ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

palmer
تکنولوژی

هم‌بنیانگذار دوج کوین: ایلان ماسک کلاهبردار است و بازار کریپتو هم در نهایت سقوط می‌کند

«جکسون پالمر»، هم‌بنیانگذار دوج کوین ضمن هشدار نسبت به آینده ارزهای دیجیتال و سقوط بازار، می‌گوید ایلان ماسک دانش کافی در مورد کریپتو و کدنویسی ندارد و تنها کلاهبرداری است که باعث می‌شود کاربران بر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

«جکسون پالمر»، هم‌بنیانگذار دوج کوین ضمن هشدار نسبت به آینده ارزهای دیجیتال و سقوط بازار، می‌گوید ایلان ماسک دانش کافی در مورد کریپتو و کدنویسی ندارد و تنها کلاهبرداری است که باعث می‌شود کاربران بر اساس توصیه‌های وی در رمزارزها به اشتباه سرمایه‌گذاری کنند.

وی همچنین می‌گوید ایلان ماسک پروژه خرید توییتر را به راه انداخته تا اعتماد عمومی را به این شبکه اجتماعی خدشه‌دار کند و در واقع توییتر را از بین ببرد. در واقع پالمر معتقد است پروژه خرید توییتر توسط ایلان ماسک نمایشی است تا برچسب‌هایی به این پلتفرم بچسباند و در نهایت با افکار متوهم خود تصور می‌کند می‌تواند جایگزینی برای توییتر ایجاد کند.

پالمر اضافه می‌کند زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از پذیرش دوج کوین برای پرداخت خودروهای این شرکت خبر داد، قیمت این رمزارز افزایش پ‍یدا کرد و بسیاری از سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. اما جکسون پالمر چنین رویکردی را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد و می‌گوید روش ایلان ماسک برای تشویق به خرید دوج کوین رویکرد درستی نیست و از آن به عنوان کلاهبرداری و شیادی یاد می‌کند.

جکسون پالمر در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که در تعامل با مدیرعامل تسلا متقاعده شده که ایلان ماسک دانش بسیار کمی در مورد ارزهای دیجیتال و به صورت کلی در مورد کدنویسی دارد.

زمستان کریپتو و ترکیدن حباب ارزهای دیجیتال

جکسون پالمر با اشاره به وضعیت کنونی بازار کریپتو و کاهش قیمت اکثر رمزارزها به زمستان کریپتو اشاره می‌کند و می‌گوید با وجودی که وضعیت بازار نوسانات بسیاری دارد و ممکن است دارایی‌های دیجیتالی ارزش خود را از دست بدهند، بسیاری کماکان سرمایه خود را به این بازار وارد می‌کنند. وی به آینده رمزارزها چندان خوشبین نیست و می‌گوید بازار ارزهای دیجیتال در نهایت سقوط می‌کند. وی از واژه «احمق‌ها» برای توصیف افرادی که با دیدن وضعیت بازار کریپتو کماکان سرمایه خود را وارد این بازار می‌کنند، استفاده می‌کند و می‌گوید چطور این گروه احمق‌ها وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند. وی معتقد است حافظه جمعی جهان فراموش می‌کند که چقدر در این بازار کلاهبرداری شده است. پالمر معتقد است کاربران چطور باور دارند که بدون آنکه کار خاصی انجام بدهند، سودی نصیب آنها شود و بتوانند ثروتمند شوند.

همچنین وی به این موضوع اشاره می‌‌کند که معمولا در ریزش و سقوط بازار، معمولا اقشار ضعیف‌تر دارایی و سرمایه خود را از دست می‌دهند و متحمل ضرر و زیان می‌شوند. بنابراین وقتی افرادی مانند ایلان ماسک با بیان نظرات غیرکارشناسی باعث می‌شوند افرادی وارد بازار کریپتو شوند، چنین افرادی در معرض خطر قرار می‌گیرند.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hosein7hosein
    hosein7hosein | ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

    ایجاد کننده ابزار کلاهبرداری به تبلیغ کننده کلاهبرداری گیر داده!

  • Hamid Rezaei
    Hamid Rezaei | ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

    ایشالا که کل این داستان ارز دیجیتال از زمین و زمان جمع شه بره ، کل دنیا دارن تاوان یه مشت ماینر رو میدن که علل اصلی کمبود چیپ و گرونی قطعات الکترونیکی کامپیوتر از جمله کارت گرافیک هستن.....

    پ.ن : شرکت سازنده ام نمیاد اینارو محدود کنه چون داره سودشو میبره 😏

  • reza agahi
    reza agahi | ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

    اگر بازار کریپتو سقوط میکنه و کلا ارزشی توی این بازار نیست، خود شما چرا یکی از همین توکن های بی ارزش رو توسعه دادین؟ جز برای کسب سود بوده؟

    • MxM Mx
      MxM Mx | ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

      سلام
      دوست عزیز این فرد که دوج کوینو درست کرد برای شوخی بین دوستان خودش بود نه برای کلاهبرداری یا چیز دیگه
      وقتی تکنولوژی بیتکوین در حال گسترش بود ایشون اومد گفت چیزی نداره که اینا اینقدر کریپتو کریپتو میکنن فناوری بلاکچین بیتکوینو کپی کرد و این توکنو درست کرد تا به دوستاش نشون بده اینقدرم چیز خاصی نیست
      حالا چون از اولین توکنا بود بعد ها که کریپتو کلا رشد کرد اینم بخاطر اینکه جزو اولین ها بود رفت بالا و رشد کرد و ایشون خودش هیچکدوم از توکنارو از همون اول نگه نداشته بود پس هیچ سودی ازین بازار نبرد یا هیچ کلاهبرداری ای نکرد فقط در حد شوخی بود

  • expire expre
    expire expre | ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

    یه مشت دزد و جانی و کلاه بردار دور هم نشستن دارن دنیا رو مدیریت میکنن

مطالب پیشنهادی