ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت Sound Recorder
تکنولوژی

مایکروسافت اپ جدید Sound Recorder را برای اینسایدرهای ویندوز 11 منتشر کرد

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن Voice Recorder منتشر کرده که رابط کاربری تازه، قابلیت‌های جدید و البته نام متفاوتی را به همراه می‌آورد. این آپدیت که فعلا در کانال Insider Dev ویندوز 11 عرضه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن Voice Recorder منتشر کرده که رابط کاربری تازه، قابلیت‌های جدید و البته نام متفاوتی را به همراه می‌آورد. این آپدیت که فعلا در کانال Insider Dev ویندوز 11 عرضه شده، نام این برنامه را به Sound Recorder تغییر می‌دهد.

مایکروسافت امروز در پستی از عرضه اپلیکیشن Sound Recorder در کانال توسعه‌دهندگان اینسایدرهای ویندوز 11 خبر داد. این اپلیکیشن در واقع جانشین Voice Recorder خواهد شد و ظاهر و قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌کند. با Sound Recorder می‌توانید بخش‌های مختلف فایل‌های صوتی را علامت‌گذاری کنید و بعداً راحت‌تر به سراغ آن‌ها برگردید.

به‌علاوه، حالا قابلیت افزودن فایل‌های صوتی به این اپلیکیشن اضافه شده و می‌توانید از طریق خود برنامه به‌صورت مستقیم میکروفن را عوض کنید. قابلیت تغییر نوع فایل خروجی هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری داشته باشند.

مایکروسافت Sound Recorder

Sound Recorder با نظر کاربران ساخته شده است

مایکروسافت می‌گوید ابزار جدید ویندوز 11 در هنگام ضبط و پخش صدا جلوه‌های بصری زیبایی دارد که حس و حال استفاده از این برنامه را تغییر می‌دهد. این شرکت همچنین اذعان کرده که پشتیبانی از قابلیت تغییر میکروفن و فرمت فایل‌ها یکی از پردرخواست‌ترین ویژگی‌های کاربران در Feedback Hub بوده است.

اهالی ردموند از زمان عرضه ویندوز 11، بسیاری از برنامه‌های داخلی این سیستم عامل را تغییر داده و آن‌ها را مدرن‌تر کرده‌اند. مایکروسافت در شش ماه اخیر نسخه جدید Paint، موزیک پلیر، ساعت، Phone Link و چند برنامه دیگر را منتشر کرده است. این شرکت می‌گوید آن‌ها همچنان در حال کار روی برنامه‌های دیگر هستند، بنابراین انتظار می‌رود که در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد انتشار آپدیت‌های جدید برای سایر برنامه‌ها باشیم.

مایکروسافت می‌گوید: «بابت آپدیت‌های دیگری که در ماه‌های آینده برای ویندوز 11 منتشر می‌شوند، هیجان‌زده‌ایم و به بازخوردهای شما گوش خواهیم داد و از توانایی‌های شگفت‌انگیز جامعه اینسایدرهای ویندوز استفاده می‌کنیم تا در فرآیند افزودن اپلیکیشن‌های جدید به ویندوز 11، ایده‌های تازه‌ای را آزمایش کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی