ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه هایما 8S نسل بهبود یافته آریسان
خودرو

ایران‌خودرو به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار شاسی‌بلند‌هاست

ایران‌خودرو به دنبال آن است که از طریق افزایش داخلی‌سازی عرضه هایما 8S را افزایش داده و نسل بهبود یافته خودرو آریسان را نیز راهی بازار کند. خودروی هایما یک محصول پرطرفدار نزد ایرانیان است ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵

ایران‌خودرو به دنبال آن است که از طریق افزایش داخلی‌سازی عرضه هایما 8S را افزایش داده و نسل بهبود یافته خودرو آریسان را نیز راهی بازار کند.

خودروی هایما یک محصول پرطرفدار نزد ایرانیان است که تا قبل از اعمال مجدد تحریم‌ها، با میزان خرید و فروش بالایی مواجه بود. این خودرو در شرایط فعلی نیز از بازار دست دوم نسبتا پررونقی برخوردار است. با این حال، ایران خودرو در برنامه‌های آتی قصد دارد از طریق داخلی‌سازی بیشتر قطعات هایما، میزان تولید و عرضه این ماشین را افزایش دهد. در همین راستا داخلی‌سازی هایما تا ۳۰ درصد بیشتر خواهد شد.

گفته می‌شود که با افزایش تولید انبوه و عرضه هایما 8S و نسل بهبود یافته وانت آریسان سهم ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از بازار شاسی‌بلند‌ها به ۶۰ درصد خواهد رسید.

داخلی‌سازی قطعات و خودروها، یک راه‌حل بالقوه برای مقابله با تحریم‌ها و در عین حال، یکی از چالش‌های اصلی در صنعت خودروسازی ایران به حساب می‌آید. در واقع داخلی‌سازی ضامن بقای یک کشور تلقی می‌شود و خوشبختانه در ۳ سال اخیر، میزان تولید، کیفیت و استانداردهای خودروهای ایرانی به لطف داخلی‌سازی بهبود یافته است.

در حال حاضر قطعه‌سازان داخلی قادر به ساخت انواع سنسورها، نیمه‌هادی‌ها، کامپیوترها و قطعات خاص برای خودروها هستند و وابستگی صنعت به قطعات خارجی را کاهش داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی