ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad Neo 14 با قیمت 1150 دلار معرفی شد

لپ تاپ لنوو ThinkPad Neo 14 از پردازنده اینتل سری Alder-Lake و نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 2.2K رونمایی شد که با قیمتی حدود 1150دلار عرضه می‌شود. نمایشگر لپ تاپ جدید 14 اینچی است. پنل ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

لپ تاپ لنوو ThinkPad Neo 14 از پردازنده اینتل سری Alder-Lake و نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 2.2K رونمایی شد که با قیمتی حدود 1150دلار عرضه می‌شود.

نمایشگر لپ تاپ جدید 14 اینچی است. پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و از مشخصاتی مانند رزولوشن 2.2K و نسبت تصویر 16:10 بهره می‌برد. لولای به‌کار رفته در لپ تاپ جدید لنوو از طراحی متفاوتی برخوردار شده و حالا فضای بیشتری برای استفاده از درگاه‌ها و فن خنک‌کننده فراهم شده است. این لپ‌تاپ میزبان یک درگاه Type-A و HDMI است.

لپ تاپ لنوو ThinkPad Neo 14

لپ تاپ لنوو ThinkPad Neo 14

این لپ‌تاپ تازه وارد لنوو به مدل‌هایی از سری پردازنده‌های Alder-Lake H اینتل مجهز شده و در مدل‌های گران‌تر آن نیز شاهد حضور پردازشگر گرافیکی RTX 2050 هستیم. بدنه ThinkPad Neo 14 از جنس آلومینیوم بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد.باتری در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ از ظرفیت 57 وات ساعتی بهره‌مند شده است.

حافظه رم دستگاه از نوع LPDDR5 بوده و می‌توان آن را تا سقف 32 گیگابایت نیز ارتقاء داد. این لپ‌تاپ را می‌توان با قیمت حدود 1150 دلار در چین تهیه کرد.

دیدگاه شما در مورد این محصول چیست؟ به نظر شما قیمت آن مناسب است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسن حسنی زاده
    حسن حسنی زاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام فکر میکنم که لپ تاپ با ارز ۲۳هزارتومانی وارد میشود میزان گمرک ۴درصد می باشد،سود عمده ۳درصد وسود فروشنده ۷درصد می باشد،وارد کننده حد اقل ۳۰درصد زیر قیمت معرفی شده محصول را خریداری می‌کند.

  • Jaber James
    Jaber James | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    ایران بیاد میشه ۲۰۰۰ دلار.. پسرداییم آلمان یه led سامسونگ ۵۵ اینچ‌ خریده ۵۱۰ یورو، چجوری؟ قسطی ، ۱۰۰ یورو پیش داده بقیه ماهی ۱۷ یورو...

مطالب پیشنهادی