حتی در دستگاه‌های قدیمی هم اجرا می‌شود.

در‌حالی‌که بسیاری از بازیکنان به‌دنبال بازی تفنگی جدید هستند، Guns of Boom به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازی‌ها همچنان ارزش تجربه زیادی دارد.

دانلود بازی Guns of Boom

Guns of Boom Online PvP Action
undefined

Guns of Boom Online PvP Action

سازنده: Game Insight قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1100 مگابایت زبان: undefined

JYDGE


بهترین بازی شوتر اندروید
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

در این بازی، بازیکنان نقش JYDGE یک افسر پلیس رباتیک را به عهده خواهد داشت که با اسلحه بزرگ خود قصد دارد عدالت را برای همه اجرا کند. دید بازی از بالا به پایین است، اما عناصر بسیار زیادی از سبک شوتر را در خود جای داده و به همین دلیل می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تفنگی اندروید و iOS هم از JYDGE یاد کرد.

بازی شامل مراحل مختلفی می‌شود که هر کدام از آن‌ها چالش‌ها متفاوتی را برای بازیکنان به‌همراه دارند و بازیکنان به‌مرور زمان پیشرفت می‌کنند. همچنین مجموعه‌ای از لوازم جانبی در اختیار JYDGE قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. صداگذاری فوق‌العاده و گیم پلی بازی از جمله موارد دیگری است که باعث می‌شوند تجربه JYDGE به‌هیچ‌وجه خسته‌کننده نباشد.

اگر به‌دنبال یکی از چندین بهترین بازی تفنگی آفلاین هستید، می‌توانید JYDGE را از باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی JYDGE

JYDGE
undefined

JYDGE

سازنده: 10tons Ltd قیمت: 9.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 379 مگابایت زبان: undefined

Overkill 3


بازی تفنگی Overkill 3
امتیاز اپ استور: 4.4امتیاز گوگل پلی: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Overkill 3 اساساً یک بازی تفنگی شوتر سوم شخص است. به این معنی که در آن مراحل مختلفی وجود دارد و هدف اصلی شما نشانه‌گرفتن به سمت دشمنان و تیراندازی به آن‌ها است. با‌این‌حال، پیش از رویارویی با باس‌های بازی، می‌توان درجه سختی آن را تنظیم کرد. بنابراین می‌توان گفت بازی چندان ساده هم نخواهد بود و مشخص نیست چه چیزی در انتظار شما است.

پیش از هر مأموریت باید سلاح‌های خود را انتخاب کنید و با پیشرفت در بازی نیز می‌توانید موارد بیشتری و تجهیزات جدیدی داشته باشید. با انجام اهداف مأموریت‌ها، ستاره‌هایی را جمع ‌آوری می‌کنید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پیشرفت کنید.

گرافیک بازی به اندازه سایر شوترهای موجود در لیست عالی نیست، اما Overkill 3 دارای یک حالت دونفره است که می‌توانید آن را با دوست یا یک بازیکن دیگر انجام دهید. تبلیغات بسیار کمی در آن وجود دارند، اما خریدهای درون‌برنامه‌ای بخش مهم از آن محسوب می‌شود.

دانلود بازی Overkill 3

Overkill 3
undefined

Overkill 3

سازنده: Craneballs قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 917/406 مگابایت زبان: undefined

TACTICOOL


بازی تفنگی TACTICOOL
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.7نیاز به اینترنت: بله

TACTICOOL دیگر بازی شوتری محسوب می‌شود که دید از بالا به پایین دارد و مسابقات منحصر‌به‌فرد آن در قالب گروه‌های 5 نفره انجام می‌شود و همچنین راه‌های متعددی برای حمله به دشمنان در آن وجود دارد.

