ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

متا
تکنولوژی

متا با هدف کاهش هزینه‌ها استخدام نیروهای جدید را محدود می‌‌کند

براساس گزارش‌های «CNBC» و «بلومبرگ»، متا قصد دارد جذب کارمندان رده متوسط تا ارشد را به صورت موقفی کاهش داده و حتی متوقف کند. این سیاست در راستای تلاش برای کاهش‌ هزینه‌ها اتخاذ شده است. ...

مرضیه فرجی
نوشته شده توسط مرضیه فرجی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

براساس گزارش‌های «CNBC» و «بلومبرگ»، متا قصد دارد جذب کارمندان رده متوسط تا ارشد را به صورت موقفی کاهش داده و حتی متوقف کند. این سیاست در راستای تلاش برای کاهش‌ هزینه‌ها اتخاذ شده است. متا در سال‌های اخیر با ضررهای مالی گسترده‌ای روبرو شده است و آن را مرتبط با جنگ روسیه با اوکراین و تغییرات شرکت «اپل» در تنظیمات حریم خصوصی iOS می‌داند.

این درحالی است که آخرین نتایج درآمد سه ماهه متا (فیسبوک سابق) بهتر از حد انتظار بوده است و کاربران فعال آن افزایش یافته است. با این‌حال، این شرکت همچنین انتظار کاهش درآمد در سه ماهه آینده را دارد و آن را مرتبط با تهاجم روسیه به اوکراین می‌داند.

«دیوید وهنر» مدیر مالی این شرکت گفت: « فیسبوک به دلیل از دست دادن درآمد در روسیه و همچنین کاهش تقاضا برای تبلیغات در اروپا، کاهش درآمد شدیدی را پس از شروع جنگ در اوکراین تجربه کرده است.»

متا

علاوه بر این، فیسبوک انتظار دارد به دلیل تغییرات صورت گرفته در تنظیمات حریم خصوصی شرکت اپل در «iOS» ده میلیارد دلار از درآمد خود را از دست دهد. اپل اوایل سال جاری ویژگی جدیدی را معرفی کرد که دسترسی تبلیغ‌کنندگان در شبکه‌های مجازی به کدهای IDFA مرتبط با دستگاه تلفن همراه کاربران را محدود می‌کند.

این کد به فیسبوک اجازه می‌داد تا کاربران را به داده‌های خود متصل کرده و تبلیغات را برای آن‌ها به نمایش در آورد. متا پیش‌ از آنکه این تغییر اجرایی شود، از کاربران درخواست کرد تا امکان ردیابی فعالیت آن‌ها در وبسایت‌ها و برنامه‌ها را فراهم کنند، به این امید که درآمد شرکت سیر نزولی را در پیش نگیرد.

سخنگوی متا به نشریات گفت: «ما نیاز شرکت به نیروهای متخصص را به صورت مرتب ارزیابی می‌کنیم و با توجه به میزان درآمد و نیاز به حضور نیروی کارآمد، تصمیم به افزایش یا کاهش نرخ استخدام می‌گیریم. تمرکز ما روی پروژه‌های بلند مدت است و به همین دلیل ارزیابی‌های مالی اهمیت بالایی دارند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی