ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

احتمالا به‌زودی NFTها از طریق شبکه‌های بلاکچین اتریوم و سولانا به اینستاگرام می‌آیند

طبق گزارشی جدید، به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد با برخی از محبوب‌ترین شبکه‌های بلاکچین مانند اتریوم و پولیگان همکاری کند تا پلتفرم آن در آینده از NFT پشتیبانی کند. این احتمال وجود دارد که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

طبق گزارشی جدید، به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد با برخی از محبوب‌ترین شبکه‌های بلاکچین مانند اتریوم و پولیگان همکاری کند تا پلتفرم آن در آینده از NFT پشتیبانی کند. این احتمال وجود دارد که فردا این همکاری رسما اعلام شود.

طبق گزارشی که توسط CoinDesk منتشر شده، شبکه اجتماعی متعلق به متا قصد دارد از پلتفرم‌های بلاکچین اتریوم، پولیگان، سولانا و Flow به منظور پشتیبانی از NFT استفاده کند. این شبکه‌ها بسیاری از معاملات کلکسیونی دیجیتال را انجام می‌دهند و اتریوم به همراه Bored Apes از نظر ارزش بازار پیشتاز هستند.

اینستاگرام

اینستاگرام همچنین قصد دارد از کیف پول‌‌های دیجیتال پرکاربردی مانند «متامسک» استفاده کند. با اتصال کیف پول به اینستاگرام، کاربران قادر خواهند بود تا مالکیت NFT خود را اثبات کنند و کارهای خود را به نمایش بگذارند.

CoinDesk همچنین تایید می‌کند که اینستاگرام برای انتشار و اشتراک‌گذاری NFT از کاربران هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد. توییتر هم در ژانویه امسال پشتیبانی از تصاویر پروفایل NFT شش ضلعی را برای کاربران خود فراهم کرد که در آن نیز هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

انتظار می‌رود متا به زودی در این رابطه خبری را منتشر کند تا احتمالا آزمایش آن با دسته کوچکی از کاربران طرفدار NFT اینستاگرام آغاز شود.

توجه اینستاگرام به رشد بازار NFT

اینستاگرام

کاملا واضح است که شرکت متا توجه زیادی به رشد کاربران بازار NFT دارد. اخیرا در گزارش دیگری گفته شده بود که میزان فروش NFT در سه ماهه اول سال جدید به اندازه تمام سال 2021 بوده است. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که بسیاری از آن‌ها به تبلیغ و بازاریابی حرفه و هنر خود مشغول هستند.

البته «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا اواخر سال گذشته در نمایشگاه SXSW بدون اشاره به جزئیات خاصی اعلام کرده بود که طی چند ماه آینده NFT‌ها به اینستاگرام اضافه می‌شوند و به مرور زمان این پلتفرم توسعه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی