ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی Z Fold 4
تکنولوژی

رندر های جدید گلکسی Z Fold 4 طراحی آن را نشان می‌دهد

کاربران زیادی هستند که منتظر معرفی گلکسی Z Fold 4 هستند، زیرا این دستگاه پیشرفت‌های مهمی نسبت به نسل قبلی‌اش خواهد داشت. رندر جدیدی که از این دستگاه به نمایش در آمده، از طراحی تغییر ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳

کاربران زیادی هستند که منتظر معرفی گلکسی Z Fold 4 هستند، زیرا این دستگاه پیشرفت‌های مهمی نسبت به نسل قبلی‌اش خواهد داشت. رندر جدیدی که از این دستگاه به نمایش در آمده، از طراحی تغییر یافته و از سوی دیگر، از عدم به‌کارگیری جایگاه ویژه قلم S-Pen در این گوشی تاشو حکایت دارد.

پیش از این مشخصات گلکسی Z Fold 4 در گزارشات مختلفی فاش شده بودند. پیش‌تر گلکسی Z Fold 3 در دوران خود درخشید و توانست به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاشوی کره‌ای‌ها تبدیل شود.

حال در فاصله چند ماهه‌ای که تا معرفی Galaxy Z Fold 4 زمان باقی مانده، رندر جدیدی از این گوشی تاشو منتشر شده که جزئیات مهمی از آن را در اختیار ما می‌گذارد. این رندرها توسط OnLeaks منتشر شده‌اند که منبع شناخته شده‌ای در زمینه افشاگری محسوب می‌شود.

با توجه به این رندرها، سامسونگ در طراحی گلکسی Z Fold 4 از پرچمدار کنونی خود یعنی گلکسی اس 22 اولترا الهام گرفته است. به نظر می‌رسد که قاب پشتی دستگاه نیز حالت تخت‌تری داشته باشد اما همچنان انحنا دارد. مهم‌ترین چیزی که در این رندرها توجهمان را به خودش جلب می‌کند، طراحی تازه ماژول دوربین اصلی این گوشی تاشوی جدید سامسونگ است.

کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند تا ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4 را مشابه با گلکسی S22 اولترا طراحی کنند. به هر حال ظاهرا سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای افزودن جایگاه اختصاصی قلم S-Pen در این گوشی تاشو ندارد. دقیقا مشخص نیست که سامسونگ چه دلیلی برای این اقدام داشگاه است.

دیگر گفته‌ها حاکی از این هستند که گلکسی زد فولد 4 مجهز به نمایشگر داخلی 7.6 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی خواهد بود. همچنین ضخامت دستگاه در حالت باز شده به حدود تنها 6.4 میلی‌متر می‌رسد.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 در رندرهای فوق چیست؟ آیا این سبک طراحی را می‌پسندید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • دانیال تیغ پاک
    دانیال تیغ پاک | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

    نسخه سومش واقعا عالی بوده و هست من 9 ماهه دارمش.
    فوق العادست
    فقط یه نکته ای که هست به نظرم اول اینکه باطریش اصلا خوب نیست که امیدوارم خوب بشه
    و بعد از اون دوربینش هست که واقعا تو همچین صفحه ای نیازه یه دوربین در حد s21 ultra حداقل داشته باشه

مطالب پیشنهادی