ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوچی
تکنولوژی

گوچی از یک حلقه هوشمند 950 دلاری مجهز به سنسورهای سنجش سلامتی رونمایی کرد

«گوچی» (Gucci) غول صنعت مد ایتالیایی با همکاری Oura شرکت حوزه سلامت فنلاندی، از حلقه نسبتا گرانی با قیمت 950 دلار رونمایی کرده‌اند که به جای سنگ‌های قیمتی، از سنسورهایی برای ردیابی خواب و تناسب ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

«گوچی» (Gucci) غول صنعت مد ایتالیایی با همکاری Oura شرکت حوزه سلامت فنلاندی، از حلقه نسبتا گرانی با قیمت 950 دلار رونمایی کرده‌اند که به جای سنگ‌های قیمتی، از سنسورهایی برای ردیابی خواب و تناسب اندام بهره می‌برد.

حلقه گوچی و Oura در واقع یک نسخه از Oura Ring Generation 3 است که روی آن لوگوی طراح و طرحی بافته شده با طلای زرد 18 عیار دیده می‌شود. خود حلقه از تیتانیوم مشکی با روکش PVD ساخته شده است.

قابلیت‌های حلقه گوچی

همانطور که وب‌سایت Oura توضیح می‌دهد، این حلقه با سنسورهای خود می‌تواند ضربان قلب روزانه، الگوریتم خواب، میزان اشباع اکسیژن و دمای بدن را اندازه‌گیری کند. نسخه قبلی آن فقط قابلیت بررسی الگوریتم خواب را داشته است.

درباره سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب حلقه نیز گفته شده Oura 3 سیگنال‌های کاربران را از طریق انگشتان آن‌ها دریافت می‌کند که به گفته پزشکان و محققان، دقیق‌ترین داده‌ها در آن نقطه وجود دارد.

به عنوان ویژگی‌های آن نیز گفته شده که تنها 4 تا 6 گرم وزن دارد که با این وجود از یک حلقه معمولی سبک‌تر است. باتری آن به مدت 4 تا 7 روز دوام خواهد آورد و با Apple Health و Google Fit سازگاری دارد. همچنین تا عمق 100 متری آب مقاومت خود را حفظ می‌کند.

با این وجود، گوچی در وب‌سایت خود توضیح داده:

«محصولات گوچی با موادی ساخته شده‌اند که انتخاب آن‌ها با دقت زیادی انجام شده. لطفا برای عمر طولانی‌تر، با دقت بیشتری با محصول رفتار کنید. این حلقه با استفاده از مواد ضد حساسیت و مطابق با قوانین بین المللی روز تولید شده است. برای مراقبت از حلقه ، لطفا آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.»

در نهایت، حلقه مشترک بین گوچی و Oura با برچسب قیمت 950 دلار و سه سایز 18، 20 و 23 هم اکنون در حال فروش است. همچنین قیمت نسخه اصلی انگشتر شرکت فنلاندی 299 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی