ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار پوستر جدید از هایسنس A9
تکنولوژی

گوشی هوشمند مبتنی بر مطالعه هایسنس A9 با نمایشگر E-ink از راه می‌رسد

هایسنس مشغول آماده شدن جهت عرضه گوشی هوشمند «مبتنی بر مطالعه» خود یا همان A9 در تاریخ 21 اردیبهشت است. این کمپانی چینی با فاصله گرفتن از پنل‌های LCD مرسوم، گوشی هوشمند خود را به ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

هایسنس مشغول آماده شدن جهت عرضه گوشی هوشمند «مبتنی بر مطالعه» خود یا همان A9 در تاریخ 21 اردیبهشت است. این کمپانی چینی با فاصله گرفتن از پنل‌های LCD مرسوم، گوشی هوشمند خود را به نمایشگر منحصر به فرد E-ink مجهز کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا مروری بر مشخصات این گوشی داشته باشیم.

گفتنی است که این کمپانی در آستانه عرضه A9، تبلیغات برخی از ویژگی‌های کلیدی نمایشگر E-ink این مدل را از طریق انتشار پوستر آغاز کرده است.

هایسنس در تازه‌ترین پوستری که همین امروز منتشر شده از ویژگی تنظیم روشنایی هوشمند رونمایی کرده است که به طور رسمی «محافظت از چشم شبانه و روزانه» نام دارد. یکی از این پوسترها همچنین مشخص کرده که این مدل به فناوری نمایشگر HyperWave هم مجهز است.

چه اطلاعات دیگری از مشخصات هایسنس A9 در اختیار داریم؟

طبق گزارشات، گفتنی است تم و شعار پوسترها برای گوشی جدید هایسنس Refresh Your View (نگاهت را تازه کن) است و در واقع به نمایشگر E-ink و نوآوری‌های آن در زمینه بهبود نرخ رفرش اشاره دارد.

در زمینه مشخصات فنی، گوشی A9 دارای یک نمایشگر عظیم 6.7 اینچی E-ink به همراه تراکم پیکسل 300 PPI است. لازم به ذکر است که این نمایشگر طوری طراحی شده تا حتی در نور کم هم مناسب مطالعه باشد.

گفتنی است این نمایشگر فاقد تابش و نسبت تصویر به بدنه آن حدود 84 درصد است، همچنین طبق ادعای سازنده این گوشی قادر است تا مطابق نور محیط روشنایی نمایشگر را تنظیم کند.

در بخش پردازنده مدل A9 از تراشه 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی Zhanrui T610 استفاده می‌کند، این پردازنده با یک رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره همراهی خواهد شد.

هایسنس A9 همچنین با سیستم عامل TOUCH OS1 روانه بازار خواهد شد که بر مبنای اندروید 10 نوشته شده، رابط کاربری این سیستم عامل نیز طوری طراحی شده تا کاربر با حداقل حواس‌پرتی ناشی از اعلان‌ها به مطالعه بپردازد.

در پایان بایست به این نکته نیز اشاره کرد که هنوز قیمتی برای این گوشی اعلام نشده و جهت اطلاع از آن باید تا 21 اردیبهشت منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی