ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایکس باکس
تکنولوژی

مایکروسافت احتمالا دستگاه پخش جدیدی برای بازی‌های ایکس باکس معرفی خواهد کرد

مایکروسافت در حال کار روی دستگاه استریم جدیدی است که به تلویزیون متصل می‌شود و «سرویس‌های تماشا فیلم و سریال» و همچنین «بازی‌های ویدیویی» را از طریق سرویس «ایکس باکس گیم پس Ultimate» در دسترس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۹

مایکروسافت در حال کار روی دستگاه استریم جدیدی است که به تلویزیون متصل می‌شود و «سرویس‌های تماشا فیلم و سریال» و همچنین «بازی‌های ویدیویی» را از طریق سرویس «ایکس باکس گیم پس Ultimate» در دسترس کاربران قرار می‌دهد. گفته می‌شود که این دستگاه تا 12 ماه آینده معرفی و راهی بازار خواهد شد.

Venturebeat گزارش می‌دهد مایکروسافت قصد دارد یک دستگاه استریم بازی ابری ایکس باکس عرضه کند. درباره این دستگاه گفته شده که احتمالا شبیه به اولین نسخه از Stick آمازون یا شاید یک دستگاه کوچک شبیه به Roku خواهد بود. با وجود این دستگاه، کاربران می‌توانند فیلم و سریال و همچنین بازی‌های خود از طریق سرویس Game Pass اجرا کنند.

اجرای بازی‌های ایکس باکس با اینترنت پر سرعت

ایکس باکس

نکته مهم اینکه در این روش، برای اجرای بازی‌ها به سخت‌افزار قوی و قدرتمندی نیاز نیست، زیرا بازی‌ها از طریق سرورهای مایکروسافت اجرا می‌شوند. البته که شرط اصلی برای اجرا بازی‌ها، دسترسی به اینترنت قدرتمند و سریع است.

همچنین گزارش شده است که مایکروسافت همکاری بسیار خوبی با سامسونگ دارد تا اپلیکیشن مخصوص اجرا بازی‌های ایکس باکس خود را توسعه و به تلویزیون‌های تولید شده توسط این شرکت اضافه کند. با این حال، سخنگو مایکروسافت توضیح داده که درباره شایعات یا گمانه زنی‌ها هیچ اظهار نظری نمی‌کند.

مایکروسافت در چند سال گذشته به دنبال افزایش راه‌های دسترسی کاربران به بازی‌ها، علاوه بر کنسول‌های ایکس باکس بوده است. هفته گذشته، این شرکت با «اپیک گیمز» قراردادی را به امضا رساند تا فورتنایت را به صورت کاملا رایگان به سرویس بازی ابری ایکس باکس اضافه کند. این امر به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی را روی گوشی‌ها (از جمله آیفون) و دستگاه‌های دیگر به شیوه‌ای شبیه پخش ویدیو در سرویس‌هایی مانند نتفلیکس پخش کنند.

همانطور که گفتیم این دستگاه برای مشترکین سرویس آلتیمت ایکس باکس گیم پس در نظر گرفته شده است. این سرویس ماهیانه 15 دلار هزینه دارد و صدها بازی، تخفیفات و امتیازات EA Play و همچنین Xbox Gold را به بازیکنان ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی