ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به DJI Mini 3 Pro؛ پهپاد کوچک اما حرفه‌ای

شرکت DJI که بهترین شرکت در زمینه پهپاد و تجهیزات پروازی محسوب می‌شود، به‌تازگی نسل جدید پهپادهای کوچک خود را معرفی کرده است. این پهپاد که DJI مینی 3 پرو نام دارد، امکانات حرفه‌ای را در ابعادی بسیار کوچک در اختیار شما می‌گذارد. پهپاد DJI Mini 3 Pro را می‌توان حرفه‌ای‌ترین کوادکوپتر کوچک این شرکت دانست که از سنسورهای تشخیص مانع، قابلیت‌های تصویربرداری هوشمند، دوربین با کیفیت و قابلیت تصویربرداری عمودی بهره‌مند شده است. در این ویدیو با پهپاد DJI Mini 3 Pro بیشتر آشنا می‌شویم.

نگاه نزدیک به پهپاد DJI Mini 3 Pro

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

کوادکوپتر DJI Mini 3 Pro را فروشگاه اینترنتی آی‌پهباد در اختیار ما قرار داده است. این مجموعه یکی از حرفه‌ای‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه محصولات DJI، کوادکوپترها، تجهیزات پروازی و لوازم جانبی به‌شمار می‌رود و توانسته این محصول جدید را هم‌زمان با عرضه جهانی وارد بازار ایران کند. برای خرید پهپاد DJI Mini 3 Pro می‌توانید به فروشگاه اینترنتی iPahbad مراجعه کنید.

نگاه نزدیک به پهپاد DJI Mini 3 Pro

فهرست مشخصات پهپاد DJI Mini 3 Pro

  • دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لنز معادل ۲۴ میلی‌متری و ضریب اف ۱.۷
  • قابلیت ضبط ویدیوهای 4K/60 و ویدیوهای HDR
  • قابلیت عکاسی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی
  • قابلیت انتقال تصویر بین کنترلر و پهپاد تا فاصله ۱۲ کیلومتری
  • مجهز به سنسورهای تشخیص مانع در سه جهت (جلو، عقب، پایین)
  • مجهز به فناوری پرواز خودکار APAS 4.0 و دنبال کردن سوژه ActiveTrack 4.0
  • وزن ۲۴۹ گرم
  • زمان پرواز با باتری استاندارد حدود ۳۴ دقیقه
  • قیمت (بدون ریموت) حدود ۶۷۰ دلار
  • قیمت با ریموت جدید DJI RC حدود ۹۱۰ دلار

یکی از تفاوت‌های اساسی پهپاد DJI Mini 3 Pro نسبت به نسل قبل، استفاده از سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی حرفه‌ای است. نسل قبلی به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچی مجهز شده بود اما در مینی ۳ پرو شاهد سنسور ۱/۱.۳ اینچی هستیم که امکان تصویربرداری 4K/60 با بیت‌ریت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. سنسور این کوادکوپتر همچنین می‌تواند بدون پردازش اضافه، مستقیماً خروجی تصویر HDR تولید کند. بنابراین با پهپادی حرفه‌ای برای تصویربرداری بسیار باکیفیت روبرو هستیم.

نگاه نزدیک به پهپاد DJI Mini 3 Pro

تفاوت دیگر این نسل با مینی ۲، مجهز شدن به سنسورهای تشخیص مانع در سه جهت (جلو، عقب، پایین) است. با استفاده از این سنسورها، مینی ۳ پرو به امن‌ترین پهپاد کوچک DJI تبدیل شده و در حالت عادی به هیچ مانعی برخورد نمی‌کند. همچنین با بهره‌گیری از سنسورهای پیشرفته، امکان هدایت هوشمند پهپاد نیز با فناوری هدایت خودکار APAS 4.0 ممکن شده است. قابلیت‌های هوشمندی نظیر دنبال کردن سوژه با فناوری ActiveTrack 4.0، پروفایل‌های فیلم‌برداری از پیش تعریف شده MasterShots و ضبط ویدیوهای هایپرلپس نیز در پهپاد DJI Mini 3 Pro وجود دارد که در نسل قبلی شاهد حضور آنها نبودیم.

شرکت DJI از گیمبال جدیدی در این پهپاد استفاده کرده که برای نخستین بار قابلیت تصویربرداری عمودی واقعی را به دنیای پهپادها می‌آورد. پیش از این برای تصویربرداری عمودی، بخش زیادی از تصویر سنسور کراپ می‌شد و کیفیت خروجی تا حد زیادی پایین می‌آمد. حال با گیمبال جدید، می‌توانید ویدیوهای عمودی را با استفاده از تمام سطح سنسور و بدون هیچ‌گونه افت کیفیت ضبط کنید. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا برای تیک‌تاک یا اینستاگرام کمک می‌کند تا ویدیوهای باکیفیت‌تری را برای این پلتفرم‌ها تولید کنند.

نگاه نزدیک به پهپاد DJI Mini 3 Pro

پهپاد DJI Mini 3 Pro در سه بسته‌بندی مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود. ارزان‌ترین پک فقط پهپاد را در خود دارد و با قیمت ۶۷۰ دلار به‌فروش می‌رسد. این پک برای افرادی مناسب است که پیش از این کنترلر RC-N1 را در اختیار دارند. پک دوم با قیمت ۷۶۰ دلار، پهپاد دی جی ای مینی ۳ پرو را همراه با کنترلر RC-N1 در اختیار شما قرار می‌دهد. کامل‌ترین پک که در اختیار ما قرار گرفته ۹۱۰ دلار قیمت دارد و پهپاد را همراه با کنترلر جدید DJI RC عرضه می‌کند.

شرکت DJI همراه پهپاد مینی 3 پرو دو کیت ویژه Fly More را نیز عرضه می‌کند. در کیت پایه Fly More شاهد کیف حمل پهپاد، دو عدد باتری، شارژر مخصوص و ۲ سری پره اضافه هستیم که ۱۸۹ دلار قیمت دارد. در کیت Fly More پلاس با قیمت ۲۴۹ دلار، باتری قوی‌تری تعبیه شده که زمان پرواز را از ۳۴ دقیقه به ۴۷ دقیقه افزایش می‌دهد.

کنترلر جدید DJI تجربه کنترل پهپاد و پرواز را بسیار ساده‌تر از قبل کرده است. این کنترلر به نمایشگر ۵.۵ اینچی بسیار باکیفیت مجهز شده که تمام شرایط نوری را جواب می‌دهد. اپلیکیشن پرواز DJI نیز روی این کنترلر نصب شده و برای راه‌اندازی اولیه به هیچ ابزار دیگری نیاز ندارید. بعد از راه‌اندازی اولیه، باید آپدیت فرمور با حجم حدود ۱ گیگابایت را دانلود کنید تا تمام قابلیت‌های هوشمند به پهپاد DJI Mini 3 Pro اضافه شود.

نگاه نزدیک به پهپاد DJI Mini 3 Pro

کنترل جدید DJI RC با استفاده از فناوری O3 توانایی دریافت تصاویر زنده از پهپاد تا فاصله ۱۲ کیلومتری را دارد. تأخیر ویدیوها در این فاصله کمتر از ۱۲۰ میلی‌ثانیه است. با این حال برد ۱۲ کیلومتری فقط در شرایط کاملاً ایده‌آل رخ می‌دهد و در دنیای واقعی احتمالا با فواصلی کمتر از این روبرو خواهیم بود.

یکی از ویژگی‌های اصلی پهپاد DJI مینی ۳ پرو وزن کم آن است. این پهپاد فقط ۲۴۹ گرم وزن دارد و طبق قوانین اکثر کشورها، پهپادهای زیر ۲۵۰ گرم نیازی به ثبت و دریافت مجوز ندارند. بنابراین کاربران می‌توانند بدون دغدغه در محیط‌های ایمن از این دستگاه استفاده کنند. در ایران البته هرگونه استفاده از کوادکوپترها برای عکاسی و فیلم‌برداری به مجوز نیاز دارد.

کوادکوپتر دی جی ای مینی ۳ پرو مجموعه‌ای از قابلیت‌های حرفه‌ای فیلمبرداری را در ابعادی بسیار کوچک ارائه می‌کند. به‌زودی می‌توانید بررسی کامل این پهپاد را در دیجیاتو بخوانید و نمونه ویدیوها و تصاویر آن را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Keyvan Bkarauei
    Keyvan Bkarauei | ۲ خرداد ۱۴۰۱

    سلام ببخشید پهپاد DJIاسپاینر 3کی وارد بازار میشه

ویدئوهای مرتبط
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.