ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

ثبت‌نام بدون محدودیت یارانه آغاز شد

طی زمانبندی انجام شده به منظور ثبت‌نام جاماندگان از یارانه نقدی، امروز ۳۱ اردیبهشت و فردا اول خردادماه، متقاضیان می‌توانند بدون رعایت شماره آخر کد ملی برای ثبت‌نام اقدام کنند. یه گزارش ایسنا، با اتمام ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱

طی زمانبندی انجام شده به منظور ثبت‌نام جاماندگان از یارانه نقدی، امروز ۳۱ اردیبهشت و فردا اول خردادماه، متقاضیان می‌توانند بدون رعایت شماره آخر کد ملی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

یه گزارش ایسنا، با اتمام این دو روز، اگر همچنان کسانی از ثبت‌نام جامانده باشند، باید منتظر باشند تا سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان دیگری را مشخص و اعلام کند.

متقاضیان ثبت‌نام باید با شماره‌گیری کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره‌گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir   برای کسب اطلاع از آخرین وضعی ثبت‌نام خود و همچنین نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه اقدام ‌کنند.

ثبت‌نام از جاماندگان یارانه، طبق تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱ انجام می‌شود که از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شد.

بر اساس زمان اعلامی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مقرر شد در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت افرادی که عدد آخر کد ملی آنها زوج است برای ثبت نام اقدام کنند و در دور روز دوم یعنی ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت هم افرادی که عدد آخر کد ملی آنها فرد است.

ثبت‌نام برای یارانه، محدود به گروه خاصی نیست و تمامی افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند، می‌توانند به منظور ثبت نام اقدام کرده تا درخواست آنها بررسی شود.

لیست بازبینی یارانه‌ها در اختیار وزارت رفاه

با اتمام ثبت نام و انجام بررسی‌های اولیه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها، لیست به منظور بررسی نهایی و انجام دهک‌بندی در اختیار وزارت رفاه قرار خواهد گرفت و در صورت تائید نیاز متقاضی به دریافت یارانه، به لیست یارانه‌بگیران اضافه خواهد شد.

سازمان هدف‌مندسازی یارانه‌ها همچنین اعلام کره بود، آخرین مرحله از پرداخت پس از دستور رئیس‌جمهور و متعاقب ارائه درخواست بازبینی سرپرستان خانواری که به دهک‌بندی و قطع یارانه در مرحله ۱۳۵ از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی انجام شده بود، واریز شده است.

پیش از این نیز سازمان هدف‌مندسازی یارانه‌ها اعلام کرده بود، معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان لازم است از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir یا تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی