ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا 10 مارک 4
تکنولوژی

اکسپریا 10 IV معرفی شد: اسنپدراگون 695 5G با دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی

سونی امروز علاوه بر رونمایی از پرچمدار اکسپریا 1 IV از تلفن هوشمند میان‌رده جدیدی به نام اکسپریا 10 IV پرده برداشت. این دستگاه از اسنپدراگون 695 5G استفاده می‌کند و دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۹

سونی امروز علاوه بر رونمایی از پرچمدار اکسپریا 1 IV از تلفن هوشمند میان‌رده جدیدی به نام اکسپریا 10 IV پرده برداشت. این دستگاه از اسنپدراگون 695 5G استفاده می‌کند و دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال دارد. سونی اکسپریا 10 مارک 4 را با قیمت 499 یورو به بازار می‌فرستد.

میان‌رده جدید سونی با وزن 161 گرم سبک‌ترین موبایل 5G دنیاست. این گوشی از نمایشگر 6 اینچی اولد با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر 21:9 بهره می‌برد. این شرکت می‌گوید روشنایی این نمایشگر نسبت به نسل قبلی 10 درصد بیشتر شده است. روی این صفحه محافظ گوریلا گلس ویکتوس قرار گرفته و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. اکسپریا 10 IV انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد.

اکسپریا 10 IV

مشخصات سونی اکسپریا 10 IV

در قاب عقب این گوشی یک دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی لنز 16 میلی‌متری، دوربین فوق‌عریض لنز 27 میلی‌متری و دوربین تله‌فوتو لنز 54 میلی‌متری دارد. لرزشگیر اپتیکال هم روی هر سه دستگاه تعبیه شده است. سونی می‌گوید عکاسی در محیط‌های کم‌نور و HDR در این نسل بهتر شده و دستگاه با قابلیت Superior Auto می‌تواند بهترین تنظیمات را برای تصویربرداری انتخاب کند.

اکسپریا 10 IV جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارد. این گوشی برای هدست‌های بی‌سیم از LDAC پشتیبانی می‌کند و از قابلیت DSEE Ultimate بهره می‌برد. به‌علاوه، این گوشی با موتور 360 Reality Audio می‌تواند در هنگام استفاده از هدفون، صداهای عادی را به صدای ساراند مجازی تبدیل کند. این ویژگی نه تنها در هنگام پخش محلی موسیقی بلکه در سرویس‌های استریم محبوب پشتیبانی می‌شود.

اکسپریا 10 IV

اکسپریا 10 مارک 4 در بخش سلفی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برخوردار است که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر بهتری از چهره‌ها ثبت کند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 12 به بازار می‌آید و در رنگ‌های سفید، مشکی، نعنایی و بنفش با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. سونی می‌گوید این گوشی اوایل تیر روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی