ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی 12 پرو در تست مقاومت جان سالم به در برد [تماشا کنید]

نزدیک به دو ماه پیش گوشی وان پلاس 10 پرو در تست مقاومت JerryRigEverything شکست سنگینی خورد و از وسط نصف شد. حالا همین کانال به سراغ یکی دیگر از پرچمدارهای چینی یعنی شیائومی 12 ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

نزدیک به دو ماه پیش گوشی وان پلاس 10 پرو در تست مقاومت JerryRigEverything شکست سنگینی خورد و از وسط نصف شد. حالا همین کانال به سراغ یکی دیگر از پرچمدارهای چینی یعنی شیائومی 12 پرو رفته تا عملکردش در تست مقاومت را بررسی کند.

گوشی‌های شیائومی 12 پرو و وان پلاس 10 پرو اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند، این دو محصول از تراشه پرچمدار و نمایشگر LTPO 2.0 یکسان بهره می‌برند. شاید به علت همین شباهت‌ها باشد که «زک نلسون» تصمیم گرفته تا در تازه‌ترین ویدیوی خود، به عملکرد وان پلاس 10 پرو اشاره کند و به گونه‌ای خواهان مقایسه عملکرد شیائومی 12 پرو با این دستگاه باشد.

عملکرد شیائومی 12 پرو در تست مقاومت

گفتنی است که شیائومی 12 پرو با چند خراش جزئی از تمامی مراحل خراش انداختن با استفاده از ابزارآلات تیز و برنده روی پنل پشتی، نمایشگر و ماژول دوربین جان سالم به در برد. در ادامه نوبت به «آزمون سوختگی» با فندک رسید که در نهایت به یک لکه دائمی و سفید روی نمایشگر اولد این مدل منجر شد.

علاوه بر این موارد، دارندگان مدل 12 پرو باید به این نکته توجه داشته باشند که برند اسپیکر Harman Kardon مستعد خراش برداشتن است، بنابراین با گذر زمان احتمالا آسیب می‌بیند و پاک می‌شود.

در آخرین مرحله از تست، JerryRigEverything به سراغ خم کردن این پرچمدار شیائومی می‌رود؛ دقیقا همان مرحله‌ای که شکست سنگین وان پلاس 10 پرو را در پی داشت. برخلاف گوشی وان پلاس، شیائومی 12 پرو از این تست سربلند بیرون می‌آید. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این مرحله برای نماینده شیائومی با صدای تق‌تق همراه بود، اما همچنان عملکردش را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی