ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

شیائومی رسما از همکاری با لایکا خبر داد؛ عرضه اولین پرچمدار مشترک تا دو ماه آینده

پس از شایعاتی که در گذشته وجود داشت، شیائومی سرانجام به صورت رسمی «همکاری استراتژیک بلندمدت» با کمپانی تولیدکننده لنز و دوربین آلمانی لایکا (Leica) را اعلام کرد. دو شرکت هم اکنون در حال توسعه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

پس از شایعاتی که در گذشته وجود داشت، شیائومی سرانجام به صورت رسمی «همکاری استراتژیک بلندمدت» با کمپانی تولیدکننده لنز و دوربین آلمانی لایکا (Leica) را اعلام کرد. دو شرکت هم اکنون در حال توسعه یک گوشی پرچمدار هستند که در ژوئیه 2022 یعنی دو ماه دیگر از راه می‌رسد.

شیائومی و لایکا در بیانیه مطبوعاتی مشترک خود به ایده‌های مشابهی در زمینه عکاسی موبایل اشاره کرده‌اند و هر دو مشتاق هستند تا عکاسی با موبایل را برای کاربران به سطح بالاتری برسانند.

ارائه بهترین قابلیت‌های عکاسی در گوشی شیائومی

شیائومی

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی درباره این همکاری گفته:

«شیائومی روی ایجاد کامل‌ترین تجربه کاربری تمرکز دارد و همیشه امیدوار بوده تا استثنایی‌ترین توانایی‌های ممکن در زمینه عکاسی با موبایل را کشف کند. شیائومی و لایکا با ایده‌ها و اهداف یکدیگر موافق هستند و همکاری آن‌ها شامل طراحی لنز و همچنین تنظیم گرایشات زیبایی شناختی است.»

«ماتیاس هارش»، مدیرعامل لایکا نیز در بیانیه خود در مورد یک «همکاری گسترده بی‌سابقه» صحبت کرد و توضیح داد که اولین گوشی پرچمدار مشترک ساخته شده توسط فناوری‌های توسعه‌یافته این دو شرکت، پیشرفت پیشگامانه آن‌ها را به خوبی ارائه خواهد کرد. او همچنین به طرفداران وعده داد که دوربین این گوشی کیفیت تصویر فوق‌العاده، زیبایی‌شناسی کلاسیک لایکا و خلاقیت بسیار زیادی ارائه خواهد کرد.

بنابراین Leica پس از شارپ، هواوی و پاناسونیک، این بار با شیائومی در زمینه تصویربرداری موبایل همکاری خواهد کرد. شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین همکاری این شرکت آلمانی تاکنون با هواوی بوده است، اما با توجه به اینکه غول چینی همچنان تحت تاثیر تحریم‌های مختلف ایالات متحده قرار دارد، منطقی به نظر می‌رسد که لایکا قصد داشته باشد با شرکت‌های دیگری همکاری کند.

شیائومی

جزئیات بیشتری درباره دستگاه در حال توسعه وجود ندارد، اما برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که این گوشی می‌تواند شیائومی 12 اولترا باشد. اخیرا مشخص شده بود که این دستگاه از چیپ اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس بهره خواهد برد و در تاریخ 31 خرداد معرفی خواهد شد. البته ممکن است دستگاه جدیدی از سری شیائومی 13 نیز رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی