ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چری آریزو 8
اخبار خودرو

سدان لوکس چری آریزو 8 به عنوان رقیب چینی تویوتا کمری معرفی شد

پس از رنگ خاص آبی آسمانی، حالا تصاویر متعددی از چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک در فضای آنلاین منتشر شده است. این ماشین در رده خودروهای کامپکت قرار می‌گیرد و قیمت آن از ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

پس از رنگ خاص آبی آسمانی، حالا تصاویر متعددی از چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک در فضای آنلاین منتشر شده است. این ماشین در رده خودروهای کامپکت قرار می‌گیرد و قیمت آن از حدود 15 هزار دلار آغاز می‌شود.

درست همانند نسخه آبی، سبز شفقی متالیک به‌کاررفته برای رنگ‌آمیزی بدنه بسیار چشم‌نواز و منحصر به فرد است. جلوپنجره بزرگ با الگوی الماسی و همین‌طور چراغ‌های کشیده‌ای که به وسیله یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند، ظاهری لوکس و در عین حال تهاجمی را به چری آریزو 8  بخشیده‌اند.  

چری آریزو 8
نمای جانبی چری آرزیو 8 با رنگ سبز منحصر به فرد

بهره‌مندی از طراحی Fast-Back، رینگ‌های چندپر، اسپویلر کوچک و چهار خروجی اگزوز در زیر سپر عقب، چری Arrizo 8 را به عنوان یک خودروی اسپرت معرفی می‌کنند.

درون کابین همانند فضای داخلی خودروهایی همچون جنسیس G90 و BMW i4 طراحی شده است. اول از همه دو نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی به چشم می‌خورند. یک نمایشگر در پشت فرمان قرار داشته و اطلاعات مهم خودرو را نشان می‌دهند. نمایشگر دوم نیز به عنوان سیستم اطلاعات- سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمان به شکل D بوده و دکمه‌های متعددی روی آن نصب شده است.

درون کابین آریزو 8

چری آریزو 8 دارای فناوری‌های پیشرفته و هوشمندی است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از Carplay و Hicar هواوی و همین‌طور سیستم تشخیص خستگی و شناسایی چهره اشاره کرد.

سدان جدید چری با دو موتور عرضه می‌شود. مدل پایه دارای موتور 1.6 لیتری توربو با قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر، و نسخه اسپرت ممتاز دارای موتور 2.0 لیتری توربو با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر است. هر دو موتور به گیربکس 7 سرعته DCT متصل هستند.

خودروی Chery Arrizo 8 در جایگاه بالاتری نسبت به آریزو 5 قرار می‌گیرد و در واقع جدیدترین رقیب چینی تویوتا کمری به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی