ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اسنپ؛ حامی بازدیدکنندگان و ناشران سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اسنپ با ارائه خدمات اختصاصی به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به عنوان حامی حمل‌و‌نقل این نمایشگاه حضور دارد. اسنپ ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۱

همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اسنپ با ارائه خدمات اختصاصی به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به عنوان حامی حمل‌و‌نقل این نمایشگاه حضور دارد.

اسنپ با ارائه خدمات ویژه به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران تلاش کرده تا سهولت تردد بازدیدکنندگان و همچنین جابه‌جایی کتاب‌ها توسط ناشران و غرفه‌دارن را در دستور کار خود قرار دهد. این انتخاب اسنپ نیز در راستای توسعه خدمات رسانی و همچنین مسئولیت اجتماعی این مجموعه است.

این اپلیکیشن با ارائه کد تخفیف ۲۰درصدی برای سفر با اسنپ‌خودرو، کد تخفیف ۳۰درصدی برای استفاده از اسنپ‌باکس و کد تخفیف ۳۰درصدی برای استفاده از اسنپ‌وانت سعی کرده تا سفر آسان و تجربه خوبی از روزهای نمایشگاه کتاب برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم کند.

تعیین نقطه دقیق نمایشگاه در نقشه اسنپ

علاوه بر این، اسنپ با مشخص کردن محل نمایشگاه کتاب تهران روی نقشه خود و امکان جست‌وجوی آن و همچنین در نظر گرفتن قابلیت انتخاب هر یک از درهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دسترسی به این مکان را برای کاربران خود آسان کرده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از کد book-fair33 برای رفت و آمد به نمایشگاه ۲۰٪ تخفیف بگیرند، همچنین ناشران می‌توانند برای درخواست کد تخفیف اسنپ‌باکس و اسنپ‌وانت اطلاعات خود را در این لینک ثبت کنند.

با بهبود شریط پاندمی کرونا و تک رقمی شدن تعداد مبتلایان و کشته‌شدگان این ویروس؛ سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای تهران و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه یکی از پربازدیدترین و البته مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور است. مشکلات مربوط به ترافیک و دسترسی به نمایشگاه هم در ادوار گذشته این نمایشگاه وجود داشت. این بار اما اسنپ تلاش کرده امکان حمل و نقل بهتری را برای کاربران خود فراهم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی