ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پذیرش رمزارز به عنوان شهریه در دانشگاه بنتلی
تکنولوژی

پذیرش رمزارز به عنوان شهریه در نخستین دانشگاه آمریکا

دانشگاه آمریکایی بنتلی که در ایالت ماساچوست واقع شده، به تازگی اعلام کرده پرداخت شهریه دانشگاه از طریق رمزارز نیز ممکن است. طبق بیانیه رسمی، این دانشگاه قرار است در همکاری با صرافی کوین‌بیس رمزارزهای ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

دانشگاه آمریکایی بنتلی که در ایالت ماساچوست واقع شده، به تازگی اعلام کرده پرداخت شهریه دانشگاه از طریق رمزارز نیز ممکن است. طبق بیانیه رسمی، این دانشگاه قرار است در همکاری با صرافی کوین‌بیس رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و USDC را هم به عنوان شهریه بپذیرد.

بدین ترتیب بنتلی با بیش از 5000 دانشجو، نخستین دانشگاه آمریکایی است که می‌توان هزینه‌های آن را با رمزارز پرداخت نمود.

مقامات دانشگاه همچنین اعلام کرده‌اند که علاوه بر پذیرش رمزارز به عنوان شهریه، دانشگاه بنتلی همین طور پذیرای کمک‌ها و مبالغ اهدایی در قالب بیت کوین، اتریوم و USDC نیز هست.

بنا بر گزارشات موجود، ریاست دانشگاه بنتلی در این خصوص گفته «ما با افتخار فناوری‌ای که دانشجویان‌مان در حال یادگیری آن هستند را مورد استفاده قرار می‌دهیم، فناوری‌ای که این دانشجویان قصد ورود به آن را دارند و قرار است به زودی چشم‌انداز دنیای تجارت را دستخوش تغییر کند.»

پذیرش رمزارز به عنوان شهریه در دانشگاه بنتلی

سایر فعالیت‌های دانشگاه بنتلی در حوزه رمزارز

گفتنی است که دانشگاه بنتلی با مقوله رمزارز و بلاک‌چین غریبه نیست و سال گذشته پس از ضرب یک NFT در بزرگداشت یکی از مربیان سابق تیم بستکبال زنان این دانشگاه، به نخستین دانشگاهی در جهان بدل شد که یک NFT ایجاد کرده است.

همچنین در پاییز گذشته نیز یکی از دانشجویان این دانشگاه به اسم الکس کیم، بلاک‌چینی که توسط دانشجویان طراحی شده بود و Bentley Blockchain Association نام داشت را راه‌اندازی کرد.  

لازم به ذکر است این دانشگاه خصوصی و قدیمی که تاریخ تاسیس آن به سال 1917 باز‌می‌گردد، در رده‌بندی داخلی کشور آمریکا جایگاه 132 را به خود اختصاص داده‌ است و رنکینگ جهانی آن نیز 1914 است.

همچنین بنا به ارزیابی‌های مجله Money این دانشگاه چهارمین مرکز آموزشی معتبر آمریکایی در حوزه رشته‌های تجاری به شمار می‌رود و شاید به همین خاطر باشد که دانشگاه بنتلی اخیرا به طور مرتب در عناوین خبری مرتبط با حوزه رمزارزها قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی