ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14 پرو
تکنولوژی

رندرهای مفهومی آیفون 14 پرو تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهد

«جان پروسر» منبع شناخته شده صنعت فناوری رندرهای ظاهرا دقیقی از آیفون 14 پرو به اشتراک گذاشته است که طراحی و ظاهر گوشی سال جاری اپل را نشان می‌دهد. پروسر در جدیدترین ویدیو خود در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

«جان پروسر» منبع شناخته شده صنعت فناوری رندرهای ظاهرا دقیقی از آیفون 14 پرو به اشتراک گذاشته است که طراحی و ظاهر گوشی سال جاری اپل را نشان می‌دهد.

پروسر در جدیدترین ویدیو خود در یوتیوب، توضیح داد که رندرهای آیفون‌ 14 پرو توسط طراح گرافیک مفهومی اپل یعنی Ian Zelbo ساخته شده‌اند و بخشی از تغییرات فاش شده طراحی گوشی‌های جدید اپل را نشان می‌دهد.

آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، در قسمت جلویی آیفون 14 ‌پرو، این بار به جای ناچ، شاهد دو حفره برای میزبانی دوربین سلفی و فیس آیدی خواهیم بود. همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر می‌شود و در نتیجه بخش جلویی دستگاه برای طرفداران قدیمی آیفون، ظاهر متفاوتی خواهد داشت. همچنین برخی شایعات به پنل کمی بزرگتر اشاره دارند که البته تا حدی ارتفاع دستگاه را افزایش می‌دهد.

در پنل پشتی آیفون‌ 14 پرو نیز احتمالا شاهد تغییراتی در ماژول دوربین‌ها خواهیم بود که این امر شامل استفاده از دوربین جدید 48 مگاپیکسلی با سنسوری 57 درصد بزرگ‌تر از قبل و پشتیبانی از قابلیت فیلمبرداری با وضوح 8K می‌شود. بزرگ بودن ماژول دستگاه، در آیفون‌ 14 پرو 6.1 اینچی بیشتر از آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی قابل تشخیص است.

آیفون 14 پرو به رنگ بنفش

آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو

علاوه بر این، تمرکز دیگر این رندرها به رنگ بنفش آیفون 14 مربوط می‌شود که در چند وقت گذشته، شایعاتی درباره آن شنیده شده است. قبلا هم رندرهای مفهومی آیفون 14‌‌ پرو و پرو مکس در رنگ بنفش منتشر شده بود و پروسر ادعا می‌کند که این دستگاه در رنگ بنفش «بی‌نظیر» خواهد بود.

همچنین در این رندها، گوشه‌های آیفون 14 پرو، ظاهر گردتری به خود گرفته‌اند. ممکن است اپل مجبور شده باشد به دلیل استفاده از ماژول دوربین بزرگ‌تر در پنل پشتی دستگاه، شعاع گوشه آن را نسبت به قبل تغییر دهد.

انتظار می‌رود اواخر تابستان اپل از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کند؛ بنابراین تا آن زمان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی