ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی SpotRacers
تکنولوژی

معرفی بازی SpotRacers؛ با خودروی خودت مسابقه بده!

بازی SpotRacers برای طرفداران عناوین مسابقه‌ای و ماشین‌سواری مناسب است اما با تمام بازی‌های این سبک تفاوت بسیار زیادی دارد. در این بازی، بازیکنان باید ماشین‌های مختلف و واقعی را از خیابان‌ها جمع‌آوری کرده و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

بازی SpotRacers برای طرفداران عناوین مسابقه‌ای و ماشین‌سواری مناسب است اما با تمام بازی‌های این سبک تفاوت بسیار زیادی دارد. در این بازی، بازیکنان باید ماشین‌های مختلف و واقعی را از خیابان‌ها جمع‌آوری کرده و سپس با استفاده از آن‌ها با دیگران مسابقه دهند. علاوه بر این، با دوربین موبایل خود، می‌توانید ماشین‌های واقعی را وارد بازی کرده، آن‌ها را شخصی‌سازی کنید و با آن‌ها مسابقه دهید. تجربه بازی به صورت آنلاین و آفلاین امکان‌پذیر است و در آن می‌توانید ماشین‌ها را به طور کامل شخصی‌سازی کنید.

در این مطلب از دیجیاتو بازی SpotRacers را به شما معرفی خواهیم کرد که برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو و مسابقه ساخته شده است.

معرفی بازی SpotRacers

هرچند گوگل پلی از بازی SpotRacers به عنوان یک گزینه مسابقه‌ای یاد کرده، اما در اولین تجربه بازی می‌توان بسیاری از عناصر سبک «آرکید» را نیز در آن تماشا کرد. هرچند بازی طراحی جذاب و بسیار خوبی دارد، اما پیش از هرچیز دیگری قطعا کنترل آن نظر طرفداران را به خود جلب می‌کند.

SpotRacers یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و خلاقانه است که در آن باید دنیای خودروها را زیر و رو کنید. طیف گسترده‌ای از خودروها در نقشه‌هایی با محیط متفاوت در این بازی وجود دارد که البته ابتدا باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید و سپس می‌توانید طراحی مدنظر خودتان را به صورت کامل روی آن‌ها انجام دهید.

یکی از نکاتی که بازی توجه زیاد و بسیار خوبی به آن کرده، بخش شخصی‌سازی ماشین‌ها است که در آن می‌توانید ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را با خودرو خود ترکیب کنید. نکته مهم دیگر اینکه بازی به نوعی یک عنوان آنلاین محسوب می‌شود. به این معنا که پس از شخصی‌سازی خودروها، می‌توانید با دیگران و دوستان خود مسابقه دهید.

مسابقات بازی نیز نسبتا کوتاه هستند و معمولا پس از سپری کردن یک دور کامل دور نقشه به پایان می‌رسند تا تجربه آن برای بازیکنان به مرور زمان خسته‌کننده نشود.

اسکن خودروهای واقعی در بازی SpotRacers

بازی SpotRacer

تقریبا از مدت‌ها قبل فناوری‌های واقعیت مجازی به سمت دنیای بازی‌ها کشیده شدند. نمونه بسیار بزرگ و شناخته شده بازی‌های واقعیت مجازی برای موبایل Pokemon Go است که در آن با دوربین موبایل خود باید موجودات سری پوکمون را پیدا کند.

SpotRacers را نیز به نوعی می‌توان یک عنوان واقعیت مجازیی دانست، زیرا در آن می‌توانید با استفاده از دوربین موبایل خود، طرح کلی و پلاک ماشین‌های واقعی را اسکن کرده تا آن‌ها وارد بازی شوند.

همچنین پس از اسکن خودرو و وارد کردن ماشین‌های واقعی به بازی، آن‌ها را هم می‌توان به شیوه‌های مختلفی شخصی‌سازی کرد تا سرعت، شتاب یا هندلینگ بهتری داشته باشند.

در ادامه و هنگامی که خودرو خود را آماده کرده باشید، می‌تواند در سه نوع نقشه مختلف شهری، آفرود و ورزشی با دوستان خود به صورت آنلاین رقابت کنید. هر مسیر برای برخی خودروها طراحی شده است، بنابراین بهتر است پیش از آغاز هر مسابقه، به خودرو خود نیز توجه داشته باشید.

کنترل بازی SpotRacers

بازی SpotRacers به عنوان یک بازی مسابقه‌ای و ماشین‌سوار یا رانندگی کنترل بسیار متفاوتی دارد. شاید تجربه بازی‌های معرفی چون سری Asphalt را داشته باشید. در این دسته از بازی‌ها، همانطور که انتظار می‌رود با پدال‌های گاز و ترمز باید سرعت ماشین مسابقه‌ای خود را کم یا زیاد کنید و با کنترل‌های لمسی یا تکان دادن نمایشگر، جهت ماشین را تغییر دهید.

تفاوت SpotRacers این است که کنترل‌های ارائه شده بسیار ساده هستند و این موضوع شاید برخی کاربران را ناراضی کرده باشد. در واقع برای انجام مسابقات بازی، به ساده‌ترین شکل ممکن، فقط باید صفحه نمایشگر گوشی را لمس کنید تا سرعت خودرو زیاد شود. هنگام پیچ‌ها نیز باید انگشت خود را از روی صفحه بردارید تا خودرو در چرخش با مشکل مواجه نشود.

در واقع، ماشین مسابقه شما به طور خودکار هدایت می‌شود و بازیکنان فقط باید شتاب و ترمز آن را کنترل کنند. هرچند کنترل‌ها بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما هنگام مسابقه با بازیکنان واقعی، چالش‌های زیادی خواهید داشت.

جمع‌بندی معرفی بازی SpotRacers

بازی SpotRacer

به عنوان جمع‌بندی، SpotRacer یک بازی مسابقه‌ای کاملا جدید است که حتی به تازگی منتشر شده. مسابقات بازی در محیط‌های رنگارنگ و بسیار جذابی انجام می‌شوند، بسیار سریع و البته اعتیاد‌آور هستند و ساعت‌های می‌توانند شما را به همراه دوستانتان سرگرم کنند.

با این حال، کنترل بازی ممکن است کمی شما را متعجب کند که البته نکته منفی محسوب نمی‌شود، بلکه تفاوت زیادی با سایر عناوین مشابه دارد.

با وجود تمام این موارد، بازی SpotRacer به تمام سنین پیشنهاد می‌شود، زیرا در آن بازیکنان با دنیای کامل و بسیار گسترده‌ای از خودروها مواجه می‌شوند که شخصی‌سازی و پیشرفت در آن بسیار لذت بخش است.

دانلود بازی SpotRacer

بازی SpotRacer

تنها دو ماه از زمان انتشار بازی SpotRacer روی پلتفرم‌های اندروید و iOS می‌گذرد و هم اکنون در ادامه این مطلب، می‌توانید آن را علاوه بر گوگل پلی و اپ استور، از مایکت نیز دانلود کنید.

در گوگل پلی، بیش از 100 هزار بازیکن SpotRacer را نصب کرده‌اند و بر اساس نظر حدود 2500 نفر، امتیاز 3.8 برای آن به دست آمده است. در مایکت نیز تاکنون بازی 600 بار دانلود شده و کاربران به آن امتیاز 4.2 را داده‌اند. نسخه iOS آن نیز امتیاز 4.1 را از بازیکنان کسب کرده است.

SpotRacers

SpotRacers

سازنده: Level Up Garage قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 329/175 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aria ariaiea
    aria ariaiea | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

    120 mg !!!! واسه یه بازی بابا آسفالت دو برابرش هست ولی گرافیک داره

مطالب پیشنهادی