ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل پیکسل بادز پرو
تکنولوژی

پیکسل بادز پرو با حذف نویز فعال و شارژدهی 11 ساعته رونمایی شد

گوگل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2022 از نسل جدید ایرباد خود رونمایی کرد. این دستگاه به قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای از جمله حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده و به همین خاطر از نام پیکسل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۳

گوگل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2022 از نسل جدید ایرباد خود رونمایی کرد. این دستگاه به قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای از جمله حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده و به همین خاطر از نام پیکسل بادز پرو استفاده می‌کند.

اهالی ماونتین ویو چند سال پیش پیکسل بادز را معرفی کردند و در طول این مدت مشغول توسعه و بهینه‌سازی این دستگاه بوده‌اند. حالا امشب از ایربادی به نام پیکسل بادز پرو رونمایی شده که عضو جدیدی از خانواده هدفون‌های سازگار با دستیار صوتی گوگل است. دسترسی به اسیستنت بدون لمس گوشی‌ها ممکن خواهد بود و امکان ترجمه همزمان 40 زبان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوگل پیکسل بادز پرو

به‌علاوه، این محصول اولین ایرباد گوگل با پشتیبانی از قابلیت ANC است که به کاربر اجازه می‌دهد تا نویزهای محیط پیرامون خود را حذف کند. این قابلیت توسط مهندسان صوتی خود این شرکت بهینه‌سازی شده است. البته ویژگی عبور صدا هم در این دستگاه در نظر گرفته شده تا فرد در صورت نیاز بتواند صدای محیط اطراف خود را به راحتی بشنود.

پردازنده اختصاصی شش هسته‌ای در پیکسل بادز پرو

گوگل پیکسل بادز پرو

پیکسل بادز پرو از یک پردازنده اختصاصی با شش هسته برخوردار است که از الگوریتم‌های گوگل بهره می‌برد و صدا را از طریق درایورهای سفارشی این شرکت به گوش کاربر می‌رساند. ویژگی دیگری به نام Volume EQ در هنگام تغییر حجم صدا، اصوات زیر، بم و میانه را اصلاح می‌کند تا یک پروفایل صوتی متعادل به دست آید. برای مثال، دستگاه می‌تواند در زمان افزایش صدای بم، اصوات میانه و زیر را در سطح معقولی نگه دارد.

کنترل‌های لمسی در پیکسل بادز پرو به شما اجازه پخش/مکث، رد کردن قطعه‌ها، تنظیم صدا و فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی حذف نویز فعال را می‌دهند. این دستگاه با استاندارد IPX4 در برابر رطوبت مقاوم است، بنابراین در هنگام ورزش کردن لازم نیست نگران تعرق بدن خود باشید.

گوگل پیکسل بادز پرو

گوگل می‌داند که شکل گوش هر شخص منحصر به فرد است، در نتیجه نمی‌توان به ایزوله‌سازی دقیقی برای جلوگیری از ورود صدا دست یافت. پس این شرکت با استفاده از ابزاری موسوم به Silent Seal عملکرد حذف نویز در پیکسل بادز پرو را تا حد ممکن بهینه‌سازی می‌کند. این ایرباد همچنین می‌تواند فشار داخل گوش را تحت نظر بگیرد و در صورت نیاز با عبور هوا احساس بهتری به کاربر بدهد. بادز پرو در آینده از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری به قابلیت صدای فضایی (Spatial Audio) هم مجهز خواهد شد.

گوگل پیکسل بادز پرو

نسل جدید ایرباد گوگل از قابلیت جابه‌جایی آسان بین دو دستگاه بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. گفته شده که عمر باتری این محصول در حالت عادی 11 ساعت و با فعال‌سازی حذف نویز فعال 7 ساعت است. این افزایش در حالت عادی تقریبا دو برابر عمر باتری پیکسل بادز 2020 به حساب می‌آید. کیس شارژر هم می‌تواند 13 ساعت شارژ اضافه را در اختیار کاربر قرار دهد. به‌علاوه، با پنج دقیقه شارژ، می‌توان به یک ساعت شارژدهی دسترسی پیدا کرد.

پیکسل بادز پرو از 7 تیر با قیمت 199 دلار به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی