ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مسابقه عکاسی
علمی

اعلام برندگان مسابقه عکاسی CVCEPhoto 2022؛ تصاویری جذاب از کوهستان

باشگاه کوهنوردی اسپانیا امسال نیز به سنت دیرین خود مسابقه عکاسی CVCEPhoto را با موضوع کوهستان و با حضور شرکت‌کنندگانی از بیش از ۶۰ کشور جهان برگزار کرد و حالا برندگان این مسابقه مشخص شده‌اند. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

باشگاه کوهنوردی اسپانیا امسال نیز به سنت دیرین خود مسابقه عکاسی CVCEPhoto را با موضوع کوهستان و با حضور شرکت‌کنندگانی از بیش از ۶۰ کشور جهان برگزار کرد و حالا برندگان این مسابقه مشخص شده‌اند. عکس گرفته شده از عکاس اسپانیایی به نام Yhabril Moro برنده این مسابقه شد.

در این مسابقه، عکس‌های جذابی از کوهستان، برف و ورزش اسکی توسط هزاران عکاس از پیست‌های اسکی وایومینگ تا غارهای یخی فرانسه گرفته شده‌اند. عکاسان ۶۰ کشور جهان از جمله کانادا، اسلوونی، لهستان، فرانسه، آمریکا و آلمان عکس‌هایی جسورانه از روی صخره‌ها گرفته‌اند و آن را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده‌اند.

هر سال مسابقات عکاسی CVCEPhoto توسط باشگاه کوهنوردی (CVCE) در سن سباستین اسپانیا با هدف ترویج فعالیت‌‌های کوهستانی برگزار می‌شود.

عکاس: دیوید نوگالس

مسابقه عکاسی با موضوع کوهستان

برنده مسابقه عکاسی امسال، عکسی دیدنی از یک اسکی باز در حین غروب آفتاب در پیست اسکی باکیرا اسپانیا شده است. تصویری از یک غاز در داخل غار یخی در کانادا، همچنین کهکشان راه شیری بر فراز دریاچه Stellisee در سوئیس و اسکی بازی در شیب وایومینگ نیز در بین 20 عکس برتر این مسابقه قرار گرفته‌‌اند.

در بین عکس‌های گرفته شده، تصویری قایق‌رانی با جسارت را در آبشار Aldeyjarfoss در ارتفاعات شمالی ایسلند نشان می‌دهد. این عکس توسط عکاس اسپانیایی «دیوید نوگالس» گرفته شده. وی این عکس را در حین کار روی پروژه مستند در مورد کایاک سواری گرفته است. این آبشار یکی از دیدنی‌ترین آبشارهایی است که به دلیل انرژی آب و صخره‌های سنگ بازالت تصویری زیبا را به نمایش می‌گذارد.

مراسم اهدای جوایز در تاریخ 28 مه در سن سباستین برگزار می‌شود. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از عکس‌های گرفته شده را مشاهده کنید که از بین هزاران عکس تهیه شده انتخاب شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی