ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی هم برای کامل‌تر کردن اکوسیستم خود تگ ردیاب اشیاء می‌سازد

هواوی با وجود تحریم و سختی‌های سال‌های اخیر، همچنان به توسعه اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی یک تگ ردیابی جدید شبیه ایرتگ اپل و اسمارت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

هواوی با وجود تحریم و سختی‌های سال‌های اخیر، همچنان به توسعه اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی یک تگ ردیابی جدید شبیه ایرتگ اپل و اسمارت تگ سامسونگ است و آن را «هواوی تگ» نام‌گذاری خواهد کرد.

دستگاهی‌های هواوی در چین به تازگی از طریق اپلیکیشن Huawei Cloud به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده‌اند که پشتیبانی از وسیله‌ای به نام Huawei Tag را به ارمغان می‌آورد. در یادداشت تغییرات این آپدیت گفته شده که هواوی تگ یک دستگاه ردیابی اشیاء با فناوری فوق پهن‌باند (UWB) است که به کاربر اجازه می‌دهد خیلی دقیق وسایل خود را پیدا کند.

هواوی تگ

اخبار مربوط به توسعه این دستگاه از ماه‌ها قبل به سطح اینترنت راه پیدا کرده بود. پارسال در ماه نوامبر مشخص شد که این شرکت نشان تجاری Huawei S-Tag را در اتحادیه اروپا ثبت کرده است. با این حال، آپدیت حاضر نشان می‌دهد که اکنون بیش از هر زمان دیگری به عرضه این ردیاب هوشمند نزدیک شده‌ایم.

اکوسیستم هواوی توسعه پیدا می‌کند

هواوی در چند سال اخیر تلاش زیادی کرده تا اکوسیستم محصولات خود را توسعه دهد و نیاز کاربران را در زمینه‌های مختلف برطرف سازد. این شرکت حالا با ردیاب هوشمند خود می‌تواند گزینه‌ای برای رقابت با اپل و سامسونگ به بازار عرضه کند تا کاربران، به‌ویژه در چین که این برند محبوبیت بیشتری دارد، بتوانند از ردیاب مخصوص اکوسیستم هواوی استفاده کنند.

در حال حاضر اپل محصول ایرتگ را به‌صورت تکی با قیمت 29 دلار و در بسته‌های چهارتایی با قیمت 99 دلار عرضه می‌کند. در آن سو، سامسونگ دو محصول اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس را عرضه کرده که اولی با قیمت 29 دلار و دومی با قیمت 39 دلار به فروش می‌رسند. فناوری UWB فقط در نسخه پلاس وجود دارد و قابلیت ردیابی با واقعیت افزوده را فراهم می‌کند.

فعلا مشخص نیست که ردیاب هواوی با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی