ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ
اخبار خودرو

فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور در آستانه ورود به بازار؛ رقیبی خوش قیمت برای تیگو 8 پرو

شرکت بهمن موتور قصد دارد در تابستان سال جاری، خودروی شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ را روانه بازار کند. این ماشین فیس لیفت فیدلیتی پرایم به حساب می‌آید که علاوه بر اصلاح ظاهر، تجهیزات و امکانات ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

شرکت بهمن موتور قصد دارد در تابستان سال جاری، خودروی شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ را روانه بازار کند. این ماشین فیس لیفت فیدلیتی پرایم به حساب می‌آید که علاوه بر اصلاح ظاهر، تجهیزات و امکانات متعددی به آن اضافه شده است و رقیبی بسیار جدی و مستقیم برای فونیکس تیگو 8 پرو مدیران خودرو محسوب می‌شود.

فیدلیتی جدید با نام جتور X70 Plus در بازار چین، در لیست بهترین خودروهای شاسی‌بلند قرار دارد. این ماشین با طول 4.75، عرض 1.9 و ارتفاع 1.72 متر ساخته شده و فاصله بین چرخ‌های آن به 2.74 متر می‌رسد. بنابراین از فضای کافی درون کابین برخوردار بوده و سفر راحتی را برای مسافرین رقم می‌زند.

شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ
فیدلیتی پرستیژ

تیپ پرستیژ فیدلیتی دارای جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی افقی است و یک نوار کرومی متمایز، جلوپنجره را به چراغ‌های کشیده و تهاجمی ماشین متصل می‌کند. چراغ‌های LED روی سپر، ظاهر جذاب و پویایی را به خودرو بخشیده است.

ولی مهم‌ترین تغییر ظاهری شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم، در نمای عقب اعمال شده است. به جای چراغ‌های مجزا و ناموزون، چراغ سرتاسری به سبک آمریکایی ظاهری اسپرت و امروزی را برای خودرو ایجاد کرده است. خروجی‌های اگزوز نیز تغییر یافته و جای خود را به اگزوزهای دوگانه دایره شکل با روکش کروم داده‌اند.

نمای عقب فیدلیتی پرستیژ با نام چینی جتور x70 Plus

داخل کابین فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور از طراحی جدیدی برخوردار بوده و لوازمی همچون فرمان دی-کات با تلفیق رنگ نقره‌ای و مشکی و نمایشگر عریض یکپارچه، حس لوکس بودن را به سرنشین تلقین می‌کند. این نمایشگر حاصل ادغام دو نمایشگر 10.25 اینچی است که در مقابل راننده قرار گرفته و یکی از آن‌ها برای سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری برای نمایش داده‌های بحرانی خودرو (کیلومتر، آمپر و غیره) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

و اما قلب تپنده شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ یک موتور 4 سیلندره 1.6 لیتری است که قدرت و حداکثر گشتاور آن به ترتیب به 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر می‌رسد. این قدرت به واسطه گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو وارد می‌شود و می‌تواند شتاب خودرو را در عرض 9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

شاسی بلند فیدلیتی پرستیژ
درون کابین تیپ پرستیژ فیدلیتی

 خودروی Fidelity Prestige  به امکانات و تجهیزات متعددی مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به شش کیسه هوا برای محافظت از سرنشینان، سیستم ترمز و پایداری متشکل از ABS، EBD، ESP، TCS و HAS، تهویه مجزای صندلی‌های ردیف جلو و عقب، دوربین 360 درجه، چرخش چراغ‌ها بر اساس گردش فرمان، سیستم تعویض دنده الکتریکی، پدال شیفتر، سانروف پانارومیک و غیره اشاره کرد.

فیدلیتی پرستیژ رقیب مستقیم خودروی چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو است. بنابراین قیمت این ماشین تا حدی تحت‌الشعاع قیمت Tiggo 8 قرار می‌گیرد. البته برخی منابع می‌گویند قیمت این محصول حداقل 1.1 میلیارد تومان است. در این رنج قیمت، SUV جدید بهمن موتور باید با خودروهای 8S ایران‌خودرو، روژیانگ X5 مکث موتور، FMC T5 فردا موتور و همین‌طور فونیکس تیگو 7 رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی