ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی تلویزیون جدید BOE
تکنولوژی

تلویزیون اولد 95 اینچی BOE با رزولوشن 8K و رفرش ریت 120 هرتز معرفی شد

هفته اخیر که نمایشگاه بین‌المللی Display Week برگزار شد، شرکت چینی تولیدکننده نمایشگر BOE اجازه نداد تا این رویداد بدون معرفی یک محصول نوآورانه و جدید از زیر دستش رد شود، از همین رو تلویزیون ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

هفته اخیر که نمایشگاه بین‌المللی Display Week برگزار شد، شرکت چینی تولیدکننده نمایشگر BOE اجازه نداد تا این رویداد بدون معرفی یک محصول نوآورانه و جدید از زیر دستش رد شود، از همین رو تلویزیون اولد 95 اینچی جدید خود را به نمایش گذاشت.

با اینکه در حال حاضر تلویزیون‌های 8K جزو محصولات پرفروش نیستند، اما BOE بر این باور است که در آینده نه چندان دور بازار این محصولات بسیار گرم‌تر از حالا خواهد شد.

به هر صورت طبق اخبار موجود، این تلویزیون 8K شرکت BOE وضوح تصویری برابر با 7680 در 4320 پیکسل دارد و نسبت کنتراست آن نیز 1 میلیون به 1 است، همچنین از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و دارای گستره رنگ 99 درصدی DCI-P3 است.

معرفی تلویزیون جدید BOE

در ضمن این تلویزیون دارای طراحی فوق باریک در بخش قاب دور نمایشگر است که جلوه خاصی به ظاهر این محصول بخشیده است.

سایر مشخصات و قابلیت‌های تلویزیون BOE

نمایشگر اولد 95 اینچی این تلویزیون از فناوری مبتنی بر پیکسل‌های خازنی شفاف استفاده می‌کند که به شکل موثری نرخ دیافراگم برد الکتریکی backplane تلویزیون را بهبود می‌بخشد. همچنین جهت اطمینان از عملکرد درست این محصول، روشنایی نمایشگر می‌تواند به مقدار 800 نیت برسد، این در حالی است که میانگین روشنایی 150 نیت استاندارد صنعت ساخت نمایشگر محسوب می‌شود.

معرفی تلویزیون جدید BOE

این تلویزیون مجهز به الگوریتم HDR روی افکت نمایشی «مشکی واقعی» اولد است؛ قابلیتی که دستیابی به میلیون‌ها نرخ کنتراست بسیار بالا و عمق رنگ 10 بیتی را امکان‌پذیر می‌کند.

این محصول همچنین از فناوری OLED oxide backplane فوق عظیم BOE استفاده می‌کند که مبتنی بر مجموعه‌ای از فناوری‌ها نظیر «انباشت فلزی فوق ضخیم» به همراه فناوری «حکاکی حفره عمیق» و ساختار بهینه‌ساز اکسید TFT است.

در نهایت باید گفت BOE پیشگام تولید اولدهای فوق بزرگ است و محصول جدید آن نیز همانطور که انتظار می‌رفت مملو از قابلیت‌های نوآورانه و جدید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی