ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت ریلمی
تکنولوژی

تبلت «ریلمی پد X» با نمایشگر 11 اینچی و اسنپدراگون 695 معرفی شد

تبلت ریلمی پد X از نمایشگر 11‌ اینچی LCD با وضوح 2K، تراشه اسنپدراگون 695 و باتری 8340 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. این تبلت جدید در مقایسه با نسخه اصلی «ریلمی پد» و نسخه مینی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

تبلت ریلمی پد X از نمایشگر 11‌ اینچی LCD با وضوح 2K، تراشه اسنپدراگون 695 و باتری 8340 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

این تبلت جدید در مقایسه با نسخه اصلی «ریلمی پد» و نسخه مینی آن از نظر طراحی، تفاوت‌هایی دارد و همچنین از نظر مشخصات قدرتمندتر است.

ریلمی پد X با ضخامت 7.1 میلی‌متری و وزن 499 گرمی خود از نظر طراحی کمی به ایرپاد پرو و آیپد ایر اپل شباهت دارد. ریلمی تبلت‌های جدید خود را در دو رنگ خاکستری و آبی وارد بازار می‌کند. همچنین نسخه دو رنگ عجیبی به نام Bright Chessboard Green برای آن وجود دارد.

روی پنل پشتی دستگاه از یک دوربین استفاده شده که در ماژول مستطیلی قرار گرفته است. همچنین دوربین جلو در قاب سمت راست دستگاه قرار دارد. دکمه تنظیم صدا تبلت در سمت راست و کلید پاور آن روی لبه بالایی دیده می‌شود. یک پورت USB Type-C در پایین دستگاه و اسلات سیم کارت در سمت چپ، سایر قسمت‌های آن را از نظر طراحی تشکیل می‌دهند.

مشخصات تبلت ریلمی پد X

تبلت ریلمی

تبلت ریلمی پد X از نمایشگر 11 اینچی LCD با وضوح 2K و پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ بهره می‌برد. همچنین برای استفاده از دستگاه می‌توان از قلم استفاده کرد و ریلمی به همراه تبلت نوعی قلم رسمی کاملا اختیاری ارائه می‌کند که به صورت مغناطیسی در کنار دستگاه شارژ می‌شود و از 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند.

در ادامه، تبلت ریلمی از پردازنده اسنپدراگون 695 بهره می‌برد و تنها در یک مدل با پشتیبانی از اتصال به WiFi عرضه می‌شود. از نظر نرم‌افزاری نیز انتظار می‌رود تا (نسخه آیپد) رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا کند.

ریلمی پد X چهار اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res Audio را در خود جای داده است. دوربین‌های دستگاه نیز شامل سنسور 13 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و سنسور جلو با قابلیت دید 105 درجه می‌شود.

در نهایت، ریلمی برای تبلت خود از یک باتری 8340 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات استفاده کرده است.

مشخصات تبلت ریلمی پد X
نمایشگر11 اینچی LCD
چیپستاسنپدراگون 695
رم4/6
حافظه داخلی64/128
دوربین13 مگاپیکسلی
سیستم عاملاندورید 12
باتری8340 میلی آمپر ساعت

قیمت تبلت ریلمی پد X

تبلت ریلمی

ریلمی پد X در دو پیکربندی و قیمت‌های زیر وارد بازار خواهد شد:

پیکربندیقیمت
4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی193 دلار
6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 237 دلار

همچنین ریلمی قلم، صفحه کلید و قاب این تبلت‌ها را به ترتیب با قیمت‌های 74، 59 و 15 دلار به فروش می‌رساند.

پیش‌سفارش تبلت‌های ریلمی هم اکنون آغاز شده و فروش رسمی آن‌ها از 31 می (10 خرداد) در چین آغاز می‌شود. هنوز هیچ خبر رسمی درباره عرضه آن‌ها در بازارهای دیگر وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali karimi
    ali karimi | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

    سلام، با مشخصات گفته شده با قیمتی که داده شده خوبه،بدک نیستش البته درسته اسنپ695 هستش ولی نسخه 5جی مثل اینکه نیستش، یعنی حتما سیم کارت خورم نیستش و فقط با وایفای و یا نقطه اتصال میشه به اینترنت وصل شد

مطالب پیشنهادی