ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسون 40 اولترا ZTE ظاهرا با طراحی مشابه گلکسی S22 اولترا از راه می‌رسد

کمپانی ZTE کم کم در حال آماده‌سازی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، از جمله گوشی ZTE Axon 40 Ultra است. حال بر اساس جزئیات منتشر شده، این گوشی جدید ZTE از نظر ظاهری شباهت بسیاری ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

کمپانی ZTE کم کم در حال آماده‌سازی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، از جمله گوشی ZTE Axon 40 Ultra است. حال بر اساس جزئیات منتشر شده، این گوشی جدید ZTE از نظر ظاهری شباهت بسیاری به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا دارد.

تولیدکنندگان موبایل گاهی گوشی‌هایی با طراحی مشابه به هم را روانه بازار می‌کنند و این امر به یک موضوع عادی تبدیل شده است. این بار کمپانی ZTE در نظر دارد تا گوشی پرچمدارش با نام ZTE Axon 40 Ultra را با طراحی شبیه به پرچمدار سامسونگ به دست مشتریان برساند.

ظاهر گوشی پرچمدار جدید ZTE ناآشنا نیست

گوشی ZTE Axon 40 Ultra

گزارش شده است که کمپانی ZTE گوشی پرچمدار جدیدش را برای رقابت با برترین دستگاه‌های بازار به‌زودی روانه بازار می‌کند. این گوشی ظاهری شبیه به گلکسی اس 22 اولترا، جدیدترین گوشی پرچمدار کره‌ای‌ها دارد. از این گوشی تصویر جدیدی فاش شده که به همین ترتیب، طراحی کلی آن را به ما نشان می‌دهد.

قاب جلویی دستگاه مانند گلکسی S22 اولترا حاشیه‌های متقارن در بالا و پایین را داراست. البته بر خلاف پرچمدار سامسونگ، دوربین سلفی ZTE Axon 40 Ultra در زیر نمایشگر جا خوش کرده است. انتظار می‌رود که کیفیت دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی ارتقاء یافته باشد و شاهد عملکرد خوبی از آن باشیم.

قاب پشتی دستگاه نیز از ماژول دوربین اصلی سه‌گانه با چینش مشابه پرچمدار سامسونگ استفاده شده است. این تشابه در طراحی در نسل قبل نیز وجود داشت و موضوع انکارناپذیری محسوب می‌شود.

این گوشی به صورت رسمی در تاریخ 9 که 2022 (19 اردیبهشت 1401) رونمایی خواهد شد. پرچمدار جدید ZTE مجهز به سیستم دوربین پیشرفته، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و ویژگی‌های به‌روز و پیشرفته‌تر دیگری خواهد بود. این گوشی ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد شباهت ظاهری ZTE Axon 40 Ultra با پرچمدار سامسونگ چیست؟

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی