ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مصاحبه شغلی
تکنولوژی

ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل افراد را برای مصاحبه‌های شغلی آماده می‌کند

گوگل ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام «Interview Warmup» در بخش Grow with Google قرار داده که به وسیله آن کاربران می‌توانند به انواع سوالاتی که ممکن است در مصاحبه شغلی مطرح شود، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

گوگل ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام «Interview Warmup» در بخش Grow with Google قرار داده که به وسیله آن کاربران می‌توانند به انواع سوالاتی که ممکن است در مصاحبه شغلی مطرح شود، پاسخ دهند. در واقع این ابزار شرایط نزدیک به واقعی را برای افرادی که قصد حضور در مصاحبه‌های شغلی دارند، فراهم می‌کند.

کاربران با کمک ابزار جدید می‌توانند نه تنها به سوالات مصاحبه پاسخ بدهند، بلکه می‌توانند با حضور در شرایط شبیه‌سازی شده با اعتماد به نفس بیشتری در جلسه واقعی حاضر شوند. در واقع هدف این ابزار هوش مصنوعی آن است که کارجویان بتوانند با آرامش بیشتر در مصاحبه‌های شغلی شرکت کنند و دورنمایی از سوالات احتمالی که ممکن است از آنها پرسیده شود، در اختیار داشته باشند.

ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی Interview Warmup پاسخ‌های کاربران را در زمان واقعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و سوالات بعدی را می‌پرسد.

گوگل مصاحبه شغلی را آسان‌تر می‌کند

در حال حاضر این ابزار جدید برای مصاحبه در مشاغلی همچون تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه، طراحی UX و برخی دیگر از مشاغل کارایی دارد. در بین سوالاتی که ابزار هوش مصنوعی از کارجویان می‌پرسد، برخی اطلاعات فنی نیز پوشش داده می‌شود.

در این ابزار جدید، گوگل با یادگیری ماشینی پاسخ‌ها را بررسی می‌کند و حتی با برخی اصطلاحات مرتبط با آن شغل و برخی وا‌ژه‌های تخصصی هم آشنایی دارد. این ابزار می‌تواند پرتکرارترین کلمات کاربر و مواردی که سه بار یا بیشتر در پاسخ یک سوال داده شده است را استخراج کند و آنها را برای کارجو بولد کند. بعد از بولد کردن کلمات، کاربر می‌تواند روی عبارت بولد شده کلیک کند تا کلمات مشابه آن به وی نمایش داده شود تا در صورت نیاز بتواند از کلمات جایگزین در پاسخ‌دهی استفاده کند.

همچنین این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند میزان مهارت، تجربه و توانمندی کاربر را در آن حوزه تا حدی تشخیص دهد و این کار را با یادگیری ماشینی انجام می‌‌دهد.

گفتنی است پاسخ‌های کاربران رتبه‌بندی یا داوری نمی‌شوند و کاربر می‌تواند بارها و بارها به سوالات پاسخ دهد تا نحوه جوابگویی را تمرین کند. بر اساس اعلام گوگل، صدای کارجویان ضبط نمی‌شود و قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی در آن کاملا رعایت می‌شود. کاربران می‌توانند در پایان تمرین مصاحبه، تمامی پاسخ‌های خود را به صورت متن تایپ شده دانلود کنند.

این ابزار در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران قرار دارد و محدودیتی در دسترسی به آن وجود ندارد.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی