ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 7
تکنولوژی

گوگل پیش‌نمایشی از «پیکسل 7»، «پیکسل 7 پرو» و «تبلت پیکسل» را به نمایش گذاشت

گوگل در اقدامی غیر منتظره طی کنفرانس I/O 2022 پیش‌نمایشی از ظاهر موبایل‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را نشان داد که خبر از طراحی اصلاح شده نسبت به نسل‌های قبلی در کنار یک ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۹

گوگل در اقدامی غیر منتظره طی کنفرانس I/O 2022 پیش‌نمایشی از ظاهر موبایل‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را نشان داد که خبر از طراحی اصلاح شده نسبت به نسل‌های قبلی در کنار یک نوار آلومینیومی پذیرای لنزهای دوربین می‌دهد. همچنین گوگل به صورت رسمی اعلام کرده است که دستگاه‌های اشاره شده از پاییز سال جاری عرضه خواهند شد.

رنگ‌بندی و جزئیات بدنه پیکسل 7

البته گوگل جزئیات چندانی درباره گوشی‌های هوشمند جدید خود از جمله مشخصات سخت افزاری آن‌ها، منتشر نکرده است. با این حال از تصاویر پیش‌نمایش می‌توان فهمید که نوار پشتی دستگاه همچنان در نسل جدید دستگاه‌های پیکسل حفظ شده است؛ اما طراحی آن کمی نسبت به گذشته تغییر کرده است و اکنون فریم آلومینیومی بازیافتی قرار گرفته در شاسی دستگاه، راه خود را به بخش دوربین هم باز کرده است و دیگر خبری از شیشه در آن نخواهد بود.

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو

گوگل تایید کرده است که گوشی پیکسل ۷ در رنگ‌های آبسیدین (مشکی)، برفی (سفید)، علف لیمو (سبز کم‌ رنگ)‌ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته پیکسل 7 پرو به جای رنگ علف لیمو، با رنگ سبز فندقی (سبز پررنگ) عرضه خواهد شد. همچنین هر دو عضو جدید خانواده پیکسل با اندروید ۱۳ و نسل دوم پردازنده تنسور گوگل روانه بازار می‌شوند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری پیکسل ۷ می‌توان به دو دوربین اصلی در پشت بده اشاره کرد؛ درحالی که تعداد حسگرهای دوربین در پیکسل ۷ پرو به سه عدد افزایش پیدا می‌کند. همچنین پردازنده اختصاصی تنسور می‌تواند وظایف مرتبط با تشخیص صدا، ویرایش تصاویر و ویدیوها و امور امنیتی را بهتر از گذشته به انجام برساند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری پیرامون این محصولات، از جمله قیمت نهایی و تاریخ عرضه منتشر نشده است.

پیکسل 6a

گوگل در کنفرانس I/O 2022 از گوشی جدید پیکسل 6a هم رونمایی کرد که یک پرچمدار اقتصادی با برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری به شمار می‌رود. این دستگاه به نمایشگر ۶.۱ اینچی امولد ۹۰ هرتزی در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

تبلت جدید پیکسل گوگل

گوگل از سال ۲۰۱۸ و پس از معرفی تبلت پیکسل اسلیت (با سیستم عامل کروم)، دیگر هیچ تبلتی به بازار عرضه نکرده است؛ اما در طی کنفرانس اخیر خود اعلام کرد که تبلت جدید پیکسل در سال آینده میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. آخرین تبلت اندرویدی گوگل یعنی پیکسل C هم در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و از آن زمان گوگل علاقه‌ای نسبت به بازار تبلت‌های اندرویدی از خود نشان نداده است.

تبلت پیکسل جدید

طبق گفته‌های یکی از مدیران گوگل، این شرکت در نظر دارد تا تبلت‌های پیکسل را به مکملی ایده‌آل برای گوشی‌های همین سری تبدیل کند و بتواند خلاء میان امور نیازمند سخت افزار خانگی و دستگاه‌های قابل حمل را برطرف کند. گوگل از انتشار جزئیات بیشتری پیرامون محصول جدید خود امتناع ورزیده و تنها زمان عرضه آن را در سال ۲۰۲۳ اعلام کرده است. می‌توان با اطمینان گفت که گوگل از تراشه تنسور در این محصول نیز استفاده خواهد کرد.

البته با نگاهی دقیق به تصویر پیش نمایش منتشر شده از سوی گوگل، می‌توان چهار پین را در پایین لوگوی G گوگل دید. این پین‌ها می‌توانند شایعات قبلی پیرامون تلاش گوگل برای ساخت تبلت Nest را تقویت کند که انتظار می‌رود به عنوان عضوی از خانواده Nest Hub بتواند روی یک داک - اسپیکر هوشمند قرار بگیرد و از پین‌های اشاره شده برای تامین انرژی و شارژ باتری استفاده نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی