ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارت حافظه micro sd
تکنولوژی

سامسونگ از کارت حافظه microSD بادوامی برای دوربین‌های امنیتی رونمایی کرد

سامسونگ از کارت‌های microSD جدیدی با نام PRO Endurance رونمایی کرد که برای دوربین‌های نظارتی بهینه‌سازی شده‌اند و به طور میانگین می‌توانند تا 16 سال کار ضبط دوربین‌ها را انجام دهند. غول فناوری مستقر در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

سامسونگ از کارت‌های microSD جدیدی با نام PRO Endurance رونمایی کرد که برای دوربین‌های نظارتی بهینه‌سازی شده‌اند و به طور میانگین می‌توانند تا 16 سال کار ضبط دوربین‌ها را انجام دهند.

غول فناوری مستقر در کره جنوبی توضیح می‌دهد که این کارت حافظه micro sd جدید برای مواردی مانند نظارت، داشبورد، زنگ در و سایر دستگاه‌هایی که بدون توقف و در تمام شرایط به کار خود ادامه می‌دهند، مناسب است. همچنین این کارت حافظه در برابر آب، آهن ربا، اشعه ایکس، دمای شدید و فرسودگی مقاومت خود را حفظ می‌کند.

کارت حافظه micro sd

از سویی دیگر، سامسونگ با استفاده از حافظه فلش NAND در این محصول به میانگین 140160 ساعت زمان ضبط مداوم یا طول عمر دست پیدا کرده‌ است که معادل حدود 16 سال را شامل می‌شود. البته این میزان در نسخه‌های مختلف این کارت متفاوت است، به عنوان مثال نسخه 32 گیگابایتی تنها بیشتر از 17 هزار ساعت طول عمر دارد.

از نظر سرعت، کارت‌های میکرو‌ اس‌دی PRO Endurance دارای سرعت خواندن داده 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت 40 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن داده‌ها است که برای پشتیبانی از ویدیوهایی با وضوح تصویر FullHD و 4K مناسب است.

قیمت کارت حافظه micro sd جدید سامسونگ

کارت حافظه micro sd

سامسونگ این کارت‌های جدید را در پیکربندی‌های 32، 64، 128 و 256 گیگابایت وارد بازار کرده که مدل‌های 32 گیگابایتی آن 10.99 دلار و مدل‌های 256 گیگابایتی آن 54.99 دلار قیمت دارند.

اسلات کارت microSD و پشتیبانی از آن‌ها به مرور زمان، در حال کنار گذاشته شدن از گوشی‌های موبایل است. با این وجود برخی دستگاه‌های دیگر مانند دوربین‌های دیجیتال یا دوربین‌های امنیتی همچنان به کارت‌های حافظه بسیار کوچک وابسته هستند و حالا سامسونگ گزینه‌ای منطقی را برای آن‌ها ارائه کرده است.

نکته جالب اینکه، سامسونگ اخیرا از حافظه SSD قابل حمل و جان‌سخت T7 Shield نیز رونمایی کرده بود که در برابر آب، گرد و غبار و حتی ضربه و خراش مقاوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی