ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و سایپا
اخبار خودرو

اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و سایپا برای تولید خودروهای هیبریدی با قوای فنی یکسان

مدت هاست که زمزمه همکاری مشترک بین دو خودروساز بزرگ بخش دولتی کشورمان شنیده می شود و حالا خبر این همکاری رسما اعلام شده است که به استفاده از قوای محرکه هیبریدی برای محصولات آینده ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

مدت هاست که زمزمه همکاری مشترک بین دو خودروساز بزرگ بخش دولتی کشورمان شنیده می شود و حالا خبر این همکاری رسما اعلام شده است که به استفاده از قوای محرکه هیبریدی برای محصولات آینده معطوف است. هرچند که این دو خودروساز معتقدند اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و سایپا نیز حول اهداف متعددی شکل گرفته که همه آن‌ها در نهایت به افزایش رضایت مشتری ختم می‌شوند.

دو خودروساز بزرگ و اصلی کشورمان تصمیم گرفته‌اند با اتحاد و کمک یکدیگر، به اهداف بالایی همچون ارتقای محصولات و رضایت مشتریان خود دست یابند.

توافق استراتژیک بین سایپا و ایران خودرو در راستای برآورد اهداف متعددی از جمله بهینه‌سازی قیمت‌ها، افزایش کیفیت، بهره‌وری و تیراژ تولید خودروها صورت گرفته است.

اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و سایپا
توافق استراتژیک بین سایپا و ایران خودرو

بهبود قوای محرکه نقطه عطف شکل‌گیری اتحاد استراتژیک در بین خودروسازهای جهان در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی برای سایپا و ایران‌خودرو نیز صدق می‌کند. این دو شرکت قصد دارند خودروهای هیبریدی خود را با قوای محرکه یکسان و مشترک تولید و روانه بازار کنند تا بدین ترتیب، علاوه بر ارتقای کیفیت، محصولات به شیوه بهینه‌تر قیمت‌گذاری شوند.

یکی دیگر از جنبه‌های اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و سایپا به خدمات پس از فروش و امدادخودرو مربوط می‌شود.

این دو شرکت در حال حاضر حدود 80 درصد نقطه مشترک جهت سرویس‌دهی به مشتریان در سراسر کشور دارند. با بهره‌گیری از توان دو طرف و در واقع ادغام این مراکز، بدون شک بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش نیز در آینده نزدیک امکان‌پذیر خواهد شد.

پروژه مشترک دیگر بین دوخودروساز که تاکنون به شکل رسمی تایید نشده٬‌ استفاده از موتور EC5 پژو (موتور ارتقا یافته پژو ۲۰۶ تیپ ۵) برای خودرو شاهین است که البته در واقع مربوط به دوران قبل از اعمال تحریم هاست و از ابتدا نیز قرار بوده به عنوان یکی از موتورهای سیتروئن در خطوط سایپا به کار گرفته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein7hosein
    hosein7hosein | ۷ خرداد ۱۴۰۱

    آشغال هیبریدی

مطالب پیشنهادی