در بازی Tacticool که توسط استودیو فنلاندی-روسی Panzerdog ساخته شده است، کنترل‌های بسیار زیادی به بازیکنان داده می‌شود تا نحوه مبارزات خود را با جزئیات کامل تنظیم کنند. مسابقات بازی حدوداً سه دقیقه طول خواهند کشید و به‌عنوان یک بازی اکشن سریع و واقعی، Tacticool تجربه بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

با وجود تمام این موارد مانند گیم پلی بی‌نظیر، Tacticool نقص‌هایی هم دارد. به عنوان مثال سیستم ارتقای سلاح‌های بازی تنها در دسترس بازیکنانی قرار دارد که پول واقعی را در آن خرج کنند.

دانلود بازی TACTICOOL

Tacticool - 5v5 shooter
undefined

Tacticool - 5v5 shooter

سازنده: Panzerdog قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/625 مگابایت زبان: undefined

UNKILLED


بازی UNKILLED
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.4نیاز به اینترنت: بله

Unkilled یکی دیگر از بازی‌ های تفنگی شوتر اول شخص است که به‌طور کامل از کنترلرهای بلوتوث پشتیبانی می‌کند و شامل کمپین تک‌نفره‌ای با بیش از 150 مأموریت مختلف به‌همراه چندین حالت چند‌نفره آنلاین می‌شود. در این بازی هم با کلاس‌های شخصیت مختلفی برای بخش چند‌نفره مواجه هستیم که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد و شخصیت خود و مهارت‌ها و سلاح‌های آن را با پیشرفت در بازی ارتقا داد.

در مجموع Unkilled از جمله بهترین بازی‌های شوتر اول شخصی موبایل محسوب می‌شود که داستان آن در دنیایی متشکل از زامبی‌ها رخ می‌دهد. همچنین از طریق کمپین تک‌نفره طولانی یا بخش‌های چند‌نفره آن می‌توانید به مدت چندین ساعت خود را سرگرم کنید.

دانلود بازی Unkilled

UNKILLED - Zombie Games FPS
undefined

UNKILLED - Zombie Games FPS

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 948/422 مگابایت زبان: undefined

Modern Strike Online


بهترین بازی شوتر اندروید
امتیاز اپ استور: 4.6امتیاز گوگل پلی: 4.5نیاز به اینترنت: بله

بازی Modern Strike Online برای آن دسته از طرفداران بازی‌های موبایل ساخته شده است که به‌دنبال تجربه هیجان‌انگیز چند‌نفره‌ای هستند؛ یک بازی تفنگی شوتر اول شخص آنلاین با ویژگی‌ها و حالت‌های بازی کاملاً قابل‌انتظار از این سبک. با پیشروی در بازی هم به تمام حالت‌های آن دسترسی پیدا خواهید کرد که شامل مواردی مانند deathmatch تیمی و جست‌وجو و نابود‌کردن می‌شود.

بیش از 30 نوع سلاح مختلف داخل بازی قرار گرفته که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و همچنین خریدهای درون‌برنامه زیادی در بازی قرار گرفته‌اند که شامل آیتم‌های مختلفی از جمله سلاح، زره و لوازم جانبی جدید برای بازیکن می‌شود.

مانند بسیاری از شوترهای منتشر‌شده فعلی، احتمالاً تجربه آن برای اولین‌بار کار سختی باشد که برای تنظیم کنترل‌های آن می‌تواند به تنظیمات بازی مراجعه کرده تا نحوه چیدمان و قرار‌گرفتن آن‌ها را روی صفحه نمایش شخصی‌سازی کنید. در‌مجموع Modern Strike Online از جمله بازی‌های شوتر درجه یک موبایل محسوب می‌شود که البته نسبت به سایر عناوین خریدهای درون‌برنامه‌ای بیشتری دارد.

این دانلود بازی تفنگی را می‌توانید از باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Modern Strike Online

Modern Strike Online: PvP FPS
undefined

Modern Strike Online: PvP FPS

سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2600/1200 مگابایت زبان: undefined

Infinity Ops


بازی تفنگی Infinity Ops
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Infinity Ops از جمله معدود گزینه‌های داخل لیست بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون است که می‌تواند جایگزین خوبی برای کالاف دیوتی موبایل باشد. شاید در نگاه اول جذب زیبایی و محیط علمی تخیلی این بازی شوتر چندنفره شوید، اما Infinity Ops نکات مثبت بسیار زیاد دیگری دارد که باعث می‌شود تجربه آن را به شما پیشنهاد کنیم.

اکثر قابلیت‌های بازی مانند بازی‌های دیگر این لیست است و شامل مواردی از جمله حالت‌های مختلف و طیف گسترده‌ای از سلاح‌های قابل‌انتخاب می‌شود و همچنین تمام محیط‌های بازی متفاوت است و توسعه‌دهندگان با بالا و پایین کردن سطح جاذبه محیط‌ها، چالش جدیدی برای بازیکنان ارائه کرده‌اند.

اگر به‌دنبال یک بازی شوتر چند‌نفره علمی تخیلی با تنوع بسیار زیادی و قابلیت‌های فراوان هستید، Infinity Ops می‌تواند گزینه مورد‌نظر شما باشد.

این بازی تفنگی را می‌توانید در ادامه دانلود کنید.

دانلود بازی Infinity Ops

Infinity Ops: Cyberpunk FPS
undefined

Infinity Ops: Cyberpunk FPS

سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 850/425 مگابایت زبان: undefined

World War Heroes


بازی World War Heroes
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.5نیاز به اینترنت: بله

World War: Heroes دیگر بازی جنگی اندروید و آیفون است که کاملاً به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و بازیکنان در آن می‌توانند اتفاقات مربوط به جنگ جهانی دوم را تجربه کنند. حالت‌های مختلف زیادی از جمله Team Deathmatch و Point Capture در این بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را همراه با دوستان یا بازیکنان دیگری از سراسر جهان تجربه کنید.

نکته قوت دیگر بازی World War: Heroes گرافیک بسیار جذاب آن است که با وجود بافت‌ها و المان‌های گرافیکی خود باعث می‌شوند تا از میدان‌های نبرد و جنگ نهایت لذت را ببرید و به بهترین شکل ممکن، حضور در این محیط‌ها را احساس کنید. همچنین سلاح‌های بسیار متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارد تا بتوانید بازی را با آن‌ها تجربه کنید.

دانلود بازی World War: Heroes

World War: Heroes
undefined

World War: Heroes

سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3700/2000 مگابایت زبان: undefined

Standoff 2


بازی Standoff 2
امتیاز اپ استور: 4.6امتیاز گوگل پلی: 4.3نیاز به اینترنت: بله

اگر شما هم از طرفداران قدیمی بازی کانتر استرایک هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Standoff 2 را تجربه کنید، زیرا نزدیک‌ترین گزینه به CS:GO برای گوشی‌های موبایل است. درست مانند سری کانتر، در این بازی نیز می‌توانید خودتان را در تیم‌های تروریست یا تیم ضد‌تروریست قرار دهید که هر کدام از آن‌ها اهداف مشخص‌شده خود را دارند.

سپس با تیم‌های خود وارد بازی در حالت‌های مختلفی از جمله Team Deathmatch می‌شوید که جنگ‌های آن حدود 10 دقیقه طول خواهد کشید. سلاح‌های مختلفی در طول مراحل بازی در دسترس شما قرار دارد و نکته مهم دیگر اینکه با پیروزی در Standoff 2، امتیازهایی را کسب خواهید کرد که برای افزایش مهارت‌های شما الزامی است.

دانلود بازی Standoff 2

Standoff 2
undefined

Standoff 2

سازنده: AXLEBOLT LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/2000 مگابایت زبان: undefined

Modern Ops: Gun Shooting Games


بازی Modern Ops
امتیاز اپ استور: 4.3امتیاز گوگل پلی: 4.6نیاز به اینترنت: بله

بازی Modern Ops یک شوتر اول شخص است که می‌توانید آن را ب‌ صورت رایگان دریافت کنید. این بازی دارای بیش از 30 سلاح مختلف مانند رایفل، شاتگان و اسنایپر می‌شود و می‌توانید آن را به‌صورت چندنفره همراه با دوستان خود یا سایر بازیکنان تجربه کنید. علاوه‌بر‌این، در بازی از گجت‌های نظامی مانند پهپاد استفاده شده است که این موضوع نبردها را بسیار تجربی‌تر می‌کند.

مانند بسیاری از بازی‌های جنگی دیگری که در لیست به آن‌ها اشاره کردیم، Modern Ops هم شامل حالت‌های متفاوتی از جمله Team Deathmatch می‌شود و با وجود پیشرفت در بازی می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی را به‌دست بیاورید. تمام این مسائل باعث شده است تا از این بازی به‌عنوان بهترین بازی تفنگی آنلاین یاد کنیم.

دانلود بازی Modern Ops

Modern Ops: Gun Shooting Games
undefined

Modern Ops: Gun Shooting Games

سازنده: Edkon Games GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 818/572 مگابایت زبان: undefined

Dead Trigger 2


بازی Dead Trigger 2
امتیاز اپ استور: 4.7امتیاز گوگل پلی: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Dead Trigger 2 احتمالاً یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های تفنگی این لیست است که در آن باید با سلاح‌های خود با زامبی‌ها مبارزه کنید. گرافیک این بازی تفنگی از جمله نکات قابل‌توجه و مثبت آن محسوب می‌شود که حیرت‌انگیز است و باعث می‌شود با یک تجربه کاملاً واقعی مواجه شوید.

سیستم کنترل بازی دیگر نکته مثبت آن است که همه چیز را به‌سادگی هرچه تمام روی نمایشگر موبایل بازیکنان نمایش می‌دهد. مراحل Dead Trigger 2 نیز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین به‌اندازه بودن، هرک دام چالش‌ها و جذابیت‌های خاص خود را به‌همراه دارند. با وجود تمام این موارد که به آن‌ها اشاره کردیم، دانلود بازی تفنگی Dead Trigger 2 به تمام طرفداران بازی‌های جنگی پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Dead Trigger 2

Dead Trigger 2 FPS Zombie Game
undefined

Dead Trigger 2 FPS Zombie Game

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/528 مگابایت زبان: undefined

Brothers in Arms 3


بازی Brothers in Arms 3
امتیاز اپ استور: 4.6امتیاز گوگل پلی: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

برای گوشی‌های موبایل، Brothers in Arms 3 از جمله بهترین بازی های تفنگی افلاین محسوب می‌شود که شاید گرافیک سه‌بعدی و انیمیشن‌های زیبا و روان آن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و جذابیت‌های بازی باشد.

در این بازی طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های متنوع و مختلف در اختیار بازیکنان قرار گرفته تا بتوانند از آن‌ها در نقشه‌های بازی استفاده کنند و ضمن اکتشاف در آن‌ها، حریف و دشمنان خود را از میان بردارند. اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین هستید، در دانلود بازی جنگی Brothers in Arms 3 شک نکنید.

دانلود بازی Brothers in Arms 3

Brothers in Arms 3
undefined

Brothers in Arms 3

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 992/47 مگابایت زبان: undefined

سؤالات رایج درباره بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون

بهترین بازی های تفنگی اندروید کدامند؟

از بهترین بازی های تفنگی اندروید می‌توان به Overkill 3 و Call of Duty: Mobile و UNKILLED اشاره کرد.

بهترین بازی های تفنگی آیفون کدامند؟

از بهترین بازی های تفنگی آیفون می‌توان به Call of Duty: Mobile و Modern Combat 5 و Into the Dead 2 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Llll Lllll
    Llll Lllll | ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

    فق گانا فری فایر و فورتنایت ..
    تمام

  • علی یوسفی
    علی یوسفی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

    واقعا جای شَرمه که پابجی با اون کیفیت ش هست ولی فروتنایت رو نزاشتین 😐

    • علی یوسفی
      علی یوسفی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

      غلط املایی داشتم😂

      فورتنایت

    • Benefiix
      Benefiix | ۱ دی ۱۴۰۱

      پابجی روی موبایل از فورتنایت روی موبایل واقعا سرتره و فورتنایت روی کنسول یا پیسی خوبه

مطالب پیشنهادی