ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت استریم بازی‌های اکس‌باکس روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ
تکنولوژی

استریم بازی‌های ایکس باکس روی تلویزیون‌های سامسونگ به‌زودی ممکن می‌شود

مایکروسافت می‌خواهد تا جای ممکن گیمرهای بیشتری را به اکوسیستم ایکس باکس بیاورد و در همین راستا، در حال توسعه یک اپ ایکس باکس برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ است تا بدون نیاز به کنسول و ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

مایکروسافت می‌خواهد تا جای ممکن گیمرهای بیشتری را به اکوسیستم ایکس باکس بیاورد و در همین راستا، در حال توسعه یک اپ ایکس باکس برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ است تا بدون نیاز به کنسول و به صورت مستقیم، امکان استریم بازی‌ها روی تلویزیون فراهم شود.

مایکروسافت برنامه‌های بزرگی برای پردازش ابری بازی‌ها در سر دارد. این کمپانی قصد دارد تا به عنوان بخشی از کارزار «ایکس باکس در همه‌جا»، بازی‌های این کنسول را برای همه و هر کجا در دسترس قرار دهد، حتی اگر آن فرد کنسول بازی نداشته باشد.

قابلیت استریم بازی‌های اکس‌باکس روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

همکاری سامسونگ و مایکروسافت

بنابر گزارشی جدید، مایکروسافت در همکاری نزدیک با سامسونگ مشغول توسعه این اپلیکیشن است. باید گفت که انتخاب سامسونگ برای این پروژه توسط مایکروسافت کاملا منطقی به نظر می‌رسد، چرا که سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در دنیاست و اپلیکیشن مذکور در زمان عرضه از طریق این کمپانی می‌تواند به دست ده‌ها میلیون نفر برسد، امری که از هیچ تولید‌کننده دیگری در این زمینه بر‌نمی‌آید.

گفتنی است که استریم بازی‌های ایکس‌ باکس روی کامپیوتر یا موبایل همین حالا هم به وسیله خدمات Xbox Cloud Gaming در دسترس است و حتی بازی فورتنایت از طریق این سرویس بطور رایگان به گوشی‌های آیفون بازگشته است. اما حالا تلویزیون‌ها میزبان این اپ می‌شوند.

در این حالت یک یا دو عدد دسته بلوتوث به همراه یک تلویزیون هوشمند سامسونگ کافیست تا بازی را آغاز کنید، زیبایی این فرایند نیز در این است که پردازش بازی به صورت ابری انجام می‌شود و گیم‌پلی آن درست مثل یک ویدیو روی تلویزیون شما استریم خواهد شد.

در پایان باید به این موارد اشاره کرد که جزئیات دیگری از این اپ در دسترس نیست اما استفاده از آن قطعا نیازمند اشتراک Xbox Game Pass خواهد بود و احتمالا گیمرهای بسیاری در سراسر دنیا با آغوش باز از چنین قابلیتی استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sampple
    sampple | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    بزرگترین تولیدکننده تولید در دنیاست

    این قسمت رو اصلاح بفرمایید لطفا

مطالب پیشنهادی