ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف جذب نخبگان

همراه اول با هدف حمایت از فرآیند جذب بدون واسطه نخبگان دانشگاهی، در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور می‌یابد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نمایشگاه کار هیبریدی دانشگاه تهران از روز ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۵

همراه اول با هدف حمایت از فرآیند جذب بدون واسطه نخبگان دانشگاهی، در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور می‌یابد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نمایشگاه کار هیبریدی دانشگاه تهران از روز یکشنبه 8 خرداد تا 10 خرداد 1401 در محل پردیس فنی این دانشگاه، با هدف جذب نیروی متخصص و با استعداد در شرکت های بزرگ و معتبر ایران برگزار می شود و میزبان کارجویان و فارغ التحصیلان است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با حضور در این رویداد که اصطلاحا به شکل «هیبرید» یعنی به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، حمایت خود را از رویکرد جذب دانشجویان نخبه در صنایع کشور اعلام کرده و درصدد جذب نیروهای متخصص در صنعت تلکام است.

این نمایشگاه ضمن برقراری ارتباطی بی واسطه میان بازار کار و دانشگاه، فرصت تعاملی مستقیم و رو در رو بین کارجویان و دانشجویان نخبه با صنعتگران را فراهم می آورد تا بدون هیچ دغدغه ای به گفتگو درباره فرصت های شغلی بپردازند.

تعامل بر این مبنا، منجر به شناسایی فرصت های شغلی شرکت ها و ارسال رزومه برای مناسب ترین موقعیت های کاری، کشف استعدادهای بالقوه دانشگاهی از سوی شرکت ها و همچنین شبکه سازی می شود.

کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه کار

برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینارهای راهنمای مسیر شغلی نیز تسهیل گر فرآیند کارجویی در مسیر انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد کارجویان است.

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، طی سه روز از تاریخ ۸ الی ۱۰ خرداد میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی خواهد بود.

افراد جویای کار این فرصت را دارند تا در این نمایشگاه کار هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین شرکت کنند و از مزایای آن که مهم‌ترین آن کاریابی در شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران است، بهره‌مند شوند. تمامی کارجویان از ۲۰ اردیبهشت الی ۱۳ خرداد زمان دارند تا رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی ارائه شده توسط شرکت‌های معتبر ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی