ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موزه اینتل
تکنولوژی

موزه مجازی اینتل راه‌اندازی شد: نمایش 50 سال نوآوری [تماشا کنید]

اینتل اعلام کرد که موزه مجازی این شرکت راه‌اندازی شده و کاربران حالا می‌توانند از آن بازدید کنند. این موزه شامل تاریخ 50 ساله اینتل است و اجازه می‌دهد تا از داخل خانه و هر ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

اینتل اعلام کرد که موزه مجازی این شرکت راه‌اندازی شده و کاربران حالا می‌توانند از آن بازدید کنند. این موزه شامل تاریخ 50 ساله اینتل است و اجازه می‌دهد تا از داخل خانه و هر جای دنیا نگاهی به دستاوردهای این شرکت در بیش از نیم قرن اخیر داشته باشید.

اینتل در توییتی ضمن اعلام این خبر گفت کاربران حتی می‌توانند سری به خط تولید تراشه‌های این شرکت بزنند. اینتل در واقع به جای خلق کامل یک موزه مجازی به تیم استریت ویو گوگل اجازه داده تا به موزه این شرکت در سانتا کلارا بروند و تصاویر آن‌جا را ثبت کنند.

موزه اینتل حاوی ویدیو و اطلاعات متنی است

مراجعان این موزه می‌توانند با کلیک کردن در نقاط مختلف این محل جابه‌جا شوند و با اسکرول زوم را زیاد یا کم کنند. همچنین، اگر چیزی در داخل موزه توجه شما را جلب کرد، با کلیک روی نقاطی که از قبل تعیین شده، می‌توانید به اطلاعاتی شامل متن، ویدیو، مدل سه‌بعدی و لینک‌هایی برای جزئیات بیشتر دسترسی پیدا کنید.

برای مثال، اگر به بخش طراحی تراشه بروید، می‌توانید یک ویدیوی چهار دقیقه‌ای و دو بند اطلاعات مختصر درباره فرآیند طراحی تراشه را پیدا کنید. در مجموع، این تجربه می‌توانست بهتر از حالت فعلی باشد، چرا که اینتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فناوری‌های کامپیوتری در دنیا قادر به ارائه اطلاعات بسیار بیشتری بود. با این حال، موزه فعلی این شرکت بیشتر شبیه یک سی‌دی مولتی‌مدیاست که در سال 2022 از طریق اینترنت در دسترس کاربران قرار گرفته است.

موزه اینتل

موزه فیزیکی اینتل در سانتا کلارا در حال حاضر به‌صورت موقت تعطیل شده و حالا کاربران تنها می‌توانند از طریق این لینک بدون نیاز به صرف هزینه به آن‌جا سر بزنند. موزه‌های مجازی چند وقتی است که در دنیا محبوب شده‌اند و به‌خصوص با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا رواج بیشتری پیدا کردند تا افراد بیشتری به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی