ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از نسخه جدید ردمی نوت 10T با پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد

شیائومی تاکنون 13 گوشی با نام ردمی نوت 11 را وارد بازار کرده و حالا در اقدامی عجیب‌تر، چینی‌ها از نسخه جدید ردمی نوت 10T در ژاپن رونمایی کرده‌اند که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۶

شیائومی تاکنون 13 گوشی با نام ردمی نوت 11 را وارد بازار کرده و حالا در اقدامی عجیب‌تر، چینی‌ها از نسخه جدید ردمی نوت 10T در ژاپن رونمایی کرده‌اند که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و دهمین عضو این خانواده محسوب می‌شود.

مشخصات نسخه جدید ردمی نوت 10T

ردمی نوت 10T

هرچند تاکنون گوشی‌های زیادی تحت عنوان ردمی نوت 10T 5G در بازار وجود دارند، اما این نسخه جدید از نظر مشخصات کاملا متفاوت است. شیائومی برای گوشی جدید به سراغ چیپست اسنپدراگون 480 رفته و یک ماژول دوربین دوگانه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

نسخه جدید ردمی نوت 10T از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح 1080p بهره می‌برد که بالای آن روزنه دایره‌ای دوربین سلفی دیده می‌شود. از سایر مشخصات این نمایشگر می‌توان به نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و 4096 سطح روشنایی اشاره کرد.

ماژول دوربین دوگانه آن از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره تشکیل شده است. یک فلاش دو رنگ LED نیز داخل این ماژول وجود دارد. در بالای نمایشگر هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی مناسب است.

مشخصات نسخه جدید ردمی نوت 10T
نمایشگر6.5 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز
چیپستاسنپدراگون 480 5G
رم4 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت
دوربین50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی8 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 18 وات
سیستم عاملاندروید 11
قیمت270 دلار

چیپست دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. شیائومی در گوشی خود همچنین از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 18 وات استفاده کرده است. از دیگر نکات قابل توجه این گوشی می‌توان به وجود اسلات microSD، پشتیبانی از eSIM و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد.

قیمت نسخه جدید ردمی نوت 10T

شیائومی نسخه ژاپنی ردمی‌ نوت 10T را در رنگ‌های خاکستری، آبی تیره و آبی راهی بازار می‌کند. ظاهرا فروش این دستگاه هم اکنون در بازارهای ژاپن آغاز شده و قیمت آن 270 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی