ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام TON
تکنولوژی

تلگرام حالا با پروژه جدید TON از تراکنش‌های رمزارزی پشتیبانی می‌کند

پیام‌رسان تلگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز «تون کوین» (Toncoin) به‌صورت مستقیم از داخل صفحه چت برای مخاطبان خود ارز دیجیتال بفرستند. این پروژه با استفاده از بلاکچین TON ساخته شده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

پیام‌رسان تلگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز «تون کوین» (Toncoin) به‌صورت مستقیم از داخل صفحه چت برای مخاطبان خود ارز دیجیتال بفرستند. این پروژه با استفاده از بلاکچین TON ساخته شده و می‌تواند بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از تراکنش‌ها پشتیبانی کند.

اکانت رسمی بلاکچین The Open Network یا TON در پستی در توییتر اعلام کرد که کاربران حالا می‌توانند به‌صورت مستقیم از داخل تلگرام برای مخاطبان خود Toncoin بفرستند. با این کار دیگر نیازی به ورود آدرس کیف پول ندارید و لازم نیست منتظر تایید تراکنش‌ها باشید.

در همین پست ویدیوی کوتاهی منتشر شده که نحوه استفاده از این پروژه را نشان می‌دهد. ابتدا باید بات Wallet را به منوی الصاق اضافه کنید تا گزینه مربوطه در دسترس قرار بگیرد. سپس با ورود به صفحه چت مدنظر خود، می‌توانید مقدار رمزارز را وارد کرده و آن را برای طرف مقابل ارسال کنید.

نحوه استفاده از Toncoin در تلگرام

پشتیبانی از تبادلات رمزارزی در تلگرام

این پروژه جدید اجازه می‌دهد تا حدود 550 میلیون کاربر جهانی تلگرام بتوانند از یک سرویس پرداخت رمزارزی استفاده کنند. بسیاری از فعالان دنیای رمزارزها تلاش دارند تا فناوری بلاکچین را در اختیار عموم کاربران قرار دهند و به نظر می‌رسد که اقدام جدید پروژه TON هم تلاشی در جهت دستیابی به همین هدف است.

این پیام‌رسان قبلا در سال 2018 بلاکچین TON را توسعه داد تا رمزارز خودش موسوم به Gram را بفروشد. ولی تلگرام در نهایت در سال 2020 مجبور شد به خاطر فشارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فعالیت روی این رمزارز را لغو کند.

زمانی که تلگرام پروژه TON را کنار گذاشت، گروهی از توسعه‌دهندگان به سراغ آن رفتند و نام بلاکچین را از Telegram Open Network به The Open Network و نام توکن را از Gram به Toncoin تغییر دادند. «پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام دسامبر پارسال از این پروژه حمایت کرد. بنیاد TON که کنترل این پروژه را در دست دارد، چند هفته پیش موفق شد 1 میلیارد دلار از طریق حمایت‌های مالی سرمایه جذب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی