ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: هوم پاد جدید اپل اواخر 2022 یا اوایل 2023 معرفی می‌شود

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل می‌گوید کوپرتینویی‌ها روی نسخه بروز شده هوم پاد کار می‌کنند؛ محصولی که در فصل چهارم 2022 یا فصل اول 2023 از راه می‌رسد. به گفته کو، در زمینه طراحی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل می‌گوید کوپرتینویی‌ها روی نسخه بروز شده هوم پاد کار می‌کنند؛ محصولی که در فصل چهارم 2022 یا فصل اول 2023 از راه می‌رسد.

به گفته کو، در زمینه طراحی سخت افزار احتمالا با نوآوری خاصی روبه‌رو نمی‌شویم. علاوه بر این، تحلیلگر محصولات اپل اشاره‌ای به اندازه این اسپیکر هوشمند هم نکرده، بنابراین نمی‌دانیم با نسل جدید هوم پاد اصلی مواجه می‌شویم یا هوم پاد مینی.

هوم پاد جدید چه اندازه‌ای خواهد داشت؟

این اولین باری نیست که شاهد انتشار اطلاعاتی درباره اسپیکر هوشمند جدید اپل هستیم. در گذشته «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ هم از توسعه این محصول حرف زه بود. به گفته گورمن، این دستگاه بین هوم پاد اصلی و مینی قرار می‌گیرد، بنابراین شاید اطلاعات جدید کو هم مربوط به همین محصول باشد.

این اسپیکر جدید احتمالا جایگزین نسخه اصلی می‌شود که اپل تولیدش را متوقف کرده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود قیمت آن از مدل مینی هم بالاتر باشد.

هوم پاد

البته ظاهرا کوپرتینویی‌ها روی چندین اسپیکر کار می‌کنند که یکی از آن‌ها به نمایشگر و دوربین مجهز می‌شود. این محصولات می‌خواهند در بازار با دستگاه‌هایی مانند گوگل نست هاب و آمازون اکو شو رقابت کنند، با این حال نباید منتظر معرفی آن‌ها در آینده نزدیک باشیم.

از دیگر محصولات احتمالی اپل می‌توان به دستگاهی اشاره کرد که یک آیپد را از طریق بازویی رباتیک به هوم‌پاد وصل می‌کند. این بازوی رباتیک باعث می‌شود که دوربین شما را در اتاق دنبال کند. دیگر دستگاه احتمالی اپل، نسخه‌ای از اپل تی‌وی است که با هوم پاد ترکیب می‌شود.

در نهایت باید بگوییم که اگرچه گزارش‌ها به توسعه و آزمایش این محصولات اشاره می‌کنند، اما تضمینی برای ورود آن‌ها به بازار وجود ندارد. همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم که نسل جدید هوم‌پاد با چه ویژگی‌ها و البته اندازه‌ای از راه می‌رسد و آیا اپل می‌تواند در این بازار به سهم مناسبی دست یابد یا از رقبایش شکست سختی می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی