ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه توربو شارژر FMC SX5
خودرو

نسخه جدید FMC SX5 فردا موتور با موتور توربو معرفی خواهد شد

با توجه به گفته‌های مدیر بازاریابی شرکت فردا موتورز این شرکت به زودی نسخه توربو شارژر FMC SX5 را راهی بازار خواهد کرد و این اتفاق اواخر امسال رخ خواهد داد. گفته می‌شود نسخه توربو ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

با توجه به گفته‌های مدیر بازاریابی شرکت فردا موتورز این شرکت به زودی نسخه توربو شارژر FMC SX5 را راهی بازار خواهد کرد و این اتفاق اواخر امسال رخ خواهد داد. گفته می‌شود نسخه توربو شارژر FMC SX5 به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر (احتمالا مشترک با مدل T5) مجهز است و برخی دیگر از ویژگی‌های فنی و امکاناتی آن نیز ارتقا پیدا خواهد یافت.

مدیر بازاربی فردا موتورز، در مورد شبکه خدمات فروش و پس از فروش این شرکت نیز گفت: «در حال حاضر ۳۶ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور داریم و می خواهیم تا از ظرفیت ۱۱۷ نمایندگی موجود در گروه خودرویی خود برای توسعه شبکه عاملیت های فردا موتورز استفاده کنیم».

فرداموتورز مدعی است که در سال جدید ظرفیت تولید خود را خود را ۵ برابر خواهد کرد. این شرکت خودروسازی در سال گذشته نزدیک به دو هزار دستگاه خودرو تولید کرد و با این اوصاف باید منتظر باشیم که در سال جدید نزدیک به ۱۰ هزار محصول از این شرکت راهی بازار کوشرمان شود.

فردا M4 در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد؛ MPV سریع و گران از دانگ فنگ

مدیرعامل فرداموتورز همچنین در خصوص برنامه این شرکت برای سال جدید نیز توضیح داد: «امروز کارخانه فردا موتورز با ظرفیت خوبی به تولید SX5، T5 و 511 مشغول است و بزودی تولید خودروی خانوادگی و مسافرتی FMC M4 را هم شروع می‌کند. در کنار این محصولات، برنامه داریم تا در سال جاری یک سدان کلاس C و نسخه توربو شارژر SX5 را هم به بازار عرضه کنیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی