ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر واقعی از گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022

اگرچه موتورولا جزو اولین شرکت‌هایی بود که وارد بازار گوشی‌های تاشو شد، اما این کمپانی تحت مالکیت لنوو برای دومین گوشی تاشوی خود یعنی 2020 Razr 5G جانشینی معرفی نکرد. اما ظاهرا به‌زودی گوشی تاشو ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

اگرچه موتورولا جزو اولین شرکت‌هایی بود که وارد بازار گوشی‌های تاشو شد، اما این کمپانی تحت مالکیت لنوو برای دومین گوشی تاشوی خود یعنی 2020 Razr 5G جانشینی معرفی نکرد. اما ظاهرا به‌زودی گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 از راه می‌رسد چرا که حالا اولین تصاویر زنده آن منتشر شده‌اند.

نخستین مدل Razr در سال 2019 معرفی شد و سپس نسخه 5G آن در سال 2020 روانه بازار شد اما در نهایت از گلکسی زد فلیپ سامسونگ شکست خورد زیرا این مدل مشخصات قدرتمندتر، باتری بزرگ‌تر و دوربین‌های برتری در مقایسه با نماینده موتورولا داشت. اما حالا نوبت به نسل سوم این گوشی تاشو موتورولا رسیده است.

تصاویر زنده موتورولا ریزر 2022

منبع معتبر دنیای فناوری، «ایوان بلس» تصاویر نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا را منتشر کرده؛ محصولی که به گفته او با اسم رمز «Maven» از راه می‌رسد. همچنین به گفته بلس، این گوشی جدید شباهت زیادی به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ خواهد داشت و سنسور اثر انگشت آن به کلید پاور منتقل می‌شود.

در حالی که نسل کنونی این گوشی هوشمند از دوربین اصلی تکی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد، در نسل جدیدش با دوربین دوگانه روبه‌رو می‌شویم. سنسور اصلی این دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود که ظاهرا با یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه می‌شود. این دوربین ترکیبی از سنسور ماکرو و واید خواهد بود.

همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مدل پیشین جای خود را به یک لنز 32 مگاپیکسلی می‌دهد که درون حفره‌ نمایشگر قرار می‌گیرد.

در حالی که اطلاعی از ابعاد این دستگاه نداریم، بخشی از مشخصات فنی‌اش افشا شده که آن را در زمره گوشی‌های پرچمدار قرار می‌دهد. ظاهرا باید منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و نسخه پلاس آن در گوشی تاشو آینده موتورولا باشیم که نشان از عرضه آن در دو نسخه دارد.

رم این دو نسخه به ترتیب 8 و 12 گیگابایت خواهد بود و فضای ذخیره‌‌سازی 256 و 512 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. انتظار می‌رود هردو نسخه این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه شوند.

در نهایت انتظار داریم این دستگاه در تابستان با قیمت پایه 1399 دلار معرفی شود و در ابتدا کاربران در چین قادر به تهیه آن باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی