ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 3
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا باتری و نمایشگر گوشی‌های تاشوی خود را تغییر می‌دهد

با گذشت چند ماه از معرفی گلکسی S22، طرفداران سامسونگ حالا منتظر گوشی‌های تاشوی بعدی این شرکت‌اند. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا مطابق معمول در تابستان معرفی می‌شود و گزارشات ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

با گذشت چند ماه از معرفی گلکسی S22، طرفداران سامسونگ حالا منتظر گوشی‌های تاشوی بعدی این شرکت‌اند. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا مطابق معمول در تابستان معرفی می‌شود و گزارشات منتشره نشان می‌دهد که باید منتظر افزایش ظرفیت باتری و تغییر نسبت نمایشگر آن‌ها باشیم.

همان‌طور که قبلا گفته شده بود، گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل باتری بزرگ‌تری خواهند داشت. منبع آگاه توییتر با نام کاربری Ice Universe می‌گوید گلکسی زد فلیپ 4 از باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، در حالی که گلکسی زد فلیپ 3 باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی داشت و شارژدهی پایین یکی از مشکلات اصلی آن به حساب می‌آمد.

از آن سو، گلکسی زد فولد 4 مشابه نسل قبل به باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود و از این حیث تغییری نخواهد داشت. از آن‌جایی که گلکسی زد فولد 3 هم از نظر باتری حرف زیادی برای زدن نداشت، تصمیم سامسونگ برای تغییر ندادن این ظرفیت می‌تواند باعث ناامیدی طرفداران شود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

نسبت تصویر گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

با این حال، غول فناوری کره جنوبی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 را کمی دستکاری می‌کند. نسبت تصویر نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 3 بسیار بلند و معادل 24.5:9 بود، در نتیجه بسیاری از اپلیکیشن‌ها نمی‌توانستند به درستی روی آن به نمایش درآیند. حالا گفته شده که نسل بعدی این گوشی از نسبت تصویر 23:9 استفاده خواهد کرد. نسبت تصویر صفحه داخلی هم از 5:4 به 6:5 تغییر پیدا می‌کند تا کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر باشد.

فعلا صحبتی درباره تاریخ دقیق عرضه یا قیمت این دستگاه به میان نیامده، اما انتظار داریم که سامسونگ این گوشی را مانند گذشته در تابستان معرفی کند. درباره قیمت هم اگرچه فعلا اطلاعاتی موجود نیست، اما به طور حتم می‌توان انتظار داشت که با قیمتی بالغ بر هزار دلار روبرو باشیم. بسیاری از کاربران امیدوارند که با کاهش قیمت این دستگاه‌ها، بالاخره بتوانند برای اولین بار گوشی‌های تاشو را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

    از اونجا که تعداد این گوشی ها کمه. واسه برنامه نویسها واقعا به صرفه نیست رابط کاربریشون رو واسش بهینه کنن. پس خرید این سبک گوشی ها در حال حاضر واقعا کاربردی نیست و بیشتر جنبه متفاوت و خاص بودن داره

مطالب پیشنهادی