ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه دانلود اهنگ
تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی بهترین برنامه‌های دانلود رایگان موسیقی برای اندروید و iOS

امروزه سرویس‌های استریم محتوا موفق شده‌اند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شوند و این مسئله در حوزه موسیقی هم به چشم می‌خورد. البته به دلیل محدودیت‌های داخلی و بین‌المللی، امکان استفاده آسان از ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

امروزه سرویس‌های استریم محتوا موفق شده‌اند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شوند و این مسئله در حوزه موسیقی هم به چشم می‌خورد. البته به دلیل محدودیت‌های داخلی و بین‌المللی، امکان استفاده آسان از چنین سرویس‌هایی در ایران وجود ندارد؛ به طوری که معمولا علاقه‌مندان مجبور به استفاده از اکانت‌های هک شده یا خرید اشتراک قانونی با قیمت‌های گزاف می‌شوند. اما برنامه های دانلود اهنگ متعددی هم برای سیستم عامل‌های موبایل در دسترس قرار دارند که می‌توانند با آرشیو غنی خود، نیازهای کاربران را پوشش دهند.



برنامه های دانلود اهنگ

معمولا برنامه های دانلود اهنگ مرتبط با پلتفرم‌های محبوب در این زمینه نمی‌توانند به صورت رسمی در گوگل پلی و اپ استور قرار بگیرند؛ زیرا اغلب آن‌ها ناقض قوانین کپی رایت هستند. البته نظارت بر موسیقی‌های ایرانی با شدت کمتری صورت می‌گیرد و همانطور که در ادامه خواهید دید، برخی عناوین مرتبط با دانلود آهنگ‌های فارسی را می‌توان از طریق فروشگاه‌های رسمی اپلیکیشن دریافت نمود. با این حال اگر به دنبال دانلود سریع و بدون دردسر موسیقی هستید، بهتر است از سایت‌های مشهور فعال در چنین زمینه‌ای کمک بگیرید. همچنین برخی از آن‌ها دارای اپ‌های غیر رسمی نیز هستند؛ اما بهتر است به دلایل امنیتی از چنین برنامه‌هایی استفاده نکنید.

نسخه ماد شده اپلیکیشن محبوب اسپاتیفای یکی دیگر از گزینه‌های در دسترس دارندگان دستگاه‌های اندرویدی است که می‌تواند دسترسی به موسیقی رایگان به شکل آسان را فراهم سازد. البته باید توجه کنید که استفاده از اپ‌های کرک شده همیشه می‌تواند با ریسک‌های امنیتی همراه باشد. این نسخه از برنامه محبوب استریم موسیقی، با محدودیت‌هایی هم مواجه هست؛ برای مثال کاربران نمی‌توانند مانند نسخه قانونی، اقدام به دانلود آفلاین فایل‌ها کنند. در هر حال نمی‌توان آرشیو غنی اسپاتیفای را نادیده گرفت و اگر دارای یک دستگاه مبتنی بر اندروید هستید، احتمالا بهترین گزینه رایگان برای استریم موسیقی خواهد بود.

۱. برنامه دریافت رایگان موسیقی Fildo

اپلیکیشن Fildo یکی از عناوین دانلود غیر قانونی موسیقی به شمار می‌رود که آرشیو نسبتا قابل قبولی را درون خود جای داده است. استفاده از این اپ بسیار آسان است و کاربر تنها باید نام آلبوم یا قطعه مورد نظر را در قسمت جستجو وارد نماید. همچنین قسمت مجزایی برای نمایش محبوب‌ترین آهنگ‌های دانلود شده توسط دیگر افراد در نظر گرفته شده است.

برنامه دریافت رایگان موسیقی Fildo

برنامه Fildo به دلیل ماهیت فعالیت خود، از طریق گوگل پلی قابل دانلود نیست و برای دریافت آن باید به سراغ سایت توسعه‌دهنده بروید. اگر علاقه‌ای به ذخیره کردن فایل‌ها به صورت آفلاین هم نداشته باشید، می‌توانید به راحتی در این اپ اقدام به ساخت لیست‌های پخش نمایید. دسترسی به متن موسیقی‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن به شمار می‌رود.

دانلود رایگان برنامه Fildo از سایت توسعه‌دهنده برای اندروید

۲. برنامه استریم موسیقی Audiomack

پلتفرم Audiomack محلی برای انتشار مستقل آثار هنرمندان است و کاربران با گوش دادن به آهنگ‌های آن هیچ کدام از قوانین کپی رایت را زیر پا نمی‌گذارند. همچنین این برنامه محل بسیار خوبی برای یافتن موسیقی‌های جدید در سبک‌های متفاوت مثل هیپ هاپ و الکترونیک است.

برنامه استریم موسیقی Audiomack

فیلترهای در نظر گرفته شده برای اپلیکیشن Audiomack موجب شده است تا آهنگ‌های قرار گرفته در آن از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند. این اپ مکان مناسبی برای معرفی هنرمندان نوپا است و تاکنون چندین ستاره هیپ هاپ را به شهرت رسانده است؛ در نتیجه اگر شما هم در موسیقی دستی دارید، می‌توانید انتشار آثار خود را از پلتفرم گفته شده شروع نمایید.

دانلود رایگان برنامه Audiomack برای اندروید و iOS

	 Audiomack: Music Downloader

Audiomack: Music Downloader

سازنده: Audiomack Music Apps قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۲ و ۲۷۱ مگابایت زبان:

۳. برنامه دانلود آهنگ YMusic

اپلیکیشن YMusic به صورت ویژه‌ای روی ویدیوهای یوتیوب تمرکز دارد و امکان پخش آن‌ها به عنوان موسیقی در گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌سازد. کاربران نه تنها می‌توانند به کمک این اپ اقدام به اجرای آهنگ‌های دلخواه در پس‌زمینه کنند؛ بلکه امکان ذخیره کردن آن‌ها به شکل آفلاین روی حافظه داخلی دستگاه با فرمت‌های MP3 و M4A را هم خواهند داشت.

برنامه دانلود آهنگ YMusic

برنامه YMusic از رابط کاربری چشم‌نوازی هم بهره‌مند شده است و امکان مدیریت آسان فایل‌ها مشابه با یک پخش‌کننده موسیقی را ارائه می‌کند. تنها مشکل اساسی آن، انتشار خارج از گوگل پلی است و کاربران برای دریافت آن باید به سراغ سایت رسمی توسعه‌دهنده بروند.

دانلود رایگان برنامه YMusic از سایت توسعه‌دهنده برای اندروید

۴. برنامه متن‌باز دریافت موسیقی NewPipe

اگر از علاقه‌مندان به دنیای نرم افزارهای متن باز هستید، اپلیکیشن NewPipe می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود آهنگ در گوشی برای شما باشد. این اپ به صورت پیوسته در حال دریافت بسته‌های به روزرسانی است و درحال حاضر از پلتفرم‌های گوناگونی مثل ساندکلاد، MediaCCC، بند کمپ و FramaTube پشتیبانی به عمل می‌آورد.

برنامه متن‌باز دریافت موسیقی NewPipe

برنامه NewPipe به شکل پیش‌فرض در قالب یک افزونه یوتیوب اجرا می‌شود و پس از رفتن به صفحه ویدیو مورد نظر، می‌توانید با انتخاب گزینه دانلود آن را به صورت فایل آفلاین روی حافظه داخلی دستگاه خود ذخیره کنید. همچنین امکان انتخاب جداگانه ویدیو یا صوت هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. برای انتخاب حالت متناسب با ساند کلاد یا بند کمپ، از منوی اصلی اپ وارد قسمت تنظیمات شوید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دانلود رایگان برنامه NewPipe از گیت هاب برای اندروید

۵. برنامه GTunes Music Downloader

اپلیکیشن GTunes یکی دیگر از عناوینی است که خارج از گوگل پلی منتشر شده و در زمینه دانلود غیر قانونی آهنگ فعالیت دارید. این اپ به پایگاه‌های داده عظیمی متصل است و می‌توانید آرشیو غنی از فایل‌های موسیقی متشکل از میلیون قطعه و هنرمند در ژانرهای مختلف را در اختیار علاقه‌مندان بگذارد.

برنامه GTunes Music Downloader

باید توجه داشت که موتور جستجوی برنامه GTunes از دقت چندان بالایی برخوردار نیست؛ در نتیجه بهتر است عبارت مورد جستجو را به صورت دقیق و کامل وارد کنید. همچنین عنوان گفته شده برای گشت و گذار و یافتن موسیقی‌های جدید هم مناسب نخواهد بود و بیشتر به کار افرادی خواهد آمد که دقیقا می‌دانند به دنبال چه چیزی هستند. موزیک پلیر داخلی، امکان برش آهنگ‌ها و انتخاب به عنوان رینگتون از دیگر قابلیت‌های آن به شمار می‌روند.

دانلود رایگان برنامه GTunes از سایت توسعه‌دهنده برای اندروید

۶. برنامه دانلود آهنگ SONGily

اپلیکیشن SONGily مجموعه‌ای از آهنگ‌های هنرمندان معروف یا کمتر شناخته شده را درون خود جای داده است و امکان استریم یا ذخیره کردن آفلاین قطعات را به کاربران می‌دهد. نسخه رایگان آن دارای تبلیغات است؛ اما محدودیت دیگری را پیش پای علاقه‌مندان نمی‌گذارد. همچنین به تازگی امکان دانلود موزیک ویدیوها هم به آن اضافه شده است.

برنامه دانلود آهنگ SONGily

درحال حاضر برنامه SONGily به صورت رسمی در گوگل پلی منتشر شده است؛ اما احتمال حذف آن توسط گوگل در آینده وجود دارد. البته کاربران همیشه امکان دریافت مستقیم فایل APK از سایت توسعه‌دهنده اپ را نیز خواهند داشت. همچنین نسخه منتشر شده در گوگل پلی امکان دانلود ویدیوها یا دریافت چندین فایل به شکل همزمان را هم ندارد.

دانلود رایگان برنامه SONGily برای اندروید

SONGily

SONGily

سازنده: SONGily قیمت: رایگان - همراه با تبلیغات دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳.۵ مگابایت زبان:

۷. برنامه Mp3 Music Downloader

اپلیکیشن Mp3 Music Downloader یکی از ابزارهای قدرتمند برای دانلود رایگان آهنگ در موبایل محسوب می‌شود که به چندین موتور جستجوی موسیقی متصل است. بیش از ۱ میلیون قطعه در آرشیو آن تا به امروز ثبت شده است و کاربران امکان انتخاب نوع کیفیت آهنگ در هنگام دانلود را خواهند داشت.

برنامه Mp3 Music Downloader

قابلیت دانلود آهنگ در برنامه Mp3 Music Downloader از سرعت مناسبی برخوردار است و می‌توان چندین فایل را هم به صورت همزمان دریافت نمود. امکان انتخاب آهنگ‌ها به عنوان رینگتون از دیگر قابلیت‌های آن به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که احتمال حذف این اپ در آینده از گوگل پلی وجود دارد.

دانلود رایگان برنامه Mp3 Music Downloader برای اندروید

Mp3 Music Downloader & Music Download

Mp3 Music Downloader & Music Download

سازنده: Music Downloader KD. قیمت: رایگان - همراه با تبلیغات دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۶ مگابایت زبان:

۸. برنامه دانلود آهنگ ایرانی MrTehran

به دلیل اهمیت کمتر قوانین کپی رایت در ایران، اپلیکیشن‌های دانلود آهنگ ایرانی فرصت بیشتری برای حضور در پلتفرم‌های رسمی مثل گوگل پلی را خواهند داشت. اپ MrTehran نیز یکی از همین عناوین است که در دسترس دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار دارد و می‌توان از آن برای دانلود آهنگ‌های ایرانی استفاده نمود.

برنامه MrTehran در دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است و یک اکولایزر در کنار موزیک پلیر داخلی را هم درون خود جای داده است. کاربران در کنار استریم آهنگ‌ها می‌توانند اقدام به ذخیره کردن آفلاین‌ آن‌ها هم کنند. ساخت لیست‌های پخش آنلاین و آفلاین و تایمر خاموشی از دیگر ویژگی‌های اپ مذکور به شمار می‌روند.

دانلود رایگان برنامه MrTehran برای اندروید

MrTehran - Persian Music

MrTehran - Persian Music

سازنده: MrTehran LLC قیمت: رایگان - همراه با تبلیغات دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۴ مگابایت زبان:

۹. برنامه ایران موزیک – Music IR

اپلیکیشن ایران موزیک یکی از معدود عناوین دانلود اهنگ برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS و iPadOS است که آرشیوی از آهنگ‌های ایرانی را درون خود جای داده است. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به پخش‌ کننده موسیقی داخلی، کنترلر پخش روی لاک اسکرین و پخش موسیقی در پس زمینه اشاره نمود.

برنامه ایران موزیک – Music IR

برنامه Music IR از پخش صدا روی دیگر دستگاه‌ها با ویژگی ایرپلی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و کاربران می‌توانند اقدام به ساخت لیست‌های پخش سفارشی هم در آن کنند. وارد کردن موسیقی از تلگرام، یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی آن است که می‌تواند برای دارندگان محصولات اپل بسیار مفید باشد.

دانلود رایگان برنامه ایران موزیک برای آیفون و آیپد

Music IR‎ - ایران موزیک

Music IR‎ - ایران موزیک

سازنده: Mohammad Jabbari قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و iPadOS حجم: ۶۴ مگابایت زبان:

۱۰. برنامه ساندکلاد (SoundCloud)

اپلیکیشن ساندکلاد در سال‌های اخیر یکی از بهترین گزینه‌ها برای دسترسی رایگان به موسیقی در ژانرهای مختلف بوده است که امکان پخش آفلاین را هم در اختیار کاربران خود می‌گذارد. البته تنها برخی آهنگ‌ها امکان دانلود آفلاین در حالت رایگان را دارند و برای بهره‌مندی کامل از این قابلیت، نیاز به پرداخت حق اشتراک وجود خواهد داشت.

برنامه ساندکلاد (SoundCloud)

اگر معمولا از ساندکلاد برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنید و قصد ذخیره کردن فایل‌ها به صورت آفلاین و رایگان را دارید، بهتر است به سراغ ابزارهای دانلود از ساندکلاد مثل وب سایت sclouddownloader.net بروید. در چنین وب سایت‌هایی تنها کافی است تا لینک مرتبط با صفحه مورد نظر را وارد کنید تا امکان دریافت فایل آفلاین را داشته باشید.

دانلود رایگان برنامه SoundCloud برای اندروید و iOS

SoundCloud: Play Music & Songs

SoundCloud: Play Music & Songs

سازنده: SoundCloud Global Limited & Co KG قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۸۸ و ۱۷۶ مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره برنامه های دانلود اهنگ

بهترین برنامه دانلود اهنگ های ایرانی در موبایل کدام است؟

اپلیکیشن MrTehran یکی از بهترین برنامه های دانلود اهنگ های ایرانی برای سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود. همچنین دارندگان محصولات اپل مثل آیفون و آیپد می‌توانند از برنامه دانلود آهنگ ایران موزیک برای دریافت قطعات دلخواه خود بهره بگیرند.

بهترین برنامه دانلود اهنگ خارجی در موبایل کدام است؟

برنامه های دانلود اهنگ Fildo و YMusic مجموعه‌ای عظیم از قطعات موسیقی در سبک‌های مختلف را درون خود جای داده‌اند. همچنین اپلیکیشن رسمی وب سایت MP3Skull نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود رایگان اهنگ های خارجی باشد.

بهترین برنامه استریم رایگان موسیقی در موبایل کدام است؟

اپلیکیشن SoundCloud یکی از برنامه‌های قدیمی و محبوب استریم رایگان به شمار می‌رود که در اختیار کاربران دستگاه‌های اندرویدی و آیفون قرار دارد. همچنین اگر صاحب یک دستگاه اندرویدی هستید، می‌توانید از نسخه ماد شده اسپاتیفای هم استفاده کنید که دسترسی رایگان به میلیون‌ها قطعه موسیقی را فراهم می‌سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramtin17
    ramtin17 | ۲ خرداد ۱۴۰۱

    فکر میکنم آهنگیفای تو برنامه های ایرانی از همه بهتر باشه. فقط یه کم رابط کاربری ضعیفه که اونم قابل چشم پوشی هست. لطفا معرفی کنید

مطالب پیشنهادی