ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی

رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت توسط کارگزاری مفید ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود

رویداد تجربه محور هوش مصنوعی ایران با هدف به‌اشتراک‌‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده، پنجشنبه 29 اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۲

رویداد تجربه محور هوش مصنوعی ایران با هدف به‌اشتراک‌‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده، پنجشنبه 29 اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی، توسط کارگزاری مفید برگزار خواهد شد.

رویداد تجربه محور هوش مصنوعی در صنعت، فرصتی برای گردهم‌آیی متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علوم داده در کشور است تا از تجربیات حاضرین همایش در مواجهه با چالش‌های توسعه محصولات هوش مصنوعی و علوم داده بهره‌مند شوند.

رویداد یک روزه هوش مصنوعی و علوم داده که 29 اردیبهشت سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌الملی صداوسیما توسط کارگزاری مفید برگزار می‌شود، فرصتی است برای صاحبان کسب‌وکارها، فعالان حوزه هوش مصنوعی، دانشمندان داده، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به این حوزه تا از زبان متخصصان با آخرین تحولات و چالش‌های هوش مصنوعی و علوم داده در کسب‌وکارها آشنا شوند.

سخنرانان کلیدی رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی، متخصصانی هستند که علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان، تجربیات ارزشمندی به واسطه فعالیت در شرکت‌های فناوری‌محور به عنوان بنیانگذار، مدیر یا دانشمند ارشد اندوخته‌اند.

رویداد هوش مصنوعی صنعت

از این میان می‌توان به حضور «محمد شکوهی‌یکتا»، دانشمند ارشد کاربردی داده شرکت مایکروسافت، «مرضیه طاهایی» دانشمند یادگیری ماشین شرکت هوآوی، «علی زارع‌زاده» مدیر‌ هوش مصنوعی کارگزاری مفید، «محمد‌حسین رهبان» عضو هیئت علمی دانشگاه شریف و مدیرانی از شرکت‌های تپسی، بلوبانک، تپسل و هومن‌ژن اشاره کرد.

این همایش را می‌توان نخستین رویداد تجربه محور هوش مصنوعی ایران نامید که فعالان و متخصصان هوش مصنوعی و علوم داده کشور را گرد‌هم آورده و فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی در جامعه هوش مصنوعی و علوم داده ایران خواهد بود.

این رویداد روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 از ساعت 8 الی 17 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور می‌توانند از طریق وبسایت این رویداد با جزئیات بیشتر آشنا شوند و ثبت‌نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی