ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

بسته هدیه همراه اول برای عید فطر: بهره‌مندی از اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه

همراه اول به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، بسته پیشنهادی را برای مشترکان خود آماده کرده است. این بسته، ترکیبی از اینترنت و مکالمه با قیمتی مناسب است. همراه اول در مناسبت‌های مختلف ملی و ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۵

همراه اول به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، بسته پیشنهادی را برای مشترکان خود آماده کرده است. این بسته، ترکیبی از اینترنت و مکالمه با قیمتی مناسب است.

همراه اول در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، بسته‌های ویژه‌ای را به صورت رایگان یا با تخفیف برای مشترکان خود عرضه می‌کند. اکنون نیز این اپراتور بسته ترکیبی را به مناسبت عید فطر، در نظر گرفته است.

مشترکان همراه اول می‌توانند به همین مناسبت از 10 تا 14 اردیبهشت ماه، بسته ترکیبی 3 روزه شامل 3 گیگابایت اینترنت به علاوه سه ساعت مکالمه درون شبکه را به قیمت 10 هزار تومان به علاوه 9 درصد مالیات ارزش افزوده (در مجموع 10هزار و 900 تومان) خریداری کنند. هزینه این بسته برای مشترکان دائمی روی صورتحساب دوره محاسبه خواهد شد و برای مشترکین اعتباری نیز از اعتبار سیم‌کارت کسر خواهد شد.

مشترکان همراه اول می‌توانند بسته پیشنهادی عید فطر را به دو روش خریداری و فعال کنند. روش اول استفاده از اپلیکیشن همراه اول است. کاربران این اپلیکیشن اگر در بازه زمانی 10 تا 14 اردیبهشت به سراغ آن بروند، در صفحه اول با پیغام فعالسازی بسته ویژه عید فطر همراه اول رو به رو خواهند شد.

بسته ویژه عید فطر همراه اول

با کلیک روی گزینه فعالسازی، وضعیت خرید و در دسترس قرار گرفتن آن برای مشترک پیامک خواهد شد. مشترکان اعتباری همراه اول بایستی پیش از فعالسازی این بسته، بایستی حداقل اعتبار به اندازه قیمت این بسته (10هزار و 900تومان) داشته باشند.

مشترکان این اپراتور همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد #67*100* جهت خریداری و فعالسازی بسته ویژه اقدام کنند.

کد فعالسازی بسته عید فطر

با شماره‌گیری این کد، در مرحله بایستی عدد یک را وارد کردد. سپس مدت زمان بسته و شرایط آن نمایش داده شده که در صورت نیاز به راهنما می‌توان عدد 9 را وارد کرده در غیر این صورت عدد یک را بایستی ثبت کرد. در ادامه نیز تاییدیه از مشترک درخواست شده که با ارسال عدد یک، نتیجه درخواست خرید و فعالسازی این بسته برای مشترک پیامک خواهد شد.

مشترکان همراه اول همچنین می‌توانند از روش‌های دیگری بسته اینترنت رایگان تهیه کرده و در تعطیلی‌های عید فطر از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